Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Dank je wel IBI, ik heb het daar verwijderd + user geblokkeerd. Ik ga nog even kijken naar haar andere berichten.
Hoi Angel 5,

Zou je mijn topictitel kunnen aanpassen? Ik heb heel stom vivavictumgirls geschreven, i.p.v. vivavictimgirls.

Ik had de u en de i vetgedrukt, maar blijkbaar niet gepakt, maar de u moet dus veranderen in een i.

Bedankt!
Done!
Verplaatst naar;

Actueel

Ecologisch begraven

Digi

Wat te doen als het forum er straks vier uur uitligt?

Samsung star (s5230) of LG Cookie

Hoe eigen topic terugvinden?

Entertainment

Eigentijds Festival

Welk boek moet je echt lezen ?

Gezondheid

Patientendossier

Kinderen

gedichtje op kaartje verloren kindje 1jaar geleden

Mode & Beauty

truitjes met eraan vast genaaide top wassen

Psyche

en dan voel je je soms toch zooo een jojo ...wat nu?

Bang voor onweer.

Relaties

mijn schoonzus de heks

Thuis

Groot eng vliegbeest

Boze buurvrouw

Ongewenst kattengedrag

dwerghamster koppelen

vreemde buurjongen

Vaag briefje in de brievenbus..

Prikbord -> Contact

gezocht, leeskring Utrecht
Hi Angel,

Het Bullshittopic is misschien wat te impulsief geopend (gebaseerd op topic "17 en zwanger") en mogelijk kwetsend (dacht dat het een troll was, bij nader inzien heb ik dat denk ik niet helemaal goed beoordeeld, al kan het natuurlijk nog enzo) voor die TO. Kun je er eens naar kijken en naar jouw inzicht beoordelen voor deleten?
Is verwijderd.
Kan het topic hoe werkt een dongel? worden verplaatst naar Digi? Het lijkt op een computervraag. Een dongel (volgens mij moet dat geschreven worden als: dongle) is een soort hardware-sleutel.
World of Warcraft: Legion
Dongle en dongel is beiden het zelfde, alleen was een dongle vroeger alleen een hardwaresleutel en inmiddels is dat ook een mobiele modem. Ik zal morgen de pijler weer eens opruimen en neem dat topic dan gelijk mee
Buffel en bundel is ook hetzelfde.
Vievke zou je misschien mijn mailadres aan Hetismij2004 willen geven? Alvast bedankt
Done, Dushi!
Thanks Viev, you're an angel
He mod. Dat Oude verhalen van Viva topic van Minny, daar heb ik wat vragen over:

Ten eerste is het vaag. Wat bundelen? Waarom? Voor wie?

Ten 2e zal niet iedereen willen dat zijn / haar forumbelevenissen zomaar weer worden opgerakeld ter vermaeck.

Ten 3e kunnen er in mijn geval (en mss bij meer) vervelende gevolgen zijn als mijn privé shit gebundeld wordt en een 'verkeerd' iemand leest dat.

Ten 4e: mag dat wel, forummateriaal gebruiken? Valt dat niet onder copyright van Viva?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ben het ermee eensch, met HPL.

Vanmorgen met mijn koortsige hoofd dacht ik niet verder na dan mijn neus lang is.

Derhalve heb ik mijn posts inzake anderen verwijderd.
Geen bijzonderheden
"Ik weet dat Minny geen snars geeft om andermans privacy, zij heeft ook de de echte naam van Sara2life hier neer geplempt."

Hier beschuldigt HPL mij van in het Viva verhalen topic. Dit is volstrekt niet waar. Ik verwacht dat dit onmiddelijk rechtgetrokken wordt!
.

Het is opgelost...of zoiets..
jee minny jank niet meteen zo, heb het toch al aangepast
Beschuldig niet meteen voordat je de feiten kent. Kan een hoop hebben, maar dit soort dingen gaan me echt te ver.
ik beschuldig niet, ik zei alleen wat.

Zei dat het in dat topic was en had het alleen in eerste instantie zo getypt dat ik zei dat jij het was en daar heb je gelijk in, dat weet ik niet.

Weet alleen dat het toen in dat topic is gebeurt.
@Allen; het is al voorgelegd bij Naomi door mijn attente en oplettende collega's One en Two ( )

Jullie horen zsm hoe het zit!
Onee, dat ging ergens anders over

Bij deze heb ik het dan aan Naomi voorgelegd!
Graag elders de catfight voortzetten!!!!
Hoi allemaal,

@Minny en allemaal, 't was inderdaad iemand anders die die identiteit bekendmaakte. Is dit nu voldoende uit de wereld geholpen?

@HPL, de openingspost van Minny was (wat het bundelen betreft) niet serieus bedoeld. Als er wel serieus sprake is van het gebruiken/bundelen van forummateriaal, gaat onze afdeling juridische zaken kijken in hoeverre er in dit specifieke geval regels worden overtreden en hoe we zouden kunnen handelen. Ik kan je helaas geen 'algemeen' antwoord geven op je vraag in hoeverre het gebruiken/publiceren van 'forummateriaal' toegestaan is. Enerzijds is er sprake van intellectuele eigendomsrechten, anderzijds is er sprake van vrijheid van nieuwsgaring en is Viva.nl openbaar. Het is moeilijk, zo niet onmogelijk, om een uitspraak te doen die in alle gevallen opgaat...

grtjs, Naomi
"intellectuele eigendomsrechten"

Dit ga je niet menen!

Wat moeten de 'minder begaafden' daar nou mee?

Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven