Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Afbeelding
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:flirting:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh popje. Die is mooi!
He liefkes! Ik ben weer terug op het honk. Fijn om verwelkomd te worden door twee haarballen die over elkaar buitelen om de meeste streeltjes te krijgen.
Fijne maar emotionele en heftige dagen gehad met Maman en de zussen. Poeh. Blij dat ik weer in mijn eigen omgeving ben.
En toch blijf ik me maar vragen stellen: of ik het goed aanpak, of ik meer kan geven, of ik teveel aan mezelf denk, of ik...
Ik herken mezelf wel en niet. Ik herken het zorgzame, ik herken het 'aanpakken'. Maar ik herken niet de boosheid, de onmacht die ik ook voel.
Man zegt dat hij vooral mij ziet. De vrouw die veel kan en altijd vanuit het goede vertrekt. Hij is lief. En zorgzaam.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
:hug: Lieve Blond, moest aan je denken omdat ik je al een paar dagen niet had gezien. Vroeg me al af of alles goed ging.

Wat ontzettend naar die onmacht en boosheid en lieverd. Maar wat ik lees klink jij als jij, je doet wat je kunt, zonder jezelf erbij te vergeten. Want als je jezelf vergeet, dan kun je ook niks voor Maman betekenen 💋
En gelukkig heb je man en je pluizebollen en je hebt ook ons 💋

Had ze wel nog een fijne dag gehad van de week?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lieve lieve PippiePopje!
Mooi dat jij aanvoelt dat ik mezelf ben in deze post. Echt heel fijn. Het is verwarrend voor me op het moment en ik wil het beste voor iedereen maar ook echt bij mezelf blijven. Mijn grote valkuil is dat ik empathisch naar iedereen kijk en handel, beloof, doe en daardoor mezelf vergeet en in de problemen kom. En dat wil ik niet meer. Dus sta ik anders in dingen. En dat is wennen. Voor iedereen.
Maman had een slechte dag op haar verjaardag. Maar heeft daarna wel genoten van veel bezoek en de traktaties. In haar 'pijn' had ze een mooi mens slecht behandeld en daar voelde zij zich beiden rot om.
Dat heb ik bij elkaar kunnen brengen en dat was mooi! Ze begrijpen elkaar nu beter: Mooi mens beseft dat Maman soms door pijn en slaaptekort hard is, Maman beseft dat het niet ok is om Mooi mens daar slachtoffer van te laten worden. Was een mooie ontmoeting nadien. :heart:
Maar ons ooit zo mooi gezin. Het is er niet meer. En ik heb de hoop om dat te herstellen definitief opgegeven. Dat stemt me van de ene kant opgelucht (het is niet meer aan mij) en aan de andere kant zo triest voor Maman.

En nu ben ik weer aan het egoposten. Sorry.

Glitter hoe was je meeloop middag?
Blondje, het is ook triest voor Maman, maar het is niet jouw schuld lieverd, maar dat weet je verstandelijk ook wel.Fijn dat je het op hebt weten te lossen tussen Mooi mens en Maman :heart:

En dan nog een dikke :hug: voor jou
Lief Dolfijntje :bigkiss: Dank. Je mening betekent veel voor me. :heart:
Ach jeetje lieverd, wat moeilijk allemaal. En jouw valkuil is er één die ik herken. Ik heb ook geleerd meer aan mijzelf te denken, door schade en schande (compleet ingestort door er zo voor anderen te zijn, dat ik niet het effect op mij zag). En ik gun jou dat jou dat niet overkomt, dat jij die balans kunt bewaren, want juist nu is dat belangrijk voor jezelf, maar ook zeker voor Maman.

Vervelend dat ze een slechte dag had van de week, maar wel fijn dat ze er toch van heeft kunnen genieten. En wat ben jij toch een mooi mens, dat je Mooi mens en Maman weer bij elkaar hebt kunnen brengen 💋

Lijkt me heel moeilijk dat besef dat jullie mooie gezin er niet meer is. Ook als dat niet aan jou te wijten is. Want dat gezin was wel ooit jouw basis en op een bepaalde manier nog steeds. Vooral voor Maman lijkt me dat heel moeilijk. Maar gelukkig heeft ze de steun en liefde van jou en Zus en hebben jullie elkaar :hug:

Ohw en niks mis met egoposts en anders mag je bij mij altijd je ei kwijt in een privédraadje 💋
:bigkiss:
Badderen met man.
Oudblond schreef:
28-04-2019 22:06
:bigkiss:
Badderen met man.
Ohhhh wat naar ;)
Geniet er van lieverd 💋
Blond, egoposten mag hier altijd. Het is ook een manier om met alles wat er in je omgaat om te gaan. Ik ben jaloers op jouw manier van schrijven, duidelijk en dicht bij jezelf. Knussel voor jou en Maman :hug: Geniet van het badderen met man!

De meeloopmiddag was interessant, overladen met informatie, maar ik wil er nog steeds heel graag beginnen. Ze zouden het maandag (morgen dus) overleggen met de manager, en dan zou ik (via het wervingsbureau) bericht krijgen. Tot nu toe zijn ze altijd redelijk snel met iets laten horen dus ik hoop dat ik of morgen een dansje kan doen omdat ik een nieuwe baan heb of dat ik nog verder moet zoeken naar een nieuwe uitdaging.
Eat glitter for breakfast and shine all day
Fijn dat de meeloopdag interessant was Glitter. Ik ga zo hard duimen dat je morgen goed nieuws krijgt. Dan bouwen we hier een feestje :thumbsup:
Hai lieffies, ik was er een paar dagen niet, heb wel weer alles gelezen nu maar geen puf om uitgebreid te reageren. Was vandaag moe en een beetje teneergeslagen, zal morgen waarschijnlijk wel weer beter zijn.
Lief Blondje, ik herken wel wat van je innerlijke strijd denk ik, exclusief het uiteenvallen van het gezin, maar balans geven/nemen is voor mij momenteel ook het leerpunt.

Gefeliciteerd Glitter, klinkt goed, duim met je mee.

Als je 3 pagina's achter elkaar leest dan valt iets op... Phoebes; ik zag dat je een bericht had geschreven een paar dagen geleden. Ik weet niet wat er stond, maar niemand leek erop te reageren? En vandaag zag ik hetzelfde. Wil je er nog iets over kwijt?

Verder dikke knuf aan iedereen! :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ohw shit, heb ik een berichtje gemist. Das zeker niet met opzet :hug: Phoebe, hopelijk niks ergs 💋
:hug: Lief Dappertje. Hoop voor je dat je je morgen weer beter voelt 💋
💋 terug.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Tijd voor een feestje! Per 27 mei heb ik een nieuwe baan :cheer2:
Is dat even goed nieuws bij mijn late lunch Glitter!
:jump: :applause: :cheer2: :blob: :rolling: :smooch:
Glittertje, gefeliciteerd!!!
:cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2:
Wie iets te vieren heeft trakteert, dus bij deze Limburgse kruimelvlaai
Afbeelding
Glittertje gefeliciteerd :cheer2:

Dus nu ook je samenwonen gaan plannen?

Blond je hebt een berichtje van me via ander draadje 💋
GlitterBep schreef:
29-04-2019 14:13
Wie iets te vieren heeft trakteert, dus bij deze Limburgse kruimelvlaai
Afbeelding
Met pudding mijn favoriet 😍😍😍
lollypopje schreef:
29-04-2019 14:14
Met pudding mijn favoriet 😍😍😍
Gelezen en er wordt voor je gebakken :-D
Oudblond schreef:
29-04-2019 14:20
Gelezen en er wordt voor je gebakken :-D
Grinnnn, het was geen hint, maar ik klaag niet :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven