Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het-groepje schreef:
16-09-2020 16:14
ardni schreef: ↑16-09-2020 15:23
Apart dit, dus je moet je plaatst kennen en vervolgens je reputatie verdienen,


Wat een agressieve reactie op een fenomeen dat algemeen bekend is
. Je kunt het ook anders doen maar dan krijg je dus gezeur.
Hergelezen en Ardni heeft dus, zoals ik al eerder schreef, gelijk.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
16-09-2020 21:51
Ironie is een vorm van humor, dus valt onder humor.
Dus nog steeds arbitrair
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
17-09-2020 15:48
Dus nog steeds arbitrair

Dat is het en ik kreeg ook niet de indruk dat de betreffende post ironisch bedoeld was. Maar als je uit moet leggen dat het ' dus arbitrair is ' wordt het voeren van een discussie wel wat lastig lijkt mij.
Het is heel vaak onduidelijk wanneer Luci ironisch is. Dus ik lees alles met ironie wat zij schrijft.
Niq schreef:
17-09-2020 16:21
Het is heel vaak onduidelijk wanneer Luci ironisch is. Dus ik lees alles met ironie wat zij schrijft.

Ik lees ze altijd als ik de dag begin, beetje voor de positiviteit. Dan begin ik de dag met een lach!
Jouw bericht is leuker!
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 17-09-2020 16:51
Reden: reden
85.03% gewijzigd
Niq schreef:
17-09-2020 16:50
Jouw bericht is leuker!

Ik hoop vooral dat je er iets aan hebt!
DerryGirl schreef:
17-09-2020 15:48
Dus nog steeds arbitrair
Ja, maar dus niet net als humor.
Dit is ook nogal een uitspraak "Ben op anoniem gegaan en kom never nooit meer terug."
Zij is goed boos, maar waarom :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Gegeven hoe ze haar welzijn besprak vind ik de popcorn nogal ongepast Niq.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, iemand die gifjes plaatste en liedjes zong op anoniem.
Niq schreef:
17-09-2020 20:56
Dit is ook nogal een uitspraak "Ben op anoniem gegaan en kom never nooit meer terug."
Zij is goed boos, maar waarom :popcorn:

Dat zullen we nooit weten helaas, maar vind boos niks voor haar. Hoop niet dat het mijn schuld is, heb de reputatie dat te doen.
Maakt Doggo nou een geintje in haar topic, Niet werken en mensen stellen steeds persoonlijke vragen, over dat Mallegekkerd een topic over haar heeft geschreven, die van Bijstandfraude melden?
Doggo zegt zelf ook dat ze van kutten houdt. Dus ja dan kan dat natuurlijk een grapje zijn, maar het maakt voor mij dat ik het niet serieus kan nemen en dat ze dacht laat ik ook eens een topic aanmaken over het onderwerp wat meestal wel uit de klauwen loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik las het niet als een geintje, Niq. Dus dat er echt een topic over haar geopend was.
Life is short. Eat dessert first.
Je kent het topic van MG? Dat gaat over een vrouw met bijstand waar dr vriend al een jaar 6 dagen per week verblijft. Die vriend verdient kapitalen.
Ik denk dat ze een ander topic bedoelt want volgens mij heeft doggo een keer geschreven dat ze beschermd of in groepsverband woont.
Ja en daarom klopt er niks van.
Er zijn toch wel meer topics geweest over vermeende uitkeringsfraude. Kies er maar een uit de tig.
Ja en ik koos die uit. Ze wilde er eventueel nog verder over praten zei ze toch.
Maar goed, ik ben er wel weer klaar mee voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
Een topic idd, niet dat topic.
Life is short. Eat dessert first.
Jawel, ze bevestigde dat zelf. Of was dat om te kutten?
Alle reacties Link kopieren
....Gewist....

...........Ouwe koek...........
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Missie: Dit topic is Napraat. Niet 'haal de koeien uit de sloot'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
:HA:
Nou ja.. dat dus..
Ik vind de TO van het topic Wie zijn er linkshandig heel raar. Man van 55? HIj typt een beetje als een tiener die contact zoekt. En zegt zomaar uit het niets tegen iemand dat ze hem wel een pb mag sturen terwijl ze daar geen aanleiding voor gaf :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven