Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
dinsdag 12 mei 2009 om 20:56
@ElleMichelle; dat kan wel maar je kunt het beter in het bugstopic plaatsen (bovenin de overigpijler!)
@Zus&Zo en anderen, met betrekking tot het stemmen op FvdM: onderstaand bericht kreeg ik vandaag van Sheila:
@forummers
Het klopt (helaas) dat als je wilt, je kunt sjoemelen bij het stemmen op de FvdM. Er komt echter zo rap mogelijk een nieuw stemformulier, waarbij inloggen verplicht is. Tot die tijd gaan we heel volwassen uit van de eerlijkheid van de stemmers Als je kwaad wilt, kun je idd op naam van tigduizend anderen stemmen. Maar waarom zou je? Vooralsnog hebben we trouwens nog nooit reden gehad aan te nemen dat er is genept.
@Zus&Zo en anderen, met betrekking tot het stemmen op FvdM: onderstaand bericht kreeg ik vandaag van Sheila:
@forummers
Het klopt (helaas) dat als je wilt, je kunt sjoemelen bij het stemmen op de FvdM. Er komt echter zo rap mogelijk een nieuw stemformulier, waarbij inloggen verplicht is. Tot die tijd gaan we heel volwassen uit van de eerlijkheid van de stemmers Als je kwaad wilt, kun je idd op naam van tigduizend anderen stemmen. Maar waarom zou je? Vooralsnog hebben we trouwens nog nooit reden gehad aan te nemen dat er is genept.
dinsdag 12 mei 2009 om 21:29
Verplaatst naar;
Thuis
Betekend dit dat poes gaat bevallen?
Interieurs: Jouw ultieme afknappers
Vetrouwen (misplaatst)
ongemerkt asocialer
Hoe zweet uit kleding krijgen?
Verschillen Randstad/Drenthe
De schilders #@$%&*@#$!!!
Digi
Ik heb het gedaan!
Google chrome!
avater veranderen
Wii Rubik's puzzle world
Psyche
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Herken je dat........ ?
Wat is voor jou "geluk" ?
Actueel
Gebeld door telefonische verkoper onder dodenherdenking?!
Kokervisie
ongemerkt asocialer
Gezondheid
Parachutesprong, en spierpijn
hoe lang duurt het...
Geld & Recht
Hakenkruis op mijn splinternieuwe auto !!!!
Mode & Beauty
goodiebagsssss
Eten
pannenkoekboot.. leuk?
Brasserie in veghel of schijndel
Reizen
Remigratie naar NL
Belevenissen in Oost-Berlijn/DDR
Thuis
Betekend dit dat poes gaat bevallen?
Interieurs: Jouw ultieme afknappers
Vetrouwen (misplaatst)
ongemerkt asocialer
Hoe zweet uit kleding krijgen?
Verschillen Randstad/Drenthe
De schilders #@$%&*@#$!!!
Digi
Ik heb het gedaan!
Google chrome!
avater veranderen
Wii Rubik's puzzle world
Psyche
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Herken je dat........ ?
Wat is voor jou "geluk" ?
Actueel
Gebeld door telefonische verkoper onder dodenherdenking?!
Kokervisie
ongemerkt asocialer
Gezondheid
Parachutesprong, en spierpijn
hoe lang duurt het...
Geld & Recht
Hakenkruis op mijn splinternieuwe auto !!!!
Mode & Beauty
goodiebagsssss
Eten
pannenkoekboot.. leuk?
Brasserie in veghel of schijndel
Reizen
Remigratie naar NL
Belevenissen in Oost-Berlijn/DDR
dinsdag 12 mei 2009 om 23:10
vrijdag 29 mei 2009 om 12:39
Ik ben er maandag weer! Bij dringende zaken kan er gemaild worden naar Angel 4 op vivaangel4@gmail.com.
vrijdag 29 mei 2009 om 15:32
Ik houd niet van beestjes.... is gesloten.
Als iemand moeite heeft met een forummer of denkt dat hier iets aan gedaan moet worden, kan dat gemeld worden in het moderatortopic, of er kan een mail naar een Angel gestuurd worden.
Als iemand moeite heeft met een forummer of denkt dat hier iets aan gedaan moet worden, kan dat gemeld worden in het moderatortopic, of er kan een mail naar een Angel gestuurd worden.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 29 mei 2009 om 15:40
quote:floor72 schreef op 29 mei 2009 @ 15:34:
Uhhhh ok!
Bij deze.....
Ik heb moeite met een forummer en ik denk dat er wat aan gedaan moet worden.
(heb ik een waarschuwing?)
Heb je ook een reden waarom er iets aan gedaan zou moeten worden?
Behalve een impopulaire mening kan ik niets vinden in de posts van Beestje2009 dat tegen de regels is.
En waarom wil je een waarschuwing?
Uhhhh ok!
Bij deze.....
Ik heb moeite met een forummer en ik denk dat er wat aan gedaan moet worden.
(heb ik een waarschuwing?)
Heb je ook een reden waarom er iets aan gedaan zou moeten worden?
Behalve een impopulaire mening kan ik niets vinden in de posts van Beestje2009 dat tegen de regels is.
En waarom wil je een waarschuwing?
e-mail | redactievivaforum@gmail.com