Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Nou Q?
quote:Viva Angel5 schreef op 18 december 2009 @ 20:47:

Je kan hem toch gewoon weer opzoeken?

Ik heb gezocht....en gezocht....

Bedankt voor de nieuwe!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:zusenzo schreef op 18 december 2009 @ 21:12:

Nou Q?Niet toch?!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 21:22:

[...]

Ik heb gezocht....en gezocht....

Bedankt voor de nieuwe!Je gaat, je gaat mij toch niet vertellen dat ik hem wel bij Google zie het oude topic en Queen Google niet? Wow, dat ik dat nog een keer mag meemaken . Ja hij is nog te vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lieve Q, zeg ik dan dat Arie een meisje is? Ik zeg dat Arie vervángen wordt door een meisje. Hoewel dat ook nog te betwijfelen valt overigens, aangezien ik vanmiddag te weten kwam dat het een speciale "Angel-kerstachtergrond" wordt

En uit het christmas-angel-topic is mij al duidelijk geworden dat dat niet persé meisjes zijn
quote:mylenevalerie schreef op 18 december 2009 @ 21:51:

[...]

Je gaat, je gaat mij toch niet vertellen dat ik hem wel bij Google zie het oude topic en Queen Google niet? Wow, dat ik dat nog een keer mag meemaken . Ja hij is nog te vinden.Ik zag alleen het " echte " biechttopic ( pagina 36 en pagina 37 ....keertje of honderd )
quote:Viva Angel5 schreef op 18 december 2009 @ 22:13:

Lieve Q, zeg ik dan dat Arie een meisje is? Ik zeg dat Arie vervángen wordt door een meisje. Hoewel dat ook nog te betwijfelen valt overigens, aangezien ik vanmiddag te weten kwam dat het een speciale "Angel-kerstachtergrond" wordt

En uit het christmas-angel-topic is mij al duidelijk geworden dat dat niet persé meisjes zijn

Je hebt beloofd dat ie uiterlijk morgenvroeg weg is!

Ik eis wil een Arie-loze kerst!
Ik heb helemaal niks beloofd Floor.
Lieve 5,

Wil jij deel 11 van 3000plusers willen sluiten? Deel 12 is alweer geopend.
Done
Ondanks dat iemand mij zeer zwaar zat te provoceren, je weet wie je bent , is het volgens mij niet nodig om het "wel willen meeten" topic te sluiten.
Krijgen we nou??
Wat bedoel je BGB?
jammer zeg dat dat meet topic is gesloten....echt daar gebeurde niet echt veel zoals ik het las.
Ik heb de posts van LI in dat topic uiteindelijk maar wel gelezen en gemeld. Vandaar dat 5 het topic (tijdelijk?) heeft gesloten.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En van mij hoeft dat hele topic niet dicht hoor, LI is gestopt met die provocaties dus voor mij is het klaar.
Ja, maar wederom als het eigenlijk alweer gekalmeerd is
mea culpa
Nou Min, voor mij ben ik er dit keer zowaar blij mee. Geeft me wel het gevoel dat ik niet alles over mijn kant hoef te laten gaan.
Ah ja, das ook weer zo. Nou fruit dan maar...zal me deze keer inhouden en het laten gaaaaaaan

Maarreh...het topic gaat zo wel weer open toch?
Gun mij ook een fanta zou ik zeggen

Min, dat moet je aan 5 vragen
Voor alle duidelijkheid: het topic " wie wil je niet ontmoeten op een meet" is gesloten wegens het provocerende karakter (die blijft dus ook gesloten).

Het andere topic heb ik gesloten omdat er 8 rapportages stonden, ik het topic eerst op mijn gemak door wil lezen om te bepalen of het nog weer open kan. Dat doe ik vanavond, want nu geen tijd. Maar vermoedelijk blijft ie ook dicht vanwege hetzelfde provocerende karakter en het weer van die " ik -vind-jou-wel-aardig-dus-wil-jou-wel-meeten" posts uitlokt. Er zijn inmiddels meer dan voldoende " prik-een-veer-in-de-reet-van-je-medeforummer-topics" waar je die gedachten in uit kan spreken. En als je daadwerkelijk tot meeten over wilt gaan kan je je melden in het meettopic.
quote:minny schreef op 20 december 2009 @ 17:42:

Ja, maar wederom als het eigenlijk alweer gekalmeerd is Ja, dan maar mosterd. Betekent niet dat ik niet meer ingrijp.

5, ik wilde nou juist graag het meet-topic een beetje kletsvrij houden zodat ik daar niet eerst doorheen hoef te worstelen voordat ik de vragen en aanmeldingen kan beantwoorden.
@five

de bewuste forummer is door anderen erop gewezen dat het topic niet bedoelt was om iemand neer te sabelen. Het was voor de rest eigenlijk een gezellig topic en niet zo'n "veer in de reet steken" gebeuren.

bedoel dus het wie zou je willen ontmoeten topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven