Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Viva Angel5 schreef op 08 juli 2009 @ 22:46:

[...]

@Christiane: oude topics (het topic wat jij noemt is er één uit 2007) geven soms de rare fout dat wanneer er weer gepost is, dit niet te lezen is als je het topic openklikt. Je ziet de reactie wel in de topiclijst staan, maar dus niet in het topic zelf. ALs je vervolgens zelf wat post in betreffend topic, zie je daarna die ene post wel. Wat het is, waardoor het komt daar heb ik geen idee van. Missschien kan David daar wat over zeggen Ahaaaa, nu valt het kwartje.
Mooi!
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 22:39:

[...]

Morgen is al TE optimistisch, maar het zal geen maanden meer duren.

Zeg...het dúúrt al maanden.

Ik ben effe nieuwsgierig, werk jij voor React?
Hah Kip, dat vroeg ik me ook al af
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Zeg...het dúúrt al maanden.

Ik ben effe nieuwsgierig, werk jij voor React?

Nou, het gaat niet NOG maanden duren. Dat wil niet zeggen dat er geen problemen zullen blijven voorkomen (het gebeurt weleens), maar er komen verbeteringen.

En nee, ik werk niet voor React. Ik ben ingehuurd om tijdelijk te komen helpen met het in goede banen leiden met van het forum.
Jeetje dat ik dit nog mag meemaken. Een Externe niet van React die eindelijk eens dingen oplost ipv ze op de lange baan schuift omdat viva allang betaald heeft aan React!

Halelujer (ja ja de Oprah manier) DE. Zeg als ik je nu eens een verwend beurt kom geven. Los jij dan nog sneller alles op
quote:Dushi74 schreef op 08 juli 2009 @ 23:08:

Jeetje dat ik dit nog mag meemaken. Een Externe niet van React die eindelijk eens dingen oplost ipv ze op de lange baan schuift omdat viva allang betaald heeft aan React!

Halelujer (ja ja de Oprah manier) DE. Zeg als ik je nu eens een verwend beurt kom geven. Los jij dan nog sneller alles opje mag niet vissen, da weet je
dubbels
Och Sky als jij je aanmeld als verwen angel dan kan ik me wel aanmelden als verwen moppie voor DE hahahaha

Halelujer (ja ja de Oprah manier) DE. Zeg als ik je nu eens een verwend beurt kom geven. Los jij dan nog sneller alles opZeg, handjes van David, die heeft het druk jah!
Kippie alles toch om het forum prettiger te laten werken?
Ja precies, die verwenbeurt kan toch wel als het af is?
quote:Dushi74 schreef op 08 juli 2009 @ 23:15:

Och Sky als jij je aanmeld als verwen angel dan kan ik me wel aanmelden als verwen moppie voor DE hahahaha

o ja, das waar

Have fun, beide

Halelujer (ja ja de Oprah manier) DE. Zeg als ik je nu eens een verwend beurt kom geven. Los jij dan nog sneller alles op

Het lijkt me dat dat mij alleen maar afleidt, en averrechts werkt!

Maar iedereen werkt ook hard achter de schermen, hoor! Alleen krijgen zij niet altijd de eer die zij verdienen, omdat er nog steeds problemen open blijven staan, en de problemen die opgelost worden worden vergeten.
als het opgelost word krijg jij idd de eer, maar als het niet goedkomt, krijg je de furie van deze vrouwen over je heen.

nope, zou niet in je schoenen willen staan.
Zie je nou wel Dushi...dat leidtdt af!
Hahahah DE. Tuurlijk weet ik dat maar jij bent "zichtbaar" zeg maar. Dus als er shit is krijg je een bak ellende virtueel over je uitgestort. Dan moet er als er een tikkie schot in de zaak zit ook wel wat goeds jouw kant opkomen. Anders is de balans zo weg.
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 23:29:

als het opgelost word krijg jij idd de eer, maar als het niet goedkomt, krijg je de furie van deze vrouwen over je heen.

nope, zou niet in je schoenen willen staan.Inherent aan ict functies. Krijg een hele dikke figuurlijke huid van. *spreekt uit ervaring* Laat ik nog wel zijn dat er meer beroepen zijn die bagger uitgestort krijgen hoor. Dus die onderken ik niet.
jup, soms moet je echt een dikke huid hebben ja..
Ik heb een broncode:

<iframe name=google_ads_backfiller1 id=google_ads_backfiller1 src="http://googleads.g.doubleclick.net/page ... 10.0.22.87" width=1 height=1 style="position:absolute;left:-5000px"></iframe>
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 23:36:

Ik heb een broncode:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<iframe name=google_ads_backfiller1 id=google_ads_backfiller1
src="http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/adsone?
correlator=1247088901112&output=backfill&callback=setAdSense
OneContentsBySlot&impl=a1&fetch=491&client=ca-pub-
5533454595253410&page_slots=slot1&eid=30143074&cust_para
ms=&cookie=&cookie_enabled=1&ga_vid=1560392029.12470889
02&ga_sid=1247088902&ga_hid=267282826&ga_fc=false&url=htt
p%3A%2F%2Fforum.viva.nl%2Fforum%2Flist_category_topics%2
F1&ref=http%3A%2F%2Fforum.viva.nl%2Fforum%2Flist_categorie
s&lmt=1247088905&dt=1247088901603&cc=97&oe=iso-8859-
15&sps=h,,60|slotname,,8144694245|w,,468|l8nc_start,,|l8nc_end,
,5|prev_fmts,,|prev_slotnames,,|iframe_id,,google_ads_iframe_slot1
&u_h=1050&u_w=1680&u_ah=1020&u_aw=1680&u_cd=32&u_tz=
120&u_his=119&u_java=true&u_nplug=0&u_nmime=0&flash=10.0.
22.87" width=1 height=1 style="position:absolute;left:-
5000px"></iframe>

ff code tags erbij gezet

en entertjes
thanks sky
had net entertjes er niet bij gedaan, konje aardig eindje scrollen naar rechts
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 23:36:

Ik heb een broncode:

Interessant. Dat is dus alleen de code voor de Google Ads. Ik geef het probleem door, heel goed!
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 23:29:

nope, zou niet in je schoenen willen staan.Nou, ik ben er maar heel kort hoor, en dan ga ik weer verder met mijn ander beroep. Maar toch hoop ik het een en ander op te lossen in die tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven