Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
dinsdag 15 december 2009 om 16:37
woensdag 16 december 2009 om 10:40
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 10:38:
Lieve Angels,
mag het topic: Zoon van 14 moet voorkomen!!??
verhuizen?
Oud adres: Kinderen
Nieuw adres; Geld en Recht
Alvast bedankt
Kan je beter even bij moderator bij kinderen vragen. Angel4 gaat erover. Anders even tijdelijk een ander topic openen bij recht. Ik schreef naar je dat je topic beter bij recht kan omdat het Juristenloket dan advies kan geven.
Succes!!!
Lieve Angels,
mag het topic: Zoon van 14 moet voorkomen!!??
verhuizen?
Oud adres: Kinderen
Nieuw adres; Geld en Recht
Alvast bedankt
Kan je beter even bij moderator bij kinderen vragen. Angel4 gaat erover. Anders even tijdelijk een ander topic openen bij recht. Ik schreef naar je dat je topic beter bij recht kan omdat het Juristenloket dan advies kan geven.
Succes!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 18 december 2009 om 17:37
quote:floor72 schreef op 18 december 2009 @ 13:38:
Wanneer gaat Arie weer weg?
Neeeh Arie moet blijven!!!!!!!
Maar goed, ik kwam hier voor wat anders: de overige topiclist is enigszins volgeslibt met stickytopics..... het wordt er niet overzichtelijker van. De Mexicaanse griep is duidelijk al op zijn retour, de poll over het nieuwe bansysteem staat er ook al even enz.
Wanneer gaat Arie weer weg?
Neeeh Arie moet blijven!!!!!!!
Maar goed, ik kwam hier voor wat anders: de overige topiclist is enigszins volgeslibt met stickytopics..... het wordt er niet overzichtelijker van. De Mexicaanse griep is duidelijk al op zijn retour, de poll over het nieuwe bansysteem staat er ook al even enz.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross