Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg constant banners van Bambix oid, ik weet welke forummers ze willen behouden; ze willen één groot slijmdradentopic hier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 00:51:

[...]

Volgens mij ben jij de laatste van een uitgestorven ras.Ach, eens in de zoveel tijd is het hommeles. Oke, nu wel heel extreem. Maar ook dit lost weer op. Let maar op. Niet morgen alleen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:58:

[...]

Ach, eens in de zoveel tijd is het hommeles. Oke, nu wel heel extreem. Maar ook dit lost weer op. Let maar op. Niet morgen alleen .

Als ze al die hommelesen van toen eens echt opgelost hadden, was het nu niet een hele grote hommeles geweest.

En nee, ik denk niet dat dit zichzelf op gaat lossen.
we kunnen twee dingen doen

1. veranderen

2. verzetten

1 is geen optie vind ik
MV, ik heb nog noout zo'n grote groep lang forummende en geliefde forummers het forum zien verlaten, danwel af zien gooien.

En ik forum toch al zeker een jaar of 8.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 01:00:

we kunnen twee dingen doen

1. veranderen

2. verzetten

1 is geen optie vind ik

En carde!

Eén voor allen en allen voor één.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 01:00:

[...]

En carde!

Eén voor allen en allen voor één.Viva las Vegas!
Dit wordt straks qua sfeer ( en gebruikers ) een kruising tussen de Yes en de Libelle.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 01:01:

[...]

Viva las Vegas!Ook dat, mijn beste, ook dat.
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 00:55:

[...]

Als een relatief grote groep gebruikers van forum X niet blij is met het beheer van forum X, dan ontstaat vaak forum Y.

Dat is geen oproep, het het niet ter provocatie, het is geen mening. Het is een feit. Een feit waar ik neutraal tegenover sta.Het zal het tijdstip zijn, maar ik begrijp je post allerminst
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 01:00:

MV, ik heb nog noout zo'n grote groep lang forummende en geliefde forummers het forum zien verlaten, danwel af zien gooien.

En ik forum toch al zeker een jaar of 8.Vergeet niet dat er vele onder een andere nick er weer zijn. En ik denk dat er ook een hoop weer terug komen na de vakantie, als de rust hier weer terug gekeerd is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 00:55:

[...]

Als een relatief grote groep gebruikers van forum X niet blij is met het beheer van forum X, dan ontstaat vaak forum Y.

Dat is geen oproep, het het niet ter provocatie, het is geen mening. Het is een feit. Een feit waar ik neutraal tegenover sta.

Nog een feit is dat het opzetten van je eigen forum tegenwoordig gratis is, kinderlijk eenvoudig en ook erg makkelijk.

Dus als een voldoende grote groep echt iets anders wil: waar is iedereen naar toe dan?

En waarom heeft niemand mij dat verteld?
BGB, stuur gewoon een email naar Naomi of Annerieke. En geef aan wat jij denkt dat er moet gebeuren om het forum weer Viva te maken met een leuke sfeer.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 01:02:

[...]

Vergeet niet dat er vele onder een andere nick er weer zijn. En ik denk dat er ook een hoop weer terug komen na de vakantie, als de rust hier weer terug gekeerd is.welke vakantie en welke rust? Het is al vanaf augustus huilen met de pet op MV mooier kunnen we het niet maken
En opnieuw: ik zeg dat niet ter provocatie van wie dan ook. Hooguit als uiting van verbazing.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 01:04:

BGB, stuur gewoon een email naar Naomi of Annerieke. En geef aan wat jij denkt dat er moet gebeuren om het forum weer Viva te maken met een leuke sfeer.

Kan hier ook wel

1. stop met rigide naleving van onduidelijke regels

2. ander angel team en niet meer openlijk modereren

3. veel meer overlaten aan het zelfreinigende vermogen van volwassen vrouwen en een enkele heer
Ja maar daar moeten we zelf ook iets aan doen. En ik vind Viva ook uiteraard maar toch op het forum zelf kunnen we veel zelf positief veranderen.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 01:05:

[...]

Kan hier ook wel

1. stop met rigide naleving van onduidelijke regels

2. ander angel team en niet meer openlijk modereren

3. veel meer overlaten aan het zelfreinigende vermogen van volwassen vrouwen en een enkele heerGeheel mee eens.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 01:06:

[...]

Geheel mee eens.zegt het voort....

Ja maar daar moeten we zelf ook iets aan doen. En ik vind Viva ook uiteraard maar toch op het forum zelf kunnen we veel zelf positief veranderen.En Sinterklaas bestaat. En de kabouters. En de elfjes.
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 01:02:

[...]

Het zal het tijdstip zijn, maar ik begrijp je post allerminst

Dat zal inderdaad het tijdstip zijn.

ALS het hier helemaal mis is en ALS niet valt te verwachten dat het beter wordt, en ALS een voldoende grote groep daar zo over denkt, dan kan je morgen een alternatief in de lucht hebben.

Ofwel dat alternatief is er niet, ofwel niemand heeft me verteld waar al die leuke forummers gebleven zijn, en in dat laatste geval ben ik nu heel verdrietig.

Ja maar daar moeten we zelf ook iets aan doen. En ik vind Viva ook uiteraard maar toch op het forum zelf kunnen we veel zelf positief veranderen.Volgens mij is de afgelopen weken juist gebleken dat de rol van Viva mbt de sfeer heel groot is. De forummers zetten echt wel hun beste beentje voort. Zeker de actieve. Die willen namelijk ook graag een fijn forum met scherpe kantjes. Maar dat gaat niet zonder medewerking.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 01:07:

[...]

zegt het voort....Ik heb het helemaal in mijn hoofd zitten en het gaat morgen op de mail.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 01:02:

[...]

Vergeet niet dat er vele onder een andere nick er weer zijn. En ik denk dat er ook een hoop weer terug komen na de vakantie, als de rust hier weer terug gekeerd is.Ik denk dat er aardig wat een enorme permaban aan hun broek hebben hangen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 01:04:

BGB, stuur gewoon een email naar Naomi of Annerieke. En geef aan wat jij denkt dat er moet gebeuren om het forum weer Viva te maken met een leuke sfeer.Alsof ze doen wat ik denk dat er gedaan zou moeten worden...............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven