Moderator Overig
maandag 4 januari 2010 om 17:52
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
dinsdag 23 maart 2010 om 19:55
quote:Lovestar schreef op 23 maart 2010 @ 19:51:
Hoi Five,
Ik heb een oude topic met de titel (geloof ik): Lees jij de Viva?
Ik wil hem omhoog halen, maar het zoeken via de zoekfunctie is niet echt succesvol. Heb meerdere steekwoorden geprobeerd, maar kan hem niet meer vinden.
Kan jij mij helpen?
Ik ben Five natuurlijk niet, maar vond je topic onder je eigen loepje.
Ik heb 'm al 'omhoog' gehaald.
Hoi Five,
Ik heb een oude topic met de titel (geloof ik): Lees jij de Viva?
Ik wil hem omhoog halen, maar het zoeken via de zoekfunctie is niet echt succesvol. Heb meerdere steekwoorden geprobeerd, maar kan hem niet meer vinden.
Kan jij mij helpen?
Ik ben Five natuurlijk niet, maar vond je topic onder je eigen loepje.
Ik heb 'm al 'omhoog' gehaald.
Shit happens
woensdag 24 maart 2010 om 08:00
quote:zsazsametinlogproblemen schreef op 23 maart 2010 @ 20:19:
Angel, hoe kan het nou dat ik al maanden een roze scherm krijg bij het inloggen? Gebruik al die tijd al noodgedwongen een andere nick, maar daar baal ik wel van. Wordt het probleem met het roze scherm nog opgelost of ben ik de enige?Zou je mij je inlogmail en ww willen mailen? Dan ga ik eens kijken of ik iets voor je kan doen (vivaangel5@gmail.com)
Angel, hoe kan het nou dat ik al maanden een roze scherm krijg bij het inloggen? Gebruik al die tijd al noodgedwongen een andere nick, maar daar baal ik wel van. Wordt het probleem met het roze scherm nog opgelost of ben ik de enige?Zou je mij je inlogmail en ww willen mailen? Dan ga ik eens kijken of ik iets voor je kan doen (vivaangel5@gmail.com)