Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
vrijdag 29 mei 2009 om 15:40
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 15:36:
Ik heb met zoveel forummers moeite. Sterker nog, ik denk dat nóg meer forummers moeite hebben met mij.Joh, je zou de mails moeten zien die we over je krijgen.
Ik heb met zoveel forummers moeite. Sterker nog, ik denk dat nóg meer forummers moeite hebben met mij.Joh, je zou de mails moeten zien die we over je krijgen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 29 mei 2009 om 15:49
Nee, ik wil geen waarschuwing.
De reden dat ik er iets aan gedaan wil hebben of er in ieder geval iets over gezegd wil hebben, is dat ik bewust topic net iets verder vind gaan dan 'slechts' een impopulaire mening verkondigen.
De manier van schrijven is respectloos en veroordelend. Een dergelijke discussie kan ook op een andere manier tot stand gebracht worden.
Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!
De reden dat ik er iets aan gedaan wil hebben of er in ieder geval iets over gezegd wil hebben, is dat ik bewust topic net iets verder vind gaan dan 'slechts' een impopulaire mening verkondigen.
De manier van schrijven is respectloos en veroordelend. Een dergelijke discussie kan ook op een andere manier tot stand gebracht worden.
Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!
vrijdag 29 mei 2009 om 15:52
quote:hans66 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:
M.i. past Kaakchirurg... Wil Niet!!
beter in Gezondheid.Kaakchirurg... Wil Niet!!
is verplaatst naar gezondheid.
M.i. past Kaakchirurg... Wil Niet!!

vrijdag 29 mei 2009 om 15:59
quote:floor72 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:
Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!Hetgeen uiteraard alleen maar lukt als zij/hij/het serieus genomen wordt... Je kunt je wel door van alles gekwetst gaan voelen. Niet op een serieuze wijze reageren zal het verschijnsel beestje vanzelf doen verdwijnen naar waar het vandaan gekomen is.
Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!Hetgeen uiteraard alleen maar lukt als zij/hij/het serieus genomen wordt... Je kunt je wel door van alles gekwetst gaan voelen. Niet op een serieuze wijze reageren zal het verschijnsel beestje vanzelf doen verdwijnen naar waar het vandaan gekomen is.
vrijdag 29 mei 2009 om 15:59
quote:floor72 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:
Mijn mening is het niet, maar dat betekent niet dat ze haar mening niet mag ventileren. Ze scheld niemand persoonlijk uit, maar vertelt wat zij ergens van vindt.
Tot nu toe zie ik geen reden om het topic te sluiten of haar een waarschuwing te geven.
Mijn mening is het niet, maar dat betekent niet dat ze haar mening niet mag ventileren. Ze scheld niemand persoonlijk uit, maar vertelt wat zij ergens van vindt.
Tot nu toe zie ik geen reden om het topic te sluiten of haar een waarschuwing te geven.
vrijdag 29 mei 2009 om 16:30
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 16:28:
Waren er van de week niet meer beesten geband, en ook vliegende beesten?
Ik hou het allemaal niet meer bij.
Zie voor meer info het blokkadetopic.
En ik ga ook zo de zon in.
Waren er van de week niet meer beesten geband, en ook vliegende beesten?
Ik hou het allemaal niet meer bij.
vrijdag 29 mei 2009 om 16:36
quote:Viva Angel4 schreef op 29 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Moeten jullie nooit werken of huishouden?
Blimey, wat een leven
Floor, ik heb het gezien, laat gaan, dat kind is pas 20. Weet zij veel waar ze het over heeft.
Als het al echt is.
[...]
Blimey, wat een leven
Floor, ik heb het gezien, laat gaan, dat kind is pas 20. Weet zij veel waar ze het over heeft.
Als het al echt is.
Geen bijzonderheden
zaterdag 30 mei 2009 om 08:18
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 16:36:
[...]
Blimey, wat een leven
.Nee joh, dit betaalt zo goed, dat ik van af m'n 40ste ga rentenieren.
[...]
Blimey, wat een leven
.Nee joh, dit betaalt zo goed, dat ik van af m'n 40ste ga rentenieren.
maandag 8 juni 2009 om 19:09
Desir is in het topic orgineel kado voor een zwangere reclame aan het maken.
Zag dat ze dit op andere topics ook aan het doen is.
Zag dat ze dit op andere topics ook aan het doen is.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?