Love Shine a Light...

18-06-2009 23:09 159 berichten
De tijd is aangebroken. Dit wordt mijn 20.000e post op het viva-forum.

19.999 zinnige postings zonder al te hulpvaardig willen zijn. 19.999 postings van maximaal drie regels. 19.999 postings zonder 19.999 andere postings te lezen, want: goed in staat een ongefundeerde mening te geven zonder de rest te lezen. En dan nu 20.000.

Ik heb besloten afstand te nemen van mijn 19.999 postings. Ja, ik kan een andere nick maken, maar zo ben ik niet weet je. Ik wil laten zien dat ik bereid ben mijn fouten toe te geven. Heb niet voor niets Andries Knevel hoog in het vaandel staan. Ik ben onaardig geweest. Maar nu niet meer. Nu niet meer. Ik neem een voorbeeld aan Eleonora, aan Poez. Altijd vriendelijk, altijd een bloemetje. Altijd begrijpend en meelevend. Eerst tot tien tellen. Goed de openingspost lezen. Zo wil ik ook zijn. Zo ga ik worden. Vanaf nu.

De volgende 20.000 postings zullen bol staan van de empathie, liefde voor mijn medemens, begrip voor alle pijnlijke keizersnedes, verbroken relaties, flesvoedende moeders, abortus uitvoerende meisjes, antidepressiva-afkeurende homeopathen, roodstaande mensen, zwartwerkende huisvrouwen, geen kaneel durven te eten-zwangere kippen, moslim-werende xenofoben, moslim-doodknuffelende idioten, vmbo-lovers, Wilders haters, chicklist-lezende grietjes, leather look legging-dragende bimbo’s, vier keer per maand morning afterpil-slikkers…

Ik begrijp jullie! Ik hou van jullie allemaal. Ik voel met jullie mee.

Kusjes en liefs,

Een hernieuwde Fleur
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 19 juni 2009 @ 15:51:

Dat is niet waar, jongens. Dit is niet eerlijk. Ik ben géén huilie. Wel een softie, dat dan weer wel. Maar geen huilie. Huilies hebben orale seks met de engelen met als doel het sluiten van topics waarin niet meegepraat wordt. Dat soort dingen doe ik niet.

x

Oehhh een heel klein tipje van de oude Fleur. Ik denk dat we maar een exorsist erbij moeten halen om een uitdrijving te doen.

Er is nog hoop
Nou Fleur, leef je uit. Dit is de ultieme test om te kijken of je écht veranderd bent...

Evamara in "2 weken overtijd, testen negatief"
Ik ben ernstig verontwaardigd over deze personalitychange. Potverdrie zeg, ik had altijd een grote glimlach op mijn gezicht als ik een van je eerste 20.000 postings voorbij zag komen!

En nu? Nu druipt het suikerspinzoete ervan af. Niveau teiltje. Echt :puke:

Ik zeg: gewoon weer jezelf worden, er zijn al genoeg anderen.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Check.
Fleurtje normaal ben ik meer een meelezer en ik heb al meerdere malen gefronst of erg gelachen om je reacties. Die bij de eerste 20.000 horen bedoel ik dan. Maar je reactie bij het topic van Evamara... thanx heb me de tranen in mijn ogen gelachen. Keep up the good work!!

Ook voor jou: (f) want dat heb je nu wel verdiend!
*Ainne is aan het hyperventileren, de wereld is niet meer de wereld zoals ze die kende. Vooral dat "mama van J&R". Ze gaat dat toch niet écht 20.000 postingen volhouden. Toch?*
Jawel joh het is toch hilarisch? Positief bedoeld hè Fleurtje...
touchofpink wijzigde dit bericht op 19-06-2009 16:37
Reden: maak van enthousiamse een typfoutje
% gewijzigd
Nog even en wij zouden onze kinderen bij je uit de buurt gaan houden
Iemand op de gezondheidspijler heeft je hulp ook hard nodig
quote:Ainne schreef op 19 juni 2009 @ 16:53:

Iemand op de gezondheidspijler heeft je hulp ook hard nodigDacht even dat je het over mij had maar ik kan natuurlijk ook altijd een extra warm en welgemeend advies gebruiken...
Haha, ik was al bang dat je dat zou denken, nee de dame die inmiddels ook geklaagd heeft bij de mod over de slechte reacties die ze kreeg op haar topic.

Jou raad ik een multivitaminetabletje aan. Of goeie seks, daarvan slaap ik meestal als een blok.
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Polletje starten?
Zullen we met z'n allen 'kumbajaa' gaan zingen?
quote:Ainne schreef op 19 juni 2009 @ 17:07:

Haha, ik was al bang dat je dat zou denken, nee de dame die inmiddels ook geklaagd heeft bij de mod over de slechte reacties die ze kreeg op haar topic.

Jou raad ik een multivitaminetabletje aan. Of goeie seks, daarvan slaap ik meestal als een blok.Ik was al met mijn popcorn gaan kijken, maar het valt tegen
Sorry dat ik verkeerde verwachtingen gewekt had Mutsje. Ik kwam daar ook alleen maar omdat ik toevallig haar klaagposting bij het Mod-topic zag (goed antwoord van de angel trouwens). Maar denk dat ze wel een vuist hart onder de kaak riem kan gebruiken van ons Fleur.
Ooooooooooow ja. Over aanstellers gesproken zeg..pfff.
Jeetje zeg, als je al niet meer op Fleurtje kan rekenen, wat is er dan nog heilig op dit forum? Ik word helemaal gek van die zoetsappige posts, ik verlang naar sarcastische opmerkingen, korte zinnen en joego's!

*weigert te smeken maar overweegt wellicht in staking te gaan tot Fleurtje weer lekker Fleurtje is*
Misschien moeten we de joego's anders even eens achter háár aansturen. Offe, ik woon niet zover van Noord-Ierland vandaan, misschien dat ik daar eens kan gaan ronselen.
Nee joh, ze ontvangt die joego's met knuffels en bloemen. Zo van:

"Oh wat een ontzettend snoezige kalashnikov heb je mee! Wil je koffie?"
Ik dacht al dat ik iets gemist had.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Whahaha, zit ik een beetje rond te klikken, kom ik 3 of 4 hele meelevende postings van Fleur tegen, met bloempjes en al! WTF?!?!?!

Dus dit is daarom
quote:rider schreef op 19 juni 2009 @ 10:28:

en je joego's werkloos maken in tijden van crisis, sneu hoor.

En verder:

Wie ben je en wat heb je met Fleurtje gedaan?

Ik denk dat we binnenkort horen dat iemand Fleur's identiteit heeft overgenomen. Ik hoop dat de ze de echte Fleurtje alleen maar opgesloten heeft en we die na de ontmaskering weer snel op t forum kunnen loslaten kunnen bevrijden
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Maar gelukkig hebben we daar Anja nog om de rol van Fleurtje over te nemen he Ainne!

Zeg Fleur, wil je misschien medebeheerder van de Attachment Parenting hyves worden?
Tut, tut, sommige mensen moeten toch echt eens met veranderingen om leren gaan.

En anderen dat ze niet van het ene in het andere uiterste schieten. Zo, ik heb gezegd.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Is Fleurtjepeurtje nog niet tot bezinning gekomen?

*gna gna durf dat nu wel te zeggen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven