Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ghosten is de uitkomst voor onzekere types. Hoeven ze niet de verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes te nemen. Zo'n slappe hap wil je toch niet daten. Je verwacht alleen niet altijd dat iemand een slappe hap is.
VANTA schreef:
02-08-2020 08:50
Ghosten is de uitkomst voor onzekere types. Hoeven ze niet de verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes te nemen. Zo'n slappe hap wil je toch niet daten. Je verwacht alleen niet altijd dat iemand een slappe hap is.
Ghosting is slap ja. Hoe moeilijk is het nou om te zeggen, sorry het klikt toch niet zo van mijn kant.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
02-08-2020 08:50
Ghosten is de uitkomst voor onzekere types. Hoeven ze niet de verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes te nemen. Zo'n slappe hap wil je toch niet daten. Je verwacht alleen niet altijd dat iemand een slappe hap is.
Precies. Ik hartje ghosten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
02-08-2020 08:54
Precies. Ik hartje ghosten.
:HA:
En ze heeft ook nog geen reactie van z'n zus?!
:whut:
Ik vond een deel van die reacties daar al heel bijzonder van mensen die toch een uur zouden gaan wachten op een station en daarna al die spannende redenen gingen verzinnen. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
02-08-2020 07:46
Een selfie ongeveer.
Heb wel het hoesje van de telefoon verwijderd. In verband met herkenbaarheid.
:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Haha ja echt he? Dan kom je ook best sneu over als je dat doet...

Aan de andere kant komt ze misschien wat stalkerig over maar dat was wel een beetje de tendens in het topic, TO werd wel een beetje aangespoort zijn zus een berichtje te sturen want we waren allemaal zo nieuwsgierig...

Ach, ik hoop voor haar dat ze nog een verklaring krijgt maar ik ben bang dat ze niks meer gaat horen. Het meest logische lijkt mij dat hij idd een 2e telefoon heeft... de stakker
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 09:17
Ik vond een deel van die reacties daar al heel bijzonder van mensen die toch een uur zouden gaan wachten op een station en daarna al die spannende redenen gingen verzinnen. :-D :-D
Natuurlijk ga je niet naar dat station. Moest er eventueel iets gebeurd zijn met zijn telefoon, dan weet hij toch ook dat als je geen concrete afspraak gemaakt hebt, dat je dan niet komt opdagen.

Gevalletje, ik vind iemand anders leuk, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 09:22
Natuurlijk ga je niet naar dat station. Moest er eventueel iets gebeurd zijn met zijn telefoon, dan weet hij toch ook dat als je geen concrete afspraak gemaakt hebt, dat je dan niet komt opdagen.

Gevalletje, ik vind iemand anders leuk, vrees ik.

Ik denk zijn eigen partner... :whistle:
Zowizo schreef:
02-08-2020 09:21
Haha ja echt he? Dan kom je ook best sneu over als je dat doet...

Aan de andere kant komt ze misschien wat stalkerig over maar dat was wel een beetje de tendens in het topic, TO werd wel een beetje aangespoort zijn zus een berichtje te sturen want we waren allemaal zo nieuwsgierig...

Ach, ik hoop voor haar dat ze nog een verklaring krijgt maar ik ben bang dat ze niks meer gaat horen. Het meest logische lijkt mij dat hij idd een 2e telefoon heeft... de stakker
Ik ben ook best sneu. Ik had staan wachten, mits het warm was buiten.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
02-08-2020 09:30
Ik ben ook best sneu. Ik had staan wachten, mits het warm was buiten.
Ik stond er wrsch nu nog.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
02-08-2020 09:31
Ik stond er wrsch nu nog.
Hopend en denkend dat er vast wat heel ergs gebeurt was.
Solomio schreef:
02-08-2020 09:31
Ik stond er wrsch nu nog.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik was jullie daar allang komen weghalen. Elfje en Solo.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
02-08-2020 09:31
Ik stond er wrsch nu nog.
het flesje wijn wat je mee hebt genomen in een papieren zak inmiddels al leeg...
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst hier terwijl ik aan het meeten was met een oud-forumster gisteravond.

Zowizo, meeten is leuk! Ik heb er inmiddels ook al meerdere vriendinnen aan over gehouden.



Date is nog niet gevonden dus? Mooi, hoef ik dat topic alvast niet bij te lezen. Ik ga mijn best maar weer eens doen op de Corona-pijler. Was er weken niet geweest, maar dit weekend weer hooked >:-(
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 09:49
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
02-08-2020 09:38
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst hier terwijl ik aan het moeten was met een oud-forumster gisteravond.

Zowizo, moeten is leuk! Ik heb er inmiddels ook al meerdere vriendinnen aan over gehouden.



Date is nog niet gevonden dus? Mooi, hoef ik dat topic alvast niet bij te lezen. Ik ga mijn best maar weer eens doen op de Corona-pijler. Was er weken niet geweest, maar dit weekend weer hooked >:-(
Ik hou niet van moeten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 09:33
Nee hoor, ik was jullie daar allang komen weghalen. Elfje en Solo.
Jij zou helemaal niet weten dat ik daar was.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Vind het topic over die man die wil dat zijn vrouw afstand doet van alle rechten op het huis ook wel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
02-08-2020 09:38
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst hier terwijl ik aan het moeten was met een oud-forumster gisteravond.

Zowizo, moeten is leuk! Ik heb er inmiddels ook al meerdere vriendinnen aan over gehouden.



Date is nog niet gevonden dus? Mooi, hoef ik dat topic alvast niet bij te lezen. Ik ga mijn best maar weer eens doen op de Corona-pijler. Was er weken niet geweest, maar dit weekend weer hooked >:-(
Ik vind meeten ook leuk.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 09:33
Nee hoor, ik was jullie daar allang komen weghalen. Elfje en Solo.
Als je het zou weten dat ik daar stond, lief van je.
Solomio schreef:
02-08-2020 09:40
Ik hou niet van moeten.
Haha, dat dacht ik ook.
Solomio schreef:
02-08-2020 09:41
Jij zou helemaal niet weten dat ik daar was.

Jij stond ergens verdekt opgesteld met een lange jas en plaksnor met bril? 🕵️‍♀️
Solomio schreef:
02-08-2020 09:40
Ik hou niet van moeten.



pffff autocorrect....


jij bent wel heel erg van het moeten! Je hebt ongeveer iedereen gemeen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven