Love Shine a Light...

18-06-2009 23:09 159 berichten
De tijd is aangebroken. Dit wordt mijn 20.000e post op het viva-forum.

19.999 zinnige postings zonder al te hulpvaardig willen zijn. 19.999 postings van maximaal drie regels. 19.999 postings zonder 19.999 andere postings te lezen, want: goed in staat een ongefundeerde mening te geven zonder de rest te lezen. En dan nu 20.000.

Ik heb besloten afstand te nemen van mijn 19.999 postings. Ja, ik kan een andere nick maken, maar zo ben ik niet weet je. Ik wil laten zien dat ik bereid ben mijn fouten toe te geven. Heb niet voor niets Andries Knevel hoog in het vaandel staan. Ik ben onaardig geweest. Maar nu niet meer. Nu niet meer. Ik neem een voorbeeld aan Eleonora, aan Poez. Altijd vriendelijk, altijd een bloemetje. Altijd begrijpend en meelevend. Eerst tot tien tellen. Goed de openingspost lezen. Zo wil ik ook zijn. Zo ga ik worden. Vanaf nu.

De volgende 20.000 postings zullen bol staan van de empathie, liefde voor mijn medemens, begrip voor alle pijnlijke keizersnedes, verbroken relaties, flesvoedende moeders, abortus uitvoerende meisjes, antidepressiva-afkeurende homeopathen, roodstaande mensen, zwartwerkende huisvrouwen, geen kaneel durven te eten-zwangere kippen, moslim-werende xenofoben, moslim-doodknuffelende idioten, vmbo-lovers, Wilders haters, chicklist-lezende grietjes, leather look legging-dragende bimbo’s, vier keer per maand morning afterpil-slikkers…

Ik begrijp jullie! Ik hou van jullie allemaal. Ik voel met jullie mee.

Kusjes en liefs,

Een hernieuwde Fleur
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel4 schreef op 19 juni 2009 @ 09:03:

Start ik vanochtend m'n Engelmailbox op, staat er helemaal niets in!

Helemaal niet de gebruikelijke 38 mailtjes, met Fleur is gemeen, doe er iets aan. Ik mijn mail checken, mailtje naar mijzelf sturen om te kijken of het wel werkt. Je kent dat wel. Ja hoor, mail doet het gewoon.

Toen zag ik dit topic en werd alles duidelijk.

Succes Fleur, het gaat je lukken! Ik geloof in je.

Tsss... Fleur.... spotten met zoiets....Karma is gonna get ya!
Known to cause insanity in laboratory mice
ja en...wie gaat jouw taak overnemen????????
Wauw, dan zijn er twee mogelijkheden. Of Fleurtje ligt nog in bed (ze slaapt denk ik ook op het forum, 20.000 posts) of het staat het hier nu vol met lieve positieve opbouwende heppiedepeppie Fleurtje berichten. Ik ga gauw even checken.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:sarah2ndlife schreef op 19 juni 2009 @ 09:36:

ja en...wie gaat jouw taak overnemen????????Nou, Leo dus. Ben benieuwd naar deze rolwisseling!
Succes Fleur, je kunt het!quote:sarah2ndlife schreef op 19 juni 2009 @ 09:36:

ja en...wie gaat jouw taak overnemen????????O, mag ik, mag ik? Da's het eerste wat ik dacht namelijk: hoi, er is een vacature!
Oh, Koor, jij mag ook hoor! Je hebt er misschien net een ietsepietsie meer talent voor dan Leo. Dat bondige bedoel ik vooral, en je cut-the-crap-houding. Ben benieuwd! Waar ga je beginnen? Relatiepijler?
.
quote:MissMara schreef op 19 juni 2009 @ 09:44:

Oh, Koor, jij mag ook hoor! Je hebt er misschien net een ietsepietsie meer talent voor dan Leo. Dat bondige bedoel ik vooral, en je cut-the-crap-houding. Ben benieuwd! Waar ga je beginnen? Relatiepijler?nee kinderpijler , kinderpijler, ah toe kinderpijler????
quote:Lys schreef op 19 juni 2009 @ 09:33:

[afbeelding]

Tsss... Fleur.... spotten met zoiets....Karma is gonna get ya!
Tussen ons gezegd en gezwegen: ik zou de kinderpijlert adviseren voor het beste effect.

Maar onthoud: in het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:fleurtje schreef op 19 juni 2009 @ 00:06:

Ook Toetyfroety begrijp ik.Heb ik dus al dat eelt op mijn ziel voor niks ontwikkeld.....
quote:sarah2ndlife schreef op 19 juni 2009 @ 09:58:

[...]

nee kinderpijler , kinderpijler, ah toe kinderpijler???? *Haast zich naar de kinderpijler*
Fleur, ik hoop dat je nieuwe ik snel weer de oude wordt
quote:fleurtje schreef op 19 juni 2009 @ 10:04:

Tussen ons gezegd en gezwegen: ik zou de kinderpijlert adviseren voor het beste effect.

Maar onthoud: in het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
het forum zal voor mij nooit meer het zelfde zijn

succes met je nieuwe viva forum persoonlijkheid
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
en je joego's werkloos maken in tijden van crisis, sneu hoor.
Fleur, wat zou jij me adviseren als ik de Hema uit wil met mijn kinderwagen en al bijna de deur door ben. Tegelijkertijd komt er een oma aan vanaf de andere kant die door de deur wil lopen, inclusief rollator.

Jij was al overduidelijk bijna op straat, maar oma vindt dat ze recht heeft op voorrang en begint te schreeuwen. 'Ga weg, ga weg'.

Wat adviseer je me?
hahahahah, summerbreezze21!!!!!!!

goeie test
quote:summerbreeze21 schreef op 19 juni 2009 @ 10:30:

Fleur, wat zou jij me adviseren als ik de Hema uit wil met mijn kinderwagen en al bijna de deur door ben. Tegelijkertijd komt er een oma aan vanaf de andere kant die door de deur wil lopen, inclusief rollator.

Jij was al overduidelijk bijna op straat, maar oma vindt dat ze recht heeft op voorrang en begint te schreeuwen. 'Ga weg, ga weg'.

Wat adviseer je me?
Summer,

Ik zou die mevrouw toch voor laten gaan. Die mevrouw is oud, heeft al een hoop meegemaakt, al een leven geleefd en ervoor gezorgd dat wij nu zijn gekomen waar we zijn gekomen; respect dus.

Dat 'ga weg, ga weg', zo'n mevrouw kan best angstig zijn. Ik zou proberen haar te kalmeren door bv een sigaretje met haar te roken op het bankje voor de Hema.

Dat dus.

En Summer, wat zou jíj doen?

Liefs,

Fleur
Nah, Fleur, vind er niks meer aan zo. Straks wordt Digi nog frigide, gaat BGB een orgasmevrij leven leiden en eet Meds alleen nog maar frikadellen speciaal.
dit krijgt toch wat weg vd Mora reclame, echt geen nieuwe Cora te vinden hoor, pure surrogaat.

nee Fleur, ik hoop dat je indentiteitscrisis snel over is.
Kutje Cola Fleur wat lees ik nu. En kan ik die Joego's van je overnemen, tenslotte doen ze uitstekend werk.
Fleur, je bent lief! Maar blijf je wel even lekker jezelf wil je?

(sorry, iets zinnigers heb ik niet te melden, ben dinsdag geopereerd, heb nog wat last van de narcose... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven