Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Rosé, kaasje, paprikachutney
VANTA schreef:
19-07-2020 21:07
Rosé, kaasje, paprikachutney
Allemaal uit je navel?
Murrmurr schreef:
19-07-2020 21:10
Allemaal uit je navel?
:rofl: :pukey: :rofl: :pukey:
-Shifty- schreef:
19-07-2020 21:07
Jah, geen wonder dat ie dan niet mee werkt :wtf:
Doe dan maar voetbal.
Piemels meten is toch een dingetje wat mannen onder elkaar doen in de kleedkamer?
:proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ja, beetje opletten Vanta, je kunt hier niet ieder moment zomaar neerplempen wat je eet :proud:
Het topic van die hopeloze oom dater gaat ook alle kanten op. Het lijkt nu vooral te bevestigen dat een rare kijk op relaties niet is voorbehouden aan degene die vrijgezel zijn.
Rosabella1 schreef:
19-07-2020 21:15
Piemels meten is toch een dingetje wat mannen onder elkaar doen in de kleedkamer?
:proud:

Dat moeten die mannen lekker zelf weten, maar ik haal er een deskundige bij :whistle:
Het was een mislukte poging om weg te varen van het pustopic, maar dan is kaas en chutney misschien niet het meest ideale voedsel om mee rond te slingeren.
-Shifty- schreef:
19-07-2020 21:16
Het topic van die hopeloze oom dater gaat ook alle kanten op. Het lijkt nu vooral te bevestigen dat een rare kijk op relaties niet is voorbehouden aan degene die vrijgezel zijn.
Ja vrienden en relaties die niet te vertrouwen zijn,bizar.. O_O
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn oom, of zeau
Ben ik een dagje aan het mantelzorgen zijn we al weer een topic verder O_O
VANTA schreef:
19-07-2020 21:15
:rofl: :pukey: :rofl: :pukey:
Eet smakelijk :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb meer vertrouwen in de TO die naar eigen zeggen loopt te soppen op het neefje van een ex van haar kennis
Rosabella1 schreef:
19-07-2020 21:19
Ja vrienden en relaties die niet te vertrouwen zijn,bizar.. O_O

Echt een hele rare manier van denken. Maar gelukkig gaat zijn onderbouwing alle kanten op dus kan je gewoon een post uitzoeken waar je het wel mee eens bent. Ook wel weer eens makkelijk :biggrin:
-Shifty- schreef:
19-07-2020 21:25
Echt een hele rare manier van denken. Maar gelukkig gaat zijn onderbouwing alle kanten op dus kan je gewoon een post uitzoeken waar je het wel mee eens bent. Ook wel weer eens makkelijk :biggrin:
Ja maar mensen met relaties mogen daar eigenlijk helemaal niet meepraten over daten begreep ik eerder vandaag.
Dus jij en ik ook niet. :proud:
Rosabella1 schreef:
19-07-2020 21:29
Ja maar mensen met relaties mogen daar eigenlijk helemaal niet meepraten over daten begreep ik eerder vandaag.
Dus jij en ik ook niet. :proud:
Ja joh dan wordt het nog sneuer, alleen het afvoerputje onderling. Wat een deprimerend topic
Lady*Voldemort schreef:
19-07-2020 18:08
Die laat ik er juist altijd aan zitten. Ik ben helemaal niet van de kerk dat vroeger alles beter was maar het is een feit dat de witlof vroeger veel bitterder was dan nu. Toen moest je die kern er echt wel uit snijden, maar nu laat ik hem er juist aan zitten om nog iets van dat bittertje mee te krijgen.
:high5:
Witlof met ham in kaassaus. Plus aardappel-pastinaakpuree.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
19-07-2020 21:33
Witlof met ham in kaassaus. Plus aardappel-pastinaakpuree.
Iew
Neefje ook echt.
VANTA schreef:
19-07-2020 21:33
Neefje ook echt.
Het neefje gaat een wipje maken
En Joop is voor het gemak aan de drank.
anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 19-07-2020 21:37
3.90% gewijzigd
Maud*de*Braose schreef:
19-07-2020 18:06
Kersen :heart: heerlijk.
Jaaa! Net ook weer een bak opgepeuzeld. Gekocht bij de buren/fruitkweker.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Murrmurr schreef:
19-07-2020 21:34
Het neefje gaat een wipje maken
Ik hoop het wel voor hem. Hij heeft er al veel in geïnvesteerd.
VANTA schreef:
19-07-2020 21:37
Ik hoop het wel voor hem. Hij heeft er al veel in geïnvesteerd.
Nou ja anders gaat hij maar rukken want dat doen alle mannen als er geen vrouw in de buurt is volgens Willem :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven