Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Heliantusje; we verwijderen geen account, we zetten ze alleen op non-actief. Daarvoor kun je mailen naar Naomi op forum@viva.nl

Zwieber; het lijkt ons (=Angels) helemaal nik, maar we wachten even op de mening van Naomi. Je hoort het zodra we het weten

@Esther; 123 heeft haar emailadres in het topic gezet, dus je kunt haar zelf mailen!
Dank je Vief, ik wacht het af! Lijkt het jullie werktechnisch niks of het idee op zich?
Antwoord van Naomi:

Op de manier waroop jullie het willen is het qua modden teveel werk. Tenzij het niet verder gaat dan 't raadspelletje dat we ooit hadden: toen was er een puppet waarvan de inloggegevens werden doorgegeven, in 1 topic mocht eerst forummer x de puppet gebruiken, andere forummers mochten raden wie 't was, daarna werd de puppet door iemand anders gebruik en mocht er geraden worden wie dat was etc. Als er allemaal verschillende forummers door elkaar heen gaan lopen forummen met een anoniem account wordt 't te veel, ook qua bijhouden voor ons ivm dubbelnicken of misbruik maken van.
Oh dat klinkt ook goed! Heb je toevallig een link naar dit topic, dan kan ik even zien hoe dit is gegaan. Bedankt voor de moeite in ieder geval!
Denk niet dat dat nog te linken valt
viva angel, kun jij mijn oude nick op non actief zetten?
Done
Dank je Angel!
Hoi Angel,

Ik heb zojuist zelf een topic geplaatst.... alleen.... er staat natuurlijk een fout in de titel

Pijler Gezondheid, onderwerp: Ik geloof dat ik moet ben :| (en dan zou 'moet' dus 'moe' moeten zijn...). Heb geprobeerd het zelf aan te passen, maar dat is (geloof ik?) niet mogelijk...

Bij voorbaat dank
Ik vind het wel grappig dat je het hier op overige komt vragen Angel 1 heeft een eigen modtopic op de gezondheidpijler hoor

(Maar ik heb het veranderd! )
Lizzl vindt jou gewoon de aller aller allerliefste Angel van het heeeele forum Five
De allerbeste, de allersnelste, de geniaalste....

Maar dat weten we toch allemaal?
quote:misschicken schreef op 24 juni 2009 @ 09:45:

De allerbeste, de allersnelste, de geniaalste....

Maar dat weten we toch allemaal?

Deze maand is de winnaar van de ANGEL AWARD geworden .....................

ANGEL 5 !!!!

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
stelletje slijmballen
quote:Skytje schreef op 24 juni 2009 @ 10:11:

stelletje slijmballen

Valt toch wel mee?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Getsie MV

Maareuh bedankt voor de complimenten!

quote:Viva Angel5 schreef op 24 juni 2009 @ 08:48:

Ik vind het wel grappig dat je het hier op overige komt vragen Angel 1 heeft een eigen modtopic op de gezondheidpijler hoor

(Maar ik heb het veranderd! )

Oeps... sorry Dat wist ik helemaal niet. Beetje stom van mezelf - ik zal voortaan eerst binnen de pijler 's kijken

quote:minny schreef op 24 juni 2009 @ 08:49:

Lizzl vindt jou gewoon de aller aller allerliefste Angel van het heeeele forum Five Ja! Dat was het! Ik wilde gewoon heel graag dat jij het zou doen
Treinen door Europa

Oproepje voor stemmen voor weer zo'n nutteloze webstrijd
Merci! Ik haal hem weg
verkeerd, bij beleid neergezet
.
quote:sofje schreef op 27 juni 2009 @ 17:23:

*edit*Wrom??
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 27-06-2009 21:00
Reden: quote verwijderd.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven