Love Shine a Light...

18-06-2009 23:09 159 berichten
De tijd is aangebroken. Dit wordt mijn 20.000e post op het viva-forum.

19.999 zinnige postings zonder al te hulpvaardig willen zijn. 19.999 postings van maximaal drie regels. 19.999 postings zonder 19.999 andere postings te lezen, want: goed in staat een ongefundeerde mening te geven zonder de rest te lezen. En dan nu 20.000.

Ik heb besloten afstand te nemen van mijn 19.999 postings. Ja, ik kan een andere nick maken, maar zo ben ik niet weet je. Ik wil laten zien dat ik bereid ben mijn fouten toe te geven. Heb niet voor niets Andries Knevel hoog in het vaandel staan. Ik ben onaardig geweest. Maar nu niet meer. Nu niet meer. Ik neem een voorbeeld aan Eleonora, aan Poez. Altijd vriendelijk, altijd een bloemetje. Altijd begrijpend en meelevend. Eerst tot tien tellen. Goed de openingspost lezen. Zo wil ik ook zijn. Zo ga ik worden. Vanaf nu.

De volgende 20.000 postings zullen bol staan van de empathie, liefde voor mijn medemens, begrip voor alle pijnlijke keizersnedes, verbroken relaties, flesvoedende moeders, abortus uitvoerende meisjes, antidepressiva-afkeurende homeopathen, roodstaande mensen, zwartwerkende huisvrouwen, geen kaneel durven te eten-zwangere kippen, moslim-werende xenofoben, moslim-doodknuffelende idioten, vmbo-lovers, Wilders haters, chicklist-lezende grietjes, leather look legging-dragende bimbo’s, vier keer per maand morning afterpil-slikkers…

Ik begrijp jullie! Ik hou van jullie allemaal. Ik voel met jullie mee.

Kusjes en liefs,

Een hernieuwde Fleur
Alle reacties Link kopieren
Fleur, effe van man tot man nu.. hoeveel Fleur-topics kunnen we nog verwachten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hee, hoe gemeen was je precies dan??
Niet zulke enge vragen stellen Zatla.....
quote:Very Cherry schreef op 20 juni 2009 @ 00:18:

Fleur, effe van man tot man nu.. hoeveel Fleur-topics kunnen we nog verwachten?

Lieve VC,

De realiteit gebiedt mij te zeggen, dat ik er persoonlijk maar eentje geopend heb. Dat mijn mede-forummers met mijn nieuwe ik aan de haal gaan, daar heb ik natuurlijk geen vat op.

Kusjes en liefs

Fleurtje, als je dan zo goed op weg bent je naar een liefhebbende frummert te transformeren, wil je dan zo genegen zijn een der engelen te vragen je topictitel te wijzigen.

Ik heb nu al sinds donderdag dat graftakkenummer in m'n hoofd
quote:jessy schreef op 20 juni 2009 @ 12:12:

Fleurtje, als je dan zo goed op weg bent je naar een liefhebbende frummert te transformeren, wil je dan zo genegen zijn een der engelen te vragen je topictitel te wijzigen.

Ik heb nu al sinds donderdag dat graftakkenummer in m'n hoofd

check!

Fleur (de échte), kom teruuuuuuuuuugggg....
*Steekt even hoofd om de hoek om te kijken of Fleur weer bij zinnen is gekomen. Druipt teleurgesteld weer af.*
quote:Ring1981 schreef op 19 juni 2009 @ 17:36:

Zullen we met z'n allen 'kumbajaa' gaan zingen?

Ik heb dit vanochtend gelezen en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd... ik neurie al de hele dag 'kumbajaaaaa'....

misschien heeft Fleur Nieuwe Stijl een goede, lieve, fijne, mooie oplossing hiervoor?!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Luister dit maar, dan raak je het wel kwijt

http://www.youtube.com/watch?v=7WGuXp66 ... re=related
Ik zeg: dicht bij je zelf blijven
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

...een hééééle warme groep dit, zeg! Ja, laat gaan die lach, helemaal vrij!...
Luister swa, ieder vogeltje zingt zoals t gebekt is. Dus als jij ineens gaat lopen strooien met geveinsde empathie komt dat hartstikke onoprecht over. Dussehh. Ga jij nou maar lekker alle flesvoedende moeders, abortus uitvoerende meisjes, antidepressiva-afkeurende homeopathen, roodstaande mensen, zwartwerkende huisvrouwen, geen kaneel durven te eten-zwangere kippen, moslim-werende xenofoben, moslim-doodknuffelende idioten, vmbo-lovers, Wilders haters, chicklit-lezende grietjes, leather look legging-dragende bimbo’s, vier keer per maand morning afterpil-slikkers afzeiken!! Dat verdienen ze!

Ik doe wel mee!
Woehahahaaaaaaaaaaa!!!!

Ik ga dit niet volhouden. Echt niet. Ik vind forummen ook niet meer leuk. Niet zo.
Niemand vraagt je toch om te veranderen! Of wel? Wie? Wie?
Nee, dat moe(s)t ik van mezelf.

Vond 20.000 postings een mooie gelegenheid om es wat aardiger te worden. Maar ik ben in die 36 uur maar tot één conclusie gekomen:

Ik wíl helemaal niet zomaar aardig zijn
Nou, case closed.

Je wordt jezelf weer.

NUI!
Geen bijzonderheden
Ophoeren Yasmijn!
Precies. Mensen moeten jouw aardigheid verdienen. Ik bedoel ehh, een forum is geen real life weet je. In het echt ben je vast een dropje die iedereen knuffels en roosjes geeft. Maar een forum, neemt geen deel aan, en is géén onderdeel van de empirische werkelijkheid. Het is een misverstand te menen dat deze plek een in de werkelijkheid geplaatste 'demythificatie' zou moeten ondergaan, en ik zou dan ook willen stellen dat die andere en wél zintuiglijk waarneembare plek een andere aanpak, oftwel 'approach' vereist. Zo. ik ga weer ff verder aan mn stukkie schrijven.
quote:fleurtje schreef op 20 juni 2009 @ 14:44:

Ophoeren Yasmijn!

Yesss!!!

Bitch die je bent!
Geen bijzonderheden
Nou Zatla, ik dacht het eigenlijk meteen groots aan te pakken: mijn nieuwe aardigheid beperkt zich niet tot het forum. Althans, dat was niet de bedoeling... Maar eerlijk is eerlijk, daarmee ben ik gisterochtend alweer de mee de mist in gegaan
quote:fleurtje schreef op 20 juni 2009 @ 14:44:

Ophoeren Yasmijn!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nu kan ik met gerust hart naar mijn werk.
En ik ben weer het eerste slachtoffer, maar ik kan het hebben
Geen bijzonderheden
Dergelijke karakerhervormingen laten zich niet dwingen. Misschien moet je een ongeluk krijgen, vergeten wie je bent en zo een nieuw karakter aannemen. Net als in die slechte slechte serie met die Al Bundy chica!!!
quote:Ainne schreef op 19 juni 2009 @ 17:40:

Maar denk dat ze wel een vuist hart onder de kaak riem kan gebruiken van ons Fleur.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Toch bestwel genant, Fleurtje, met bombarie je hernieuwde, lieve karakter aankondigen en echt een dag later al capituleren. Aiaiaiah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven