Mijn vader is niet bereikbaar

13-01-2019 19:40 154 berichten
Sinds 11:45 vandaag reageert mijn vader nergens op. Niet op WhatsAppjes en niet op telefoontjes. Hij heeft mijn WhatsApp berichtjes ook niet gelezen. Dat klinkt misschien niet bijzonder, maar het is niets voor mijn vader. Hij is echt áltijd bereikbaar of belt snel terug. Zeker voor mij en mijn tweelingzus. Maar nu neemt hij dus de hele dag al niet op. Ik had om 14:50 gebeld. En om 17:30 weer een paar keer. Naar zijn mobiele telefoon en huistelefoon. Zijn mobiele telefoon gaat gewoon over trouwens. Ik ben eerlijk gezegd heel even langs zijn huis gefietst om 17:45, toen ik bij mijn opa en oma vandaan kwam. Dan kom ik toch zo goed als langs zijn huis. Zijn auto staat er, zijn fiets niet. Beneden brandt er wel licht. Maar volgens mij laat hij altijd wel iets aan staan. Je zou denken: waar maak je je dan druk om, hij zal wel ergens op visite zijn ofzo. Maar nu heb ik nog steeds niets gehoord. En hij moet morgen erg vroeg werken. Dan gaat hij altijd super vroeg naar bed. Ik maak me dus toch een klein beetje zorgen. Ik weet niet waarom. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent langs gefietst maar niet even gaan kijken?
waarom ben je niet naar binnen gegaan/aangebeld?
Andere familieden of buren vragen of ze hem gezien hebben?
Ben je niet binnen geweest?
Aanbellen ?!
Aanbellen en naar binnen gaan.
Vrienden bellen of hij daar is.
Heb je de sleutel om daar naar binnen te gaan?
Idd aanbellen, en weet je zusje iets?
Natuurlijk heb ik aangebeld, er werd niet open gedaan. En zijn fiets was weg. Die staat altijd tegen de voorkant van zijn huis.
MinkeDeWit schreef:
13-01-2019 19:42
Ben je niet binnen geweest?
Waarschijnlijk omdat hij met de fiets weg was denk ik
Hij heeft mijn tweelingzus om 11:45 voor het laatste geAppt.
Misschien is hij een dagje weg met iemand en nog geen tijd gehad om terug te bellen/whatsapp te kijken.

Waarom maak je je zo snel zorgen om je vader?
Misschien heeft hij een nieuwe vriendin?
Vreemd, ik snap dat je je zorgen maakt! Heb je de sleutel? Dan zou ik even binnen gaan kijken of zijn telefoon en portemonnee daar liggen
Wat vervelend dat je je zorgen maakt, Lotus! Is er reden om aan te nemen dat er iets niet goed gaat als hij niet bereikbaar is? Ziekte of iets dergelijks? Kan zijn mobiel ook gewoon leeg zijn evt?
Zijn telefoon ergens vergeten?
Enerzijds zeg ik: laat die man, is een dagje weg. Maar anderzijds herkenbaar. Mijn vader laat weten wanneer hij lange tijd weg is. Hoeft hij niet voor mij, maar doet dit uit zichzelf. Is eigenlijk ook altijd bereikbaar of thuis of binnen een paar minuten op whatsapp. Ik zou familie/buren vragen of zij weten waar hij naar toe is.
TsumTsum schreef:
13-01-2019 19:45
Misschien is hij een dagje weg met iemand en nog geen tijd gehad om terug te bellen/whatsapp te kijken.

Waarom maak je je zo snel zorgen om je vader?
Kan. Ik wacht wel gewoon af inderdaad. Ik maak me verder nooit zorgen om mijn vader. Het is meer dat dit opvallend is.
Als de telefoon overgaat is die niet leeg. Wat vindt je zus ervan? Maakt ze zich ook zorgen? Heeft iemand van jullie de sleutel?
Telefoon stuk? Ik liet die van mij eens in een plas water vallen, geen redden meer aan
Als de fiets weg is zou ik me niet zo’n zorgen maken. Zijn mobiel is waarschijnlijk leeg of vergeten.
Het was vandaag nou niet echt weer om een stukje te gaan fietsen. Zou hij de fiets binnen hebben gezet i.v.m. de regen?
Of zou hij met de fiets bij iemand op bezoek zijn gegaan?
Je zou de politie om advies kunnen vragen en ook vragen of er in je woonplaats vandaag ongelukken zijn gebeurt.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Jasses, zou ik ook spannend vinden. Hoop dat het iets simpels is en dat je snel iets hoort.
Al eens op 112meldingen gekeken, of er ongelukken gebeurd zijn?
Regionale krant, weet het wellicht ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven