Mijn vader is niet bereikbaar
zondag 13 januari 2019 om 19:40
Sinds 11:45 vandaag reageert mijn vader nergens op. Niet op WhatsAppjes en niet op telefoontjes. Hij heeft mijn WhatsApp berichtjes ook niet gelezen. Dat klinkt misschien niet bijzonder, maar het is niets voor mijn vader. Hij is echt áltijd bereikbaar of belt snel terug. Zeker voor mij en mijn tweelingzus. Maar nu neemt hij dus de hele dag al niet op. Ik had om 14:50 gebeld. En om 17:30 weer een paar keer. Naar zijn mobiele telefoon en huistelefoon. Zijn mobiele telefoon gaat gewoon over trouwens. Ik ben eerlijk gezegd heel even langs zijn huis gefietst om 17:45, toen ik bij mijn opa en oma vandaan kwam. Dan kom ik toch zo goed als langs zijn huis. Zijn auto staat er, zijn fiets niet. Beneden brandt er wel licht. Maar volgens mij laat hij altijd wel iets aan staan. Je zou denken: waar maak je je dan druk om, hij zal wel ergens op visite zijn ofzo. Maar nu heb ik nog steeds niets gehoord. En hij moet morgen erg vroeg werken. Dan gaat hij altijd super vroeg naar bed. Ik maak me dus toch een klein beetje zorgen. Ik weet niet waarom. Wat zouden jullie doen?
zondag 13 januari 2019 om 21:08
zondag 13 januari 2019 om 21:48
Ik hoop het met jullie mee.
zondag 13 januari 2019 om 21:58
Hij werkt nog, zal dan wel jonger dan 65 zijn.MinkeDeWit schreef: ↑13-01-2019 21:57Hoe oud is de man? Over iemand van 55 in goede gezondheid zou ik me niet zo snel zorgen maken. 70+ is een ander verhaal.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 13 januari 2019 om 22:00
MinkeDeWit schreef: ↑13-01-2019 21:57Hoe oud is de man? Over iemand van 55 in goede gezondheid zou ik me niet zo snel zorgen maken. 70+ is een ander verhaal.
Iedereen kan toch een ongeluk in en om het huis krijgen, wat dan ook? Als iemand zich buiten het normale gedraagt wb bereikbaarheid maak ik me altijd altijd wel zorgen eigenlijk, onafhankelijk van leeftijd.
Iedereen kan wat overkomen.MinkeDeWit schreef: ↑13-01-2019 21:57Hoe oud is de man? Over iemand van 55 in goede gezondheid zou ik me niet zo snel zorgen maken. 70+ is een ander verhaal.
Vijftigers krijgen ook hartinfarcten.MinkeDeWit schreef: ↑13-01-2019 21:57Hoe oud is de man? Over iemand van 55 in goede gezondheid zou ik me niet zo snel zorgen maken. 70+ is een ander verhaal.
Kan mij nog een topic herinneren van een aantal jaar geleden dat er ook 'n dochter op zoek was naar haar vader omdat ze hem niet kon bereiken. Die vader werd naderhand teruggevonden in Frankrijk. Hij leefde niet meer. Hopelijk zijn het bij TO zorgen om niets en negeert ie z'n telefoon omdat ie tegen een spannende tinderdate is aangelopen ofzoiets.
zondag 13 januari 2019 om 22:03
Dit ja. Wist niet meer dat het Frankrijk was, of er is nogmaals zo'n topic geweest. Maar idd iemand maakte zich zorgen en heeft dus de vermiste persoon dood teruggevonden helaas.redbulletje schreef: ↑13-01-2019 22:00Vijftigers krijgen ook hartinfarcten.
Kan mij nog een topic herinneren van een aantal jaar geleden dat er ook 'n dochter op zoek was naar haar vader omdat ze hem niet kon bereiken. Die vader werd naderhand teruggevonden in Frankrijk. Hij leefde niet meer. Hopelijk zijn het bij TO zorgen om niets en negeert ie z'n telefoon omdat ie tegen een spannende tinderdate is aangelopen ofzoiets.
Laten we hopen dat het of een troltopic is of dat de vader van TO gewoon weer thuis is straks.
zondag 13 januari 2019 om 22:04
ja dat weet ik ook nog, heb dat topic toen gelezen.redbulletje schreef: ↑13-01-2019 22:00Vijftigers krijgen ook hartinfarcten.
ook wel wat dat lotus niet meer reageert...
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 13 januari 2019 om 22:04
Lotus schrijft echt al lang mee, ik denk niet dat het een troltopic is, eigenlijknina1966 schreef: ↑13-01-2019 22:03Dit ja. Wist niet meer dat het Frankrijk was, of er is nogmaals zo'n topic geweest. Maar idd iemand maakte zich zorgen en heeft dus de vermiste persoon dood teruggevonden helaas.
Laten we hopen dat het of een troltopic is of dat de vader van TO gewoon weer thuis is straks.