Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Kan hier een hoop opgeschoond worden en een slotje op: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 7#m5422957\\

Ik geloof niet dat pillenhandel iets is waar viva blij mee is. Ik vind het in ieder geval walgelijk!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Zie modtopic M&B
Waarom is ons boerderie te koop topic weg?
Die is niet weg, maar samengevoegd bij het bestaande FVtopic omdat jullie topic inmiddels ook was veranderd in chitchat over FV.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 maart 2010 @ 14:10:

Die is niet weg, maar samengevoegd bij het bestaande FVtopic omdat jullie topic inmiddels ook was veranderd in chitchat over FV.

Ik ben het er niet mee eens en wil er een discussie over. Waar moet ik nu heen?

Probeer me maar te overtuigen met heldere argumenten!

(Hoewel ik volgens mij niet eens weer een topic kan scheiden...dus of het zin heeft.... )
Stra en ik willen van die stomme boerderie af en nu moeten we tussen die andere boerinnen, die de boerderie wel leuk vinden, onze boerderie zien te slijten.

Dat is natuurlijk een kansloze missie en het wordt gegarandeerd matten.

Ik rijg ze zo aan mijn riek!

Staat het verkooppraatje van Floor nog wel in het Farmville-topic?

Ja dus, op pag. 6

*of is dit spam?*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Angel, in het topic warme/koude-douche staat een bedrijfsnaam gemeld bij een negatief verhaal voor een koude douche.

(Volgens mij blijf je met zo'n topic aan de gang met anonimiseren. Misschien een idee om het "koude douche-gedeelte" uit de titel te halen? Er zullen denk ik toch niet veel mensen hun negatieve ervaringen met een bedrijf op het forum willen delen als de bedrijfsnaam niet genoemd mag worden.)
Ik ga dit even met Naomi overleggen, bedankt voor je tip!
Hoi engel 5,

Wil je een slotje gooien op deel 39?

Groetjes,

IBI
Done
Dank je!
quote:Celeone schreef op 09 maart 2010 @ 21:46:

Angel, in het topic warme/koude-douche staat een bedrijfsnaam gemeld bij een negatief verhaal voor een koude douche.

(Volgens mij blijf je met zo'n topic aan de gang met anonimiseren. Misschien een idee om het "koude douche-gedeelte" uit de titel te halen? Er zullen denk ik toch niet veel mensen hun negatieve ervaringen met een bedrijf op het forum willen delen als de bedrijfsnaam niet genoemd mag worden.)Ik heb zojuist de koude douche verhalen uit het topic gehaald, de OP en de titel aangepast!
Mod, wil je het topic '78 jaar jong?' van mij hier verwijderen? Past beter op actueel vind ik. Overig is 'n te gezellig plekje voor zoiets.
Milo,

aangezien hier op overig al 45 reacties stonden, heb ik het topic samengevoegd met die op actueel.
D'r mag een slotje op Het Buitenverblijf, ik heb een nieuwe aangemaakt.
-
Done, bedankt voor het doorgeven!
Hoi 5,

Mag er een slotje op deel 40?

Groetjes,

IBI
Ik heb wegens omstandigheden een nieuw profieltje, maar zit nu heel dom te dubbelnicken in het grote napraattopic. Heb mn bericht al weggehaald, excuses.

Valt mijn oude profiel te wissen?
Dag Engeltje,

Zou ik het email adres van Huppel mogen? (zie help-elkaar-topic).

Bedankt!
The time is now
quote:Banba schreef op 14 maart 2010 @ 19:24:

Dag Engeltje,

Zou ik het email adres van Huppel mogen? (zie help-elkaar-topic).

Bedankt!Ik ben akkoord en alvast bedankt!
Beste allemaal,

het topic wat te doen als iemand anders je naam op een forum gebruikt! is voorlopig offline gehaald. Ik heb inmiddels e.e.a. geverifieerd bij de BB-moderators en ga morgen eerst met Naomi overleggen of we verdere actie (moeten) ondernemen.

Angel 5

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven