Napraat 135, met geklets
zaterdag 15 augustus 2020 om 17:14
Beste forummers,
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:08
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:10
DickpickS bij aanmelden?
Of misschien dat mensen in die tijd nog zich registreerden met hun eigen mailadres. Dat het een wilde gok was dat HenkdeVries@hotmail.com een man was. Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:12
Ik geloof er ook niks van. En enkeling misschien. Maar doorgaans willen mannen ook helemaal niet doorgaan voor vrouw. Dat is ze te min. En daarmee kom ik op DS en A. Dat geloof ik ook niet, nee. Lijkt me onmogelijk dat A zijn issues lang zou kunnen verbergen. Hij wás zijn issues.
impala wijzigde dit bericht op 29-08-2020 18:14
2.96% gewijzigd
.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:13
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens, dat mag ook wel eens worden gezegd
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:14
Denk je dat ze door onze cameraatjes naar ons gluren?Lady*Voldemort schreef: ↑29-08-2020 18:13Pcies.
Als er iemand is die totaal geen idee heeft van de community is het wel de CM.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:23
Het gaat over de CM van lang geleden begrijp ik. Die wél wist waar ze mee bezig was. Maar die zou zoiets ongeloofwaardigs weer niet zeggen denk ik.Lady*Voldemort schreef: ↑29-08-2020 18:13Pcies.
Als er iemand is die totaal geen idee heeft van de community is het wel de CM.
.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:25
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:31
Nee dat denk ik ook niet.
Er is geen enkele reden om te veronderstellen dat een CM meer weet dan wij als het gaat om dit soort dingen. Het is immers nou niet alsof je met inschrijving je DNA meestuurt zodat meteen je geslacht bepaald kan worden door de CM of zo. Kortom, dat mens lulde maar wat.
zaterdag 29 augustus 2020 om 19:40
Ik wilde iets dergelijks komen melden, maar ik denk dat we het niet over dezelfde idioten hebben.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 29 augustus 2020 om 20:15
Oh dan ben ik met alle idioten.
Inclusief mezelf natuurlijk.
zaterdag 29 augustus 2020 om 20:23