Labret piercing

16-12-2009 15:56 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier mensen met een labretpiercing?

Ik overweeg er een te laten zetten maar na mijn googlesessies begin ik te twijfelen. Het schijnt erg slecht te zijn voor je tanden/tandvlees. Eigenlijk wel logisch natuurlijk

Maar ik lees veel uiteenlopende verhalen (die ook niet meer zo recent zijn) dus ik hoor graag van de 'deskundigen'

Is je tandvlees na verloop van tijd teruggetrokken? Is dit te voorkomen door de bioplaststaafjes? Of door de piercing wat hoger te laten zetten?

Wie o wie?
Ik maaktre natuurlijk wel een grapje he! Een vriendin van mij had er overigens ook eentje maar was er na een paar jaar op uitgekeken, maar het gaatje is nog duidelijk te zien en we zijn al een paar jaar verder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ Fame

@ Heartwork in Tjechie? Jij durft

@ Ann Liv, volgens mij is dit standaard omdat je lip opzwelt? Dat heb ik tenminste gelezen op diverse sites.

Jij had hem dus hoog zitten? Dat heeft ook mijn voorkeur, niet zo'n lage 'kin-piercing' maar eentje (net) onder mijn lippen.

Of is het dan geen labret maar een lippiercing?
ik heb al jaren deze piercing door mijn kin, en ik was ook bang dat mijn tanden gingen beschadigen, maar als je je juiste lengte heb gebeurt dit niet snel hoor. je hoort vaker ook als mensen een langer staafje hebben dat dit gebeurt, want klets dan vaak tegen je tanden. Ik had ook een te lang staafje, en toen een kortere genomen, en nergens last van. Ben vanmorgen nog bij tandarts geweest toevallig en ik laat hem ook altijd kijken of er niest beschadigd, maar er is niets beschadigd en mijn tanden en tandvlees zijn nog zo goed als daarvoor. En heb hem al 5 jaar hoor.
Ik heb er ook een gehad, maar ik heb op den duur gekozen voor twee balletjes, dus aan de voorkant en aan de achterkant. Dat balletje aan de achterkant viel zeg maar in mijn lip (nee het staafje was niet te kort) in een soort van kuiltje.

Inmiddels heb ik hem al een paar jaar uit. Maar heb nooit last gehad van terugtrekkend tandvlees en dat kuiltje aan de binnenkant van mijn lip was na een paar dagen al weggetrokken.
quote:Schravelvot schreef op 16 december 2009 @ 17:19:

@ Ann Liv, volgens mij is dit standaard omdat je lip opzwelt? Dat heb ik tenminste gelezen op diverse sites.

Jij had hem dus hoog zitten? Dat heeft ook mijn voorkeur, niet zo'n lage 'kin-piercing' maar eentje (net) onder mijn lippen.

Of is het dan geen labret maar een lippiercing?Misschien dat ik daarom ook een gleuf in mijn lip heb zitten: ik heb meteen een ringetje ingezet gekregen en volgens mij niet eens een extra ruim ringetje. De piercer heeft hem wel netjes gezet, inderdaad wat hoger, een paar millimeter onder mijn lip. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer iets een labret- of een lippiercing heet.
quote:Bbwtje schreef op 16 december 2009 @ 17:20:

Inmiddels heb ik hem al een paar jaar uit. Maar heb nooit last gehad van terugtrekkend tandvlees en dat kuiltje aan de binnenkant van mijn lip was na een paar dagen al weggetrokken.

En had je geen kuiltje aan de voorkant?

Als je een kort staafje hebt, vormt zich dan aan de voorkant (buitenkant) geen kuiltje?
Trouwens bedankt voor de reacties tot nu toe, fijn dat er zo gereageerd word! Zo kan ik me nog beter orienteren
quote:Nellebelletje schreef op 16 december 2009 @ 16:51:

Schravelvot...ik weet een goede piercer (echt een hele goede) hier in het zuiden.

Mail me even via viva.Ik heb je gemaild
quote:Schravelvot schreef op 16 december 2009 @ 17:37:

[...]

En had je geen kuiltje aan de voorkant?

Als je een kort staafje hebt, vormt zich dan aan de voorkant (buitenkant) geen kuiltje?Nope alleen aan de achterkant. Kan me nog herinneren dat de piercer zei dat dit niet iets gebruikelijks was, maar dat hij er elke keer wel goede resultaten mee behaalde. Dus ik heb het geprobeerd en het beviel veel beter dan zo'n plat, rond schijfje aan de achterkant, die irriteerde me teveel.
Mag ik vragen waar je hem hebt laten zetten?
quote:Schravelvot schreef op 16 december 2009 @ 16:58:

@ Keeltjuh, is het dan niet zo dat er zich een kuiltje vormt in je kin, met zo'n kort staafje?

Zo'n ringetjes vind ik ook wel wat hebben, maar een staafje heeft de voorkeur en zal er in het begin sowieso in moeten.

Ik zag gisteren een spiderbite piercing, zag er ook mooi uit.ik heb geen kuiltje.. hij zit ook niet strak ofzo hoor!
Nou Schravelvot ik heb wel al foto's gemaakt maar nog niet kunnen uploaden, zometeen eerst even eten en dan post ik het hier wel.

Overigens zie je bij mij ook nog steeds waar mijn labret piercing heeft gezeten maargoed, ik heb een dikke onderlip, dus echt opvallen doet het niet
*foto weer weggehaald*

gepierced met 1,2 mm staafje en 3 mm balletjes. Lijkt niet zo subtiel, maar als je mijn hele gezicht erbij zou zien dan valt die piercing niet eens op. Op mijn oren na heb ik verder geen gezichtspiercings.
Bedankt voor het plaatsen! Het valt best mee inderdaad Mijn mond heeft wel een heel andere vorm, maar ik heb zo wel een idee.
geen dank hoor

dan haal ik hem er nu weer af
Rest mij nog 1 vraag

Wie weet er een goede piercingstudio in het zuiden?
iedereen staat zo'n piercing... het gaat er om wat voor piercing je er in doet... als je dunne lippen heb en dan een gigantische knop erin doet ja dat staat niet.. maar een subtiel knopje dat zou wel kunnen , ik heb een kleiner knopje omdat ik het gewoon mooier vind staan , en ik werk in het ziekenhuis dus wil er wel een beetje representatief eruit zien , ik heb ook nog een schattige wenkbrauw piercing en tongpiercing... :D staat allemaal heel leuk :D
quote:Schravelvot schreef op 16 december 2009 @ 21:13:

Rest mij nog 1 vraag

Wie weet er een goede piercingstudio in het zuiden?Hoe zuidelijk wil je het hebben? Ik ga altijd naar Tribal Trading in Tilburg, die hebben ook mijn venoms gezet en dat is een procedure die heel veel shops niet zetten. Verder is Bart gewoon heel goed, kan ook sieraden customizen (bijvoorbeeld industrials) en zet ook het extremere werk (hij had van de week bij een vriend van van een ooglid piercing gezet....)

www.tribaltrading.nl
Nog zuidelijker dan Tilburg als het kan

Een ooglidpiercing? Brrrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven