Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 19 juli 2020 om 18:22
herfstappeltaart schreef: ↑19-07-2020 18:15Ik kende d'r geloof ik niet
Die blauwe bessen bedoel ik en die eerste gezellige zuigerd ook niet.
(ik vergeet ook altijd veel namen)
Blauwe bessen is standaard recept voor drama en hysterie.
Wat me trouwens ook van het hart moet, wat zijn sommige kerels hier op het forum toch enorme jankballen.
Zouden ze zich daarom op een vrouwenforum aanmelden?
zondag 19 juli 2020 om 18:31
Ik denk het wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 juli 2020 om 18:38

zondag 19 juli 2020 om 18:38
Ja omdat er direct bovenop wordt gesprongen. Je (algemeen, niet jij) kan ook gewoon niet of on topic reageren. Maar nee, het is al jaren lekker om haar te voeren. Behoorlijk kansloos wel.
zondag 19 juli 2020 om 18:46
Biefstukje, gemengde salade en patatas bravas.
En nu gaan we een biertje doen bij mijn broertje want als alles volgens plan verloopt, wordt hij morgen opa! En mijn schoonzus oma natuurlijk. Hun dochter wordt morgen ingeleid.
Heel gek, hoe kan je kleine broertje opa worden?
kan er met de kop niet bij.
En nu gaan we een biertje doen bij mijn broertje want als alles volgens plan verloopt, wordt hij morgen opa! En mijn schoonzus oma natuurlijk. Hun dochter wordt morgen ingeleid.
Heel gek, hoe kan je kleine broertje opa worden?
Geen bijzonderheden

zondag 19 juli 2020 om 18:48
En over truckers en schoondochters!

zondag 19 juli 2020 om 18:51
Nou sorry hoor, maar ze weet zelf ook al jaren precies hoe ze de mensen moet voeren. Ik ga er niet meer op in maar ik verwacht niet dat de hele forumbevolking zo wijs is als ik.

zondag 19 juli 2020 om 18:56
Lady*Voldemort schreef: ↑19-07-2020 18:51Nou sorry hoor, maar ze weet zelf ook al jaren precies hoe ze de mensen moet voeren. Ik ga er niet meer op in maar ik verwacht niet dat de hele forumbevolking zo wijs is als ik.
Neuh, maar die eerste forumster weet dat zeker wel. Gewoon rellen om het rellen dus.

zondag 19 juli 2020 om 19:11

zondag 19 juli 2020 om 19:21
Er heeft een duif op je tuinhek gescheten.
zondag 19 juli 2020 om 19:24
Kan die duif ook op mijn dak schijten

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 juli 2020 om 19:25
Nou echt! Komt geen fatsoenlijk woord uit. Lijkt me zwaar als je zo in het leven staat.charlottew88 schreef: ↑19-07-2020 19:11Jezus krijst op een trekker wat een zuigende neerbuigende zuurpruim is die Hannaa zeg.

zondag 19 juli 2020 om 19:25
Volgens mij is dat een voorbeeld van een trol met een lange adem.Wilhetnietweten schreef: ↑19-07-2020 19:25Nou echt! Komt geen fatsoenlijk woord uit. Lijkt me zwaar als je zo in het leven staat.
Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.

zondag 19 juli 2020 om 19:26
Ja hoor

Maar daarna is het klaar hoor.

zondag 19 juli 2020 om 19:28
Wilhetnietweten schreef: ↑19-07-2020 19:25Nou echt! Komt geen fatsoenlijk woord uit. Lijkt me zwaar als je zo in het leven staat.
Formeel dubbelnickt ze ook nog. In datzelfde topic post ze ook als Hanaa45.
zondag 19 juli 2020 om 19:29
Gelezen dank je LV