Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 15:36:

Ik heb met zoveel forummers moeite. Sterker nog, ik denk dat nóg meer forummers moeite hebben met mij.Joh, je zou de mails moeten zien die we over je krijgen.
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 15:36:

Ik heb met zoveel forummers moeite. Sterker nog, ik denk dat nóg meer forummers moeite hebben met mij.Ikke in elk geval niet.
World of Warcraft: Legion
M.i. past Kaakchirurg... Wil Niet!! :( beter in Gezondheid.
World of Warcraft: Legion
Nee, ik wil geen waarschuwing.

De reden dat ik er iets aan gedaan wil hebben of er in ieder geval iets over gezegd wil hebben, is dat ik bewust topic net iets verder vind gaan dan 'slechts' een impopulaire mening verkondigen.

De manier van schrijven is respectloos en veroordelend. Een dergelijke discussie kan ook op een andere manier tot stand gebracht worden.

Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!
quote:hans66 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:

M.i. past Kaakchirurg... Wil Niet!! :( beter in Gezondheid.Kaakchirurg... Wil Niet!! :( is verplaatst naar gezondheid.
quote:floor72 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:

Nee, ik wil geen waarschuwing.

De reden dat ik er iets aan gedaan wil hebben of er in ieder geval iets over gezegd wil hebben, is dat ik bewust topic net iets verder vind gaan dan 'slechts' een impopulaire mening verkondigen.

De manier van schrijven is respectloos en veroordelend. Een dergelijke discussie kan ook op een andere manier tot stand gebracht worden.

Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!Hetgeen uiteraard alleen maar lukt als zij/hij/het serieus genomen wordt... Je kunt je wel door van alles gekwetst gaan voelen. Niet op een serieuze wijze reageren zal het verschijnsel beestje vanzelf doen verdwijnen naar waar het vandaan gekomen is.
quote:floor72 schreef op 29 mei 2009 @ 15:49:

Naar mijn bescheiden mening is 'het beest' er alleen maar op uit een rel te veroorzaken, hierbij voorbijgaand aan 't feit dat ze er wellicht mensen mee kwetst!

Mijn mening is het niet, maar dat betekent niet dat ze haar mening niet mag ventileren. Ze scheld niemand persoonlijk uit, maar vertelt wat zij ergens van vindt.

Tot nu toe zie ik geen reden om het topic te sluiten of haar een waarschuwing te geven.
quote:Viva Angel4 schreef op 29 mei 2009 @ 15:40:

[...]

Joh, je zou de mails moeten zien die we over je krijgen.

Maak van hun probleem niet mijn probleem.

Hans, niet te letterlijk opvatten.
Geen bijzonderheden
Over welk topic/forummer gaat dit?

Ik wil volgaarne mijn immer relativerende en nuchtere en vooral onpartijdige licht hier over laten schijnen
Geen bijzonderheden
Beestje2009 Yasmijn op de pijler relaties!

En ach.... inderdaad laat ook maar. Wat zal ik me druk maken. Ik vind 't gewoon een dom mokkel.

* Gaat de zon weer in *
Waren er van de week niet meer beesten geband, en ook vliegende beesten?

Ik hou het allemaal niet meer bij.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 16:28:

Waren er van de week niet meer beesten geband, en ook vliegende beesten?

Ik hou het allemaal niet meer bij.

Zie voor meer info het blokkadetopic.

En ik ga ook zo de zon in.
Het is niet voor niks dat ik niet van beestjes houd.

stel je niet zo aan floor 72
quote:Viva Angel4 schreef op 29 mei 2009 @ 16:30:

[...]

Zie voor meer info het blokkadetopic.

En ik ga ook zo de zon in.

Moeten jullie nooit werken of huishouden?

Blimey, wat een leven

Floor, ik heb het gezien, laat gaan, dat kind is pas 20. Weet zij veel waar ze het over heeft.

Als het al echt is.
Geen bijzonderheden
quote:maansa schreef op 29 mei 2009 @ 16:34:

stel je niet zo aan floor 72Dat maak ik zelf nog wel uit!
jah je bent wel populair
Jij niet dan?
Geen bijzonderheden
maansa is jaloehoersssss
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 16:36:

[...]

Moeten jullie nooit werken of huishouden?

Blimey, wat een leven

.Nee joh, dit betaalt zo goed, dat ik van af m'n 40ste ga rentenieren.
quote:minny schreef op 29 mei 2009 @ 12:42:

Tot maandag! Veel plezier. En doe niks wat ik nooit (meer) zou doen!

En maak je geen zorgen, ik neem de zaken wel waar hier. Mail die codes maar ff, komt allemaal in orde
Oh shit.......weekendje weg en dr laptop mee...
Há, maar wij weten ondertussen lekker wel met welke nicks huisbij allemaal op de proppen kwam.....

Ik ben weer weg hoor!
Desir is in het topic orgineel kado voor een zwangere reclame aan het maken.

Zag dat ze dit op andere topics ook aan het doen is.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven