Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Volgens mij issie al weg, ik kan in elk geval niet meer reageren.
Hoi Five,

Mag er een slotje op dit topic? Het is niet meer actueel en ik heb echt geen zin om de weer aangezwengelde discussie nog weer een keer overnieuw te doen. TOPIC
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik vind een oude poes vanonder het stof halen niet vervelend. Maar dan wel graag Thuis.
Done Poez.

Geve pleur een end op
Txs Five!

Geve, ieder z'n hobby
oh that purrrrrrrrrfect feeling
[edit]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 30-03-2010 13:26
Reden: offtopic
% gewijzigd
quote:Dibah schreef op 30 maart 2010 @ 13:12:

[edit]

Ik vind het niet netjes dat je (Viva Angel) mijn bericht verwijdert.

Ik spreek je aan op het feit dat jij tegen een forumsters zegt/schrijft: pleur op. Of je zegt het niet, of wellicht kun je accepteren dat er een reactie op komt.
Of jij post via de regels en dat houdt in dat je in dit topic alleen verzoekjes doet. Wat ik tegen een medeforummer zeg daar heb jij je niet (in dit topic) mee te bemoeien. Als je er klachten over hebt kan je die melden bij Naomi in het topic 'vragen aan Vivamod'.
5, ik heb een vraag over het prikbord. En dan met name over het aangeboden stuk.

Soms zie ik dat mensen zich speciaal aanmelden om hun rommel te verkopen, is dat de bedoeling van die pijler? Het is toch geen marktplaats hier? En ik hoeverre mag je daar reclame maken voor jezelf en je spullen?

Gewoon iets dat ik me afvroeg. Is dit de goede plek voor m'n vraag of moet ik hem op t prikbord stellen?
Hé zeg! Jullie mogen óók niet offtopic hier hoor!

@Noah; die vraag stellen wij ons ook met regelmaat

Vooralsnog vinden we nog steeds dat het niet de spuigaten uitloopt en staan het dus toe (mits er geen winkel-verkoop plaatsvindt).
Dank voor je antwoord..

Ook ik vind je een stoer "wijf".

(of is dat ook schuttingtaal?)
Topic is opgeschoond, de volgende offtopicpost kan maatregelen verwachten conform het bansysteem.
Oeh, sorry hoor!
Oproep voor de slimme meiden = verplaatst naar prikbord
Koekie87 plaatst meerdere oproepjes op meerdere pijlers (o.a. ook op reizen) om een enquete in te vullen. (Wat doe jij in je vrije tijd? heten haar topics)
quote:Viva Angel5 schreef op 31 maart 2010 @ 08:29:

Oproep voor de slimme meiden = verplaatst naar prikbord Nou word ik helemaal nieuwsgierig. Grrrrrrrrrrrrr.
He vief,

Er mag een slotje op 3000+ deel 43 .

Thanks!!
Done!
Ha Angel, ik heb een topic geopend met de geweldige naam HEEELLLP maar was vergeten wat toe te voegen

Zou de titel veranderd kunnen worden in Gezocht: Donald Duck vriendenboekje?

Alvast bedankt
Done!
Thanks!
Zeg Engel, ik zie dat ik geband ben.....althans....mijn oude - niet meer werkende nick - is geband. Ik dacht toch dat ik mijn mailadres had aangepast?
Traincha er is iets mis gegaan ( zie entertainment mod topic, daar staat de uitleg geloof ik)
Oh ok thx Suus. Ga gelijk even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven