Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Viva Angel5 schreef op 09 juli 2009 @ 09:30:

[...]

Ik ben waarschijnlijk heule erge mosterd, en wellicht kan ik het ook niet zeggen, gezien het feit dat ik Angel ben, maar toch zit me iets dwars. En dat is dat er nú wel ineens iemand "van buiten" op kan komen draven, en toen Naomi alles deed, kon het niet. Mocht zij steeds alles opknappen en overal 100X achteraan. Nu de werkzaamheden ineens door iemand anders opgevangen moeten worden, beseft Viva pas wat voor een ellende het de afgelopen maanden was met het forum, en nu ineens kan er wél fulltime iemand op zitten. Lekker dan

David; niks ten nadele van jou dus, ik ben echt heel blij dat je er bent, nu is er tenminste actie. Maar in mijn ogen had jij al weken, zo niet maanden eerder ingeschakeld moeten worden.

Ik zou niet weten waarom jij dat niet zou mogen zeggen als engel zijnde.

Het hele forum is het met je eens denk ik.
Oh en jasmine, als je na het tikken op "bekijk bericht" klikt zie je alle smilies staan, mét de bijbehorende codes
quote:DJ Momo schreef op 09 juli 2009 @ 08:50:

ja es, dat komt omdat javascript even uitstaat.

ik kan even helemaal NIETS meer op windows met IE 6.0. de layout is compleet weg, alles staat ONDER elkaar. maar dan ook echt alles. zelfs de response op je wachtwoordvergetenknopje (Het wachtwoord is verzonden.) Inloggen lukt ook voor geen meter. wat een toestand. zit nu illegaal op firefox... :(

ohja, en vivalogo staat nog wel door de forumpijler logo's heen, maar niet meer door de berichten.het goede nieuws is dat alles weer staat waar het moet staan (dus inlogscherm bijv naast de forumberichten, ipv er onder). het slechte nieuws is dat ik nog steeds niet kan inloggen PLUS dat het pijlerlogo nu weer door alle berichten staat....
quote:misschicken schreef op 09 juli 2009 @ 10:25:

Oh en jasmine, als je na het tikken op "bekijk bericht" klikt zie je alle smilies staan, mét de bijbehorende codes Niet bij mij, met Chrome.
Wie gebruikt er nu nog chrome?
ff testen in chrome

:puke:

(f)

Bij mij wel, dit is in Chrome
quote:misschicken schreef op 09 juli 2009 @ 10:21:

Lees dan ook effe terug, dat hebben ze uitgeschakeld om aan de bug te kunnen werken.

Sorry, had maar een klein stukje teruggelezen.

Maar Robo heeft gelijk, ook bij bekijk bericht zie ik geen icoontjes en geen smileys anders had ik hier niet lopen mekkeren.

(ik werk met FF trouwens)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ha, MissChicken, heb ik een paar maanden terug onder grote foutmeldingen-druk Chrome geïnstalleerd, is dat nu alweer verouderd???

Ik zal nooit een digitaal wunderkind worden hè......
quote:misschicken schreef op 09 juli 2009 @ 10:32:

Wie gebruikt er nu nog chrome? Ik, bij mij staan ze ook gewoon onder het reageervenster. Niet aanklikbaar, gewoon ff codes overtypen.
Chrome is zó juni.
Ik kon het zo snel hier niet tussen vinden maar, ik heb in FF IE EN chrome geen "bovenbalkje" bij de editor, kan geen plaatjes/links etc plaatsen.. Ligt dit aan mij/ mijn instellingen?!

(zou iemand mij de code van plaatjes plaatsen alvast kunnen geven?)
Zucht....le-zen
Het ligt niet aan jou, naomi :-)

Zie bijvoorbeeld de forummededelingen de mededeling van gisteren.
quote:naomi87 schreef op 09 juli 2009 @ 11:19:

Ik kon het zo snel hier niet tussen vinden maar, ik heb in FF IE EN chrome geen "bovenbalkje" bij de editor, kan geen plaatjes/links etc plaatsen.. Ligt dit aan mij/ mijn instellingen?!

(zou iemand mij de code van plaatjes plaatsen alvast kunnen geven?)[img] ................ hier de url .............. [/img]
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:misschicken schreef op 09 juli 2009 @ 11:20:

Zucht....le-zen

Same to you

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kon het zo snel hier niet tussen vinden maar..

Thanx voor de code! En ik ga de mededeling zoeken!
Viev5 je bent geen mosterd en zou niet weten waarom jij je posting niet mag plaatsen. DE had al maanden zo niet (vanaf begin) van dit nieuwe forum aan boord moeten wezen. (en zijn collega's die ook goed werk verrichten. Dan hadden we sneller oplossingen gehad die ook werken. Ipv dat ze de boel alleen maar erger maken.

Ik denk alleen dat het budgettechnisch gezien gewoon niet eerder kon. Maar dat viva er nu achter is dat forummen op deze manier teveel overlast bezorgd en dat React te "laks" is met oplossingen vinden. Dus externe moesten wel ingezet worden.

Maar ik ben het wel met je eens.
"Deze webpagina is niet beschikbaar" en dan kan ik de hele site weer opnieuw gaan openen. Forumt lekker zo! En de traagheid is natuurlijk algmeen bekend. Om die bugs en foutmeldingen kon ik nog wel heen forummen, maar elke keer als ik naar een ander topic of pijler wil opnieuw de site en het forum zien te openen gaat me te ver hoor. Tijd voor een forumvakantie.
quote:Dushi74 schreef op 09 juli 2009 @ 11:37:

Viev5 je bent geen mosterd en zou niet weten waarom jij je posting niet mag plaatsen. DE had al maanden zo niet (vanaf begin) van dit nieuwe forum aan boord moeten wezen. (en zijn collega's die ook goed werk verrichten. Dan hadden we sneller oplossingen gehad die ook werken. Ipv dat ze de boel alleen maar erger maken.

Nou, het is meer dat ik momenteel met de eer ga strijken. De mensen van Viva (waaronder Naomi, waarvan ik weet dat zij zich uit de naad werkt) hebben heel veel voorwerk verricht, en voor mij was het meer een kwestie van de puzzelstukjes die zij al gevonden hadden bij elkaar leggen. En ik zit hier dedicated op, zonder andere verantwoordelijkheden, dus kan er wel genoeg tijd in steken.

Maar ik wil wel onderstrepen dat de mensen bij de Viva jullie allemaal heel erg bloedserieus nemen, en echt hun stinkende best voor jullie doen, voor zover mogelijk. Alleen, de communicatie loopt soms over meerdere schijven, en duurt het langer dan wenselijk voordat het bericht op het juiste adres is. En bij een probleem die zo ingewikkeld is als deze, moet er heel veel worden gecommuniceerd, en treedt er meer vertraging op.

Nogmaals, ik hoop dat het allemaal snel opgelost is. Maar als het zo is, dan heb ik daar echt maar een hele kleine aandeel in.
Naja ik zie het anders David, maar oke, da's misschien niet iets voor op het forum dus ik zal me wel over mijn ergernis heen zetten
quote:luna1 schreef op 09 juli 2009 @ 11:43:

"Deze webpagina is niet beschikbaar" en dan kan ik de hele site weer opnieuw gaan openen. Forumt lekker zo! En de traagheid is natuurlijk algmeen bekend. Om die bugs en foutmeldingen kon ik nog wel heen forummen, maar elke keer als ik naar een ander topic of pijler wil opnieuw de site en het forum zien te openen gaat me te ver hoor. Tijd voor een forumvakantie.Om welke pagina gaat het? Zou je de URL (het internetadres uit je adresbalk boven in) hier in kunnen plakken? En welke browser gebruik je?
quote:Sarah Scott schreef op 09 juli 2009 @ 11:49:

Naja ik zie het anders David, maar oke, da's misschien niet iets voor op het forum dus ik zal me wel over mijn ergernis heen zetten

Ik zie dat ook anders. Al vanaf dat React dit forum draait zijn er problemen. En opgelost werden of worden ze niet (of tijdelijk en dan niet eens alles) Ik snap wel dat je je collega ict-ers en Naomi niet wil afvallen en dat siert je, maar het is wel gek dat jij wel alles functionerend kan krijgen waar zij al ruim een jaar of wat mee bezig zijn. Die puzzelstukjes hadden zij ook al een tijdje. Maar oplossingen wisten ze niet. Ik geef Naomi en Viva de schuld niet. (voor zover je van schuld kunt spreken) vind dat React pruts werk heeft afgeleverd en anderen mogen puinruimen (al is met dat laatste wel meer eer mee te behalen)

Maar goed, beter laat dan helemaal nooit.
Meld hier alle forum-bugs!, maar hij doet/deed(het gaat inmiddels beter) bij alle pagina's op het forum.

Ik gebruik Google Chrome. Maar het ziet er alweer beter uit.
Ik heb er weer eentje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<iframe name=google_ads_backfiller1 id=google_ads_backfiller1
src="http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/adsone?
correlator=1247135801279&output=backfill&callback=
setAdSenseOneContentsBySlot&impl=a1&fetch=848&client=ca-pub-
5533454595253410&page_slots=slot1&eid=30143073&cust_para
ms=&cookie=&cookie_enabled=1&ga_vid=677695580.124713580
2&ga_sid=1247135802&ga_hid=1120653828&ga_fc=false&url=htt
p%3A%2F%2Fforum.viva.nl%2Fforum%2Flist_message%2F35185
29%23m3518529&ref=http%3A%2F%2Fforum.viva.nl%2Fforum%2
Flist_messages%2F51300&lmt=1247135807&dt=1247135802127
&cc=100&oe=iso-8859-
15&sps=h,,60|slotname,,8144694245|w,,468|l8nc_start,,|l8nc_end,
,10|prev_fmts,,|prev_slotnames,,|iframe_id,,google_ads_iframe_slot
1&u_h=1050&u_w=1680&u_ah=1020&u_aw=1680&u_cd=32&u_tz
=120&u_his=122&u_java=true&u_nplug=0&u_nmime=0&flash=10.
0.22.87" width=1 height=1 style="position:absolute;left:-
5000px"></iframe>
@Kip: gewoon [ code ] en [ /code ] voor en na. Aan einderegeltjes wat entertjes rammen en klaar is Kip
Thanks Five!
Misschien is dit al vaker gemeld; maar bij bepaalde topics kan ik de laatste reactie niet lezen (o.a. bij WW'ers april 2009 op de lijf en lijn-pijler); terwijl ik er bij andere topics geen last van heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven