Love Shine a Light...

18-06-2009 23:09 159 berichten
De tijd is aangebroken. Dit wordt mijn 20.000e post op het viva-forum.

19.999 zinnige postings zonder al te hulpvaardig willen zijn. 19.999 postings van maximaal drie regels. 19.999 postings zonder 19.999 andere postings te lezen, want: goed in staat een ongefundeerde mening te geven zonder de rest te lezen. En dan nu 20.000.

Ik heb besloten afstand te nemen van mijn 19.999 postings. Ja, ik kan een andere nick maken, maar zo ben ik niet weet je. Ik wil laten zien dat ik bereid ben mijn fouten toe te geven. Heb niet voor niets Andries Knevel hoog in het vaandel staan. Ik ben onaardig geweest. Maar nu niet meer. Nu niet meer. Ik neem een voorbeeld aan Eleonora, aan Poez. Altijd vriendelijk, altijd een bloemetje. Altijd begrijpend en meelevend. Eerst tot tien tellen. Goed de openingspost lezen. Zo wil ik ook zijn. Zo ga ik worden. Vanaf nu.

De volgende 20.000 postings zullen bol staan van de empathie, liefde voor mijn medemens, begrip voor alle pijnlijke keizersnedes, verbroken relaties, flesvoedende moeders, abortus uitvoerende meisjes, antidepressiva-afkeurende homeopathen, roodstaande mensen, zwartwerkende huisvrouwen, geen kaneel durven te eten-zwangere kippen, moslim-werende xenofoben, moslim-doodknuffelende idioten, vmbo-lovers, Wilders haters, chicklist-lezende grietjes, leather look legging-dragende bimbo’s, vier keer per maand morning afterpil-slikkers…

Ik begrijp jullie! Ik hou van jullie allemaal. Ik voel met jullie mee.

Kusjes en liefs,

Een hernieuwde Fleur
Ja precies, Zatla. Daarom geef ik nog niet op!

Alle reacties Link kopieren
Fleurtje: welkom terug
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ohw.. ik dacht dat je vetgedrukte wanhoopskreet van daarnet het moment van overgave was. Nou. Succes dan! Een mooie spreuk om je te helpen in volharding; Courage ist gut, aber Ausdauer ist besser. Ausdauer, das ist die Hauptsache!

Nee, nee, setter! Ze is niet terug! We moeten haar juist helpen met lief zijn!

Ik denk dat Duitse spreuken de sleutel zijn!! De deugd moet worden aangespoord!

Tugend will ermuntert sein, Bösheit kann man schon allein!!
quote:fleurtje schreef op 20 juni 2009 @ 14:44:

Ophoeren Yasmijn!Zó kennen we je weer!
Jeee, de wereld is weer normaal en alles klopt weer. Pfiewww

Betekent dit dat Leo weer lief is trouwens? Dat zou wel jammer zijn
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik wil je nog wel even afsnauwen hoor Inad.

Huilie....
Dank je, mijn dag kan niet meer stuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 20 juni 2009 @ 17:43:

Dank je, mijn dag kan niet meer stuk Graag gedaan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven