Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Tuurlijk mag jij dat .. Mannen!

Kun je anders geen sims gaan spelen? Vind ik zelf altijd très vermakelijk. Heb je sims?
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:31:

[...]

32 maar hey afgelopen vrijdag EMDR sessie gehad, blaasontsteking, hormonaal gerommel. (oftewel ik ben een zielige huilie)

Man is al weken naar de Stronghold op zoek in Minecraft om de Enderdraak te kunnen verslaan. Heeft ie m ein de luk gevonden zat het ding recht onder zijn huis hij had dus alleen maar recht naar beneden hoeven graven. Mag ik dat stiekem leuk leedvermaak vinden?

Je bent geen huilie!

En ja want dat is echt geniaal .
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 13:32:

[...]

[afbeelding]

Ik vind harry potter ook leuk maar dan liever lezen of luisteren.Luisteren doe ik regelmatig .. Heb alle luisterboeken van Stephen Fry . Staan op mijn telefoon. Ik luister nooit meer muziek onderweg.
Ik heb Sims4 en net de uitbreiding gehaald waar ze aan het werk kunnen. Dus ik een giga leuke hipster bakkerij voor ze gebouwd die aan hun huis vastzit zodat ze altijd gelijk op hun werk zijn. Uren aan het bouwen geweest blijkt dat je geen bedrijf op een woonkavel mag hebben
Het is jammer dat Sims online niet meer bestaat. Het had me best lachen geweest om met bijvoorbeeld mensen van hier in de sims in een huis te zitten en elkaar te irriteren.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:35:

Ik heb Sims4 en net de uitbreiding gehaald waar ze aan het werk kunnen. Dus ik een giga leuke hipster bakkerij voor ze gebouwd die aan hun huis vastzit zodat ze altijd gelijk op hun werk zijn. Uren aan het bouwen geweest blijkt dat je geen bedrijf op een woonkavel mag hebben Typische Simsproblemen.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:35:

[afbeelding]
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:35:

Ik heb Sims4 en net de uitbreiding gehaald waar ze aan het werk kunnen. Dus ik een giga leuke hipster bakkerij voor ze gebouwd die aan hun huis vastzit zodat ze altijd gelijk op hun werk zijn. Uren aan het bouwen geweest blijkt dat je geen bedrijf op een woonkavel mag hebben Hahahaha wat kut! Ik blijf plakken bij sims 3 omdat ik die zo volledig gemod heb dat ik niet meer zonder kan . Ik schep het meeste plezier in het bouwen van uitgebreide families en stambomen. En daar helpt NRAAS toch wel bij met alle instellingen die ik zelf kan aanpassen. En uiteraard heb ik alle townies uitgemoord en in plaats van hen enkel super knappe sims in de buurt gezet. Leuk om te zien hoe het spel vervolgens zelf families etc. creeert met mijn sims. Ik heb ook aanstaan dat ik van alles meldingen krijg. Dus dan speel ik met familie A en zie ik dat Meisje van familie B en jongen van familie C verkering hebben, verloofd zijn, getrouwd zijn of een baby krijgen .
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 13:36:

[...]

Typische Simsproblemen.

Ook vind ik het als creatieveling dus bout dat je in 4 qua textures en kleurtjes nauwelijks wat kan aanpassen. in 3 kon je met het pipetje vanalles je eigen kleurtje geven. En bijvoorbeeld bij het haar kon je apart kiezen welke kleur de highlights en de wortels en de punten werden (ik hou van kleurtjes). Dat kan allemaal niet in 4.

Ook hebben mannen in 4 geen lichaamsbeharing meer. Standaard maak ik altijd sims die op ons lijken dus dat is echt stommmm
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:56:

~doet de rockerhand~ Wacken staat nog wel op mijn bucketlist, helaas is manlief niet zo van de festivals omdat ie van het gehang en gesta pijn in zijn rug krijgt na een uurtje.jij mee volgend jaar?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:37:

[...]

Hahahaha wat kut! Ik blijf plakken bij sims 3 omdat ik die zo volledig gemod heb dat ik niet meer zonder kan . Ik schep het meeste plezier in het bouwen van uitgebreide families en stambomen. En daar helpt NRAAS toch wel bij met alle instellingen die ik zelf kan aanpassen. En uiteraard heb ik alle townies uitgemoord en in plaats van hen enkel super knappe sims in de buurt gezet. Leuk om te zien hoe het spel vervolgens zelf families etc. creeert met mijn sims. Ik heb ook aanstaan dat ik van alles meldingen krijg. Dus dan speel ik met familie A en zie ik dat Meisje van familie B en jongen van familie C verkering hebben, verloofd zijn, getrouwd zijn of een baby krijgen .Hee wat cool! Ik ben dus echt een nep-nerd oftewel een NOOB want ik heb nooit wat met mods gedaan. Het enige wat ik ooit heb gemodificeerd was in sims 2 met de bodyshop daar kon je iets doen waardoor je sims bloot waren als ze hun badpak aandeden.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:37:

[...]

Ook vind ik het als creatieveling dus bout dat je in 4 qua textures en kleurtjes nauwelijks wat kan aanpassen. in 3 kon je met het pipetje vanalles je eigen kleurtje geven. En bijvoorbeeld bij het haar kon je apart kiezen welke kleur de highlights en de wortels en de punten werden (ik hou van kleurtjes). Dat kan allemaal niet in 4.

Ook hebben mannen in 4 geen lichaamsbeharing meer. Standaard maak ik altijd sims die op ons lijken dus dat is echt stommmmNog meer redenen om het niet te doen! En hoe zijn die extra diepe emooooosies? Merk je daar wat van? Ik zou me denk ik de pleuris ergeren omdat ik graag volledig zelf bepaal wat die mafkezen voelen.
quote:melbrw schreef op 20 juli 2015 @ 13:38:

[...]

jij mee volgend jaar?Als k geld heb en nog nie zwangert ben :D
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:34:

[...]

Luisteren doe ik regelmatig .. Heb alle luisterboeken van Stephen Fry . Staan op mijn telefoon. Ik luister nooit meer muziek onderweg.Ik ook om te kunnen slapen .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:38:

[...]

Hee wat cool! Ik ben dus echt een nep-nerd oftewel een NOOB want ik heb nooit wat met mods gedaan. Het enige wat ik ooit heb gemodificeerd was in sims 2 met de bodyshop daar kon je iets doen waardoor je sims bloot waren als ze hun badpak aandeden.Ja, is echt heel gaaf . Maar ook langdurig qua werk en ingewikkeld qua installeren. Ik heb ook een mod waarmee ik met een klik sims zwanger kan maken van een andere sim. Errug handig. En switchen tussen households doe je met je rechtermuisklik. Binnen 2 seconden dus.
Laatst waren alle sims2 gratis op origin en dat heb ik gemist !!!

Nu zijn ze helemaal weg. En mijn spellen van toen zijn kwijtgemaakt door mijn ex

Kan je sims2 nog spelen op een hedendaagsche laptop? Ik vond de huisdieren in sims2 leuker dan in 3 ook al was het paard wel vermakelijk.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 13:39:

[...]

Ik ook om te kunnen slapen .Deed ik vroegah ook! Nu al 2 jaren niet meer want vent krijgt hoofdpijn van de stem van Fry Alsof dat kán!
Ik zou dat muziekje als je sim zwanger is wel handig vinden irl. Dat je na het krikken gelijk hoort of het raak is.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:40:

Nu zijn ze helemaal weg. En mijn spellen van toen zijn kwijtgemaakt door mijn ex

Kan je sims2 nog spelen op een hedendaagsche laptop? Ik vond de huisdieren in sims2 leuker dan in 3 ook al was het paard wel vermakelijk.Kut! Echt? Heb ik ook gemist ! No idea of het kan. Vast wel toch?
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:41:

Ik zou dat muziekje als je sim zwanger is wel handig vinden irl. Dat je na het krikken gelijk hoort of het raak is.Doe mij dan maar gewoon die mod-knop . Die heeft ook de "give birth right now" functie. Dus dan skip je de weeën en begin je bij uitdrijving . Binnen 3 seconden nadat je zwanger bent.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:37:

[...]

Hahahaha wat kut! Ik blijf plakken bij sims 3 omdat ik die zo volledig gemod heb dat ik niet meer zonder kan . Ik schep het meeste plezier in het bouwen van uitgebreide families en stambomen. En daar helpt NRAAS toch wel bij met alle instellingen die ik zelf kan aanpassen. En uiteraard heb ik alle townies uitgemoord en in plaats van hen enkel super knappe sims in de buurt gezet. Leuk om te zien hoe het spel vervolgens zelf families etc. creeert met mijn sims. Ik heb ook aanstaan dat ik van alles meldingen krijg. Dus dan speel ik met familie A en zie ik dat Meisje van familie B en jongen van familie C verkering hebben, verloofd zijn, getrouwd zijn of een baby krijgen .

Word je daar niet helemaal gestoord van? Ik bouw vooral huizen, met de poppetjes zelf verveel ik me snel.

Sims 4 vind ik stom, zwembaden maken zit niet eens bij het basisspel
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:40:

Kan je sims2 nog spelen op een hedendaagsche laptop? Ik vond de huisdieren in sims2 leuker dan in 3 ook al was het paard wel vermakelijk.Had ik gedownload, maar het spel werkt helemaal niet op mijn nieuwe pc.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:39:

[...]

Als k geld heb en nog nie zwangert ben :D

Je kunt best zwangert naar een festival, tot een weekje of 36 moet lukken.

quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 13:42:

[...]

Word je daar niet helemaal gestoord van? Ik bouw vooral huizen, met de poppetjes zelf verveel ik me snel.

Sims 4 vind ik stom, zwembaden maken zit niet eens bij het basisspel Nee juist niet! Ik speel niet echt met de poppetjes dus :P. Ze hebben echt miserabele levens.. Maar ik vind het leuk om te zien wat voor familiebanden het spel zelf maakt (okay, op basis van NRAAS gameplay, niet van EA) en vooral hoe de kinderen er dan uit zien. Ouders met rood en bruin haar en dan zien wat het kindje wordt enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven