Mijn vader is niet bereikbaar

13-01-2019 19:40 154 berichten
Sinds 11:45 vandaag reageert mijn vader nergens op. Niet op WhatsAppjes en niet op telefoontjes. Hij heeft mijn WhatsApp berichtjes ook niet gelezen. Dat klinkt misschien niet bijzonder, maar het is niets voor mijn vader. Hij is echt áltijd bereikbaar of belt snel terug. Zeker voor mij en mijn tweelingzus. Maar nu neemt hij dus de hele dag al niet op. Ik had om 14:50 gebeld. En om 17:30 weer een paar keer. Naar zijn mobiele telefoon en huistelefoon. Zijn mobiele telefoon gaat gewoon over trouwens. Ik ben eerlijk gezegd heel even langs zijn huis gefietst om 17:45, toen ik bij mijn opa en oma vandaan kwam. Dan kom ik toch zo goed als langs zijn huis. Zijn auto staat er, zijn fiets niet. Beneden brandt er wel licht. Maar volgens mij laat hij altijd wel iets aan staan. Je zou denken: waar maak je je dan druk om, hij zal wel ergens op visite zijn ofzo. Maar nu heb ik nog steeds niets gehoord. En hij moet morgen erg vroeg werken. Dan gaat hij altijd super vroeg naar bed. Ik maak me dus toch een klein beetje zorgen. Ik weet niet waarom. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-01-2019 22:03

Laten we hopen dat het of een troltopic is of dat de vader van TO gewoon weer thuis is straks.
TO loopt al jaren rond hier... best raar om dan over trollen te beginnen
Oh jee.. weer een topic dat me niet loslaat. Meestal is er een heel logische verklaring, hoop zo dat dat nu ook het geval is!
Ik kijk ook steeds, hopende dat er goed nieuws is..
Hopelijk komt Lotus90 nog wél terug. Over een aantal jaar herinneren anders forummers zich dat er ooit een topic was over een vermiste vader en een verdwenen dochter.
Oh wat naar, hoop dat alles goed is!
Tickel schreef:
13-01-2019 21:58
Hij werkt nog, zal dan wel jonger dan 65 zijn.
Hier familieleden die boven de 70 zijn en nog betaalde baantjes hebben waar ze vroeg voor op moeten.

Hoop dat alles goed is, heb je al iets gehoord?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik ben blij dat ik gegaan ben. Voordat ik bij de buurvrouw aanbelde om te vragen of ze hem had zien weggaan, dacht ik, ik loop toch even achterom. De schutting zit altijd op slot dus daar had ik nog niet aan gedacht. Nu stond de schutting niet op slot en stond zijn fiets onder het afdakje in de tuin. De achterdeur was ook niet op slot. Ik schrok, want dat betekent dat hij thuis is. Terwijl er boven geen licht brandde. Ik ben naar binnen gegaan en heb naar boven geroepen.

Bleek hij op bed te liggen. Heel sneu: hij was aan het begin van de middag boven bezig geweest met de was en zijn bed verschonen en toen is hij door zijn rug gegaan. Hij heeft hernia. Maar daar heeft hij al in geen tijden last van gehad, dus daar had ik niet bij stil gestaan. Zijn mobiel zat nog in de zak van zijn vest en dat vest hing beneden aan zijn stoel. Hij kon echt niet meer opstaan/lopen van de pijn (dat is vaker zo als hij last heeft van zijn hernia), dus heeft ie de hele dag en avond op bed gelegen. Met alleen het nachtlampje en de TV aan. Dat zie je niet vanaf buiten. Hij denkt dat hij sliep toen ik eerder vanavond aanbelde.

Hij had nog creamcrackers en drinken op zijn nachtkastje staan van gisteravond, dus hij was zelf nog niet enorm in de stress geraakt door deze situatie. :facepalm: Ik heb hem zijn pijnstillers gegeven en soep opgewarmd. En zijn mobiel aan de oplader op zijn nachtkastje gelegd. En hem naar de toilet geholpen (naast zijn slaapkamer). Geen doen. Maar ik mocht de HAP niet bellen. Volgens mijn vader gaat het vanzelf beter als die pijnstillers zijn werk gaan doen. Hij is eigenwijs. Maar ik hoor het vanzelf als hij morgen toch nog hulp nodig heeft.
Gelukkig persoon terrecht
anoniem_63a88641e32f1 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 22:43
Reden: Persoon gevonden
90.80% gewijzigd
Ah wat sneu dat hij daar de hele dag heeft gelegen! Maar gelukkig dat je langs bent gegaan en je hem hebt kunnen helpen. Hopelijk is hij snel weer hersteld!
Ah wat ontzettend sneu!! Gelukkig geen ernstiger zaken, al is dit vervelend genoeg, hoor! Sterkte voor hem met het herstel en wat een opluchting voor je, kan ik me voorstellen :rose:
Fijn dat je bent geweest en dat je bij hem bent geweest. Beterschap voor je vader. Het zal vast een opluchting voor je zijn.
Fijn dat je langs bent gegaan. Heel rot wat er met je vader gebeurd is, maar hij is in ieder geval weer terecht. Hopelijk werken de pijnstillers snel.
Wat goed dat je naar binnen bent gegaan! Wat een opluchting!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat goed dat je gegaan bent!! En wat sneu voor hem, maar fijn dat het niet erger is.
Hopelijk kan hij morgen weer een beetje overeind komen.
Fijn dat het relatief meeviel en dat je hem hebt kunnen helpen!

Zo zie je maar, gewoon actie ondernemen als iets anders dan normaal is.
Wat een opluchting en wat sneu voor hem! Fijn dat het goed is afgelopen!
Wat goed dat je naar binnen bent gegaan! Wat een opluchting! Sterkte voor je paps!
Wat sneu voor je vader.
Tip vraag voor de zekerheid toch om een sleutel.
Dan heb je goed aangevoeld dat er iets mis was. Gelukkig "valt de schade mee"

Hopen op een goed herstel en dat hij het wel accepteert als er toch een arts moet komen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Kia•Ora schreef:
13-01-2019 22:47
Wat goed dat je naar binnen bent gegaan! Wat een opluchting! Sterkte voor je paps!
Gelukkig ben je terug gegaan. Hopelijk knapt hij snel op.
Lief jullie reacties! Bedankt! Ik ben ook héél blij dat het alleen maar zn hernia is. Want ik was op 112 *mijn stad* gaan kijken en zag dat er vlak na 12 uur ‘s middags iets vreselijks was gebeurd. :(

Maar dan zouden wij natuurlijk meteen gebeld zijn. Dus ik ging er niet vanuit dat hij dat was. Toch ben ik toen maar gewoon gelijk terug naar zijn huis gegaan om te kijken of ie al thuis was. Gelukkig.

Als iemand altijd bereikbaar is, en dan opeens de hele dag en avond niet, is dat toch wel gek. Ik ben ook blij dat ik hem vandaag toevallig weer probeerde te bellen, anders had ik dit niet geweten en had hij nog veel langer alleen gelegen met al die pijn.
Fijn Lotus.👍iemand die alleen woont kan gewoon iets gebeuren. Van de trap vallen.struikelen. Of je nu jong bent of oud en dan moet er toch iemand na die persoon omkijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ach arme man, gelukkig heeft hij een oplettende dochter!!

Hier wijken contactpatronen nooit meer dan 1 dag af van het normale. In mijn geval verstandig, want ik ben ziek en woon alleen. Ik nam nooit mijn telefoon mee naar het toilet. Laatst voelde ik me extra slap, toen toch telefoon meegenomen en ja hoor ik kon niet meer opstaan... halleluja voor telefoon bij de hand en ouders met sleutel die dichtbij wonen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Gelukkig maar Lotus! Klinkt gek maar ik heb de hele avond aan je gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven