Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Dames, om eerlijk te zijn vind ik van wel. Je hebt niets voor niets een ban namelijk.
quote:iris1969 wrote on 25 October 2010 @ 07:18:

[...]

Serieus? Hebben wij echt mannen nodig om dit kippenhok weer rustig te krijgen?

If so, so what? Je doet alsof het om debielen gaat.

Ben jij ook zo één die denkt dat de wereld beter af zou zijn met alleen vrouwelijke leiders?

We hebben competente, professionele moderators nodig, die kunnen modereren op basis van een helder beleid (voor hun overigens, niet voor ons). Of dat mannen of vrouwen zijn, maakt geen moer uit.
quote:Ligeia schreef op 25 oktober 2010 @ 12:01:

[...]

If so, so what? Je doet alsof het om debielen gaat. je moest eens weten!quote:Ben jij ook zo één die denkt dat de wereld beter af zou zijn met alleen vrouwelijke leiders?

We hebben competente, professionele moderators nodig, die kunnen modereren op basis van een helder beleid (voor hun overigens, niet voor ons). Of dat mannen of vrouwen zijn, maakt geen moer uit.gemengde teams!
Competente teams! Dat kan zomaar gemengd zijn...
quote:Ligeia schreef op 25 oktober 2010 @ 12:01:

[...]

If so, so what? Je doet alsof het om debielen gaat.

Ben jij ook zo één die denkt dat de wereld beter af zou zijn met alleen vrouwelijke leiders?

Nee, ik vind mannen erg leuk en soms geschikt als leider en soms ook niet.

We hebben competente, professionele moderators nodig, die kunnen modereren op basis van een helder beleid (voor hun overigens, niet voor ons). Of dat mannen of vrouwen zijn, maakt geen moer uit.

Mij ook niet, maar dit was een roep om twee mannen en dat vind ik vreemd.
quote:fleurtje schreef op 25 oktober 2010 @ 09:41:

Steken onder water zijn nl vrij laf. En als iemand bepaalde uitspraken als steken onder water ziet, dan zegt dat meer over de intelligentie van die persoon, dan over mijn so called steken.Jammer dat je dit soort uitspraken nodig hebt, net als die opmerking over mijn haren wassen. Een zwaktebod als je argumenten op zijn.
quote:bohndehaes schreef op 25 oktober 2010 @ 09:13:

en Iris, wat flauw om de oude nick van Ilske kenbaar te maken, je weet toch dat dat not done is? Ook niet middels een "woordgrapje" waarbij je gewoon zegt wie ze is?

Je valt er zo over, hebt het over hand in eigen boezem, en wat doe je? Jammer.Ach het was zelfs een woordgrapje met een baard, maar achteraf gezien was het niet nodig en dat heb ik TO gemeld.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 12:17:

[...]

Los van man/vrouw: twee is ook wel wat weinig voor dit forum.
quote:rider schreef op 25 oktober 2010 @ 12:26:

[...]

Los van man/vrouw: twee is ook wel wat weinig voor dit forum.In een team van 6 tot 10 personen zie ik jullie best zitten.
Ik ben voor betaalde moderators, die zelf niet mee-forummen.

Maar als we dan tóch voorkeuren voor bestaande forummers uit gaan spreken, dan zou ik Vli34der een zeer geschikte kandidaat vinden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ben ook tijdelijk ontband, ik stond alleen niet in het bantopic
Ik zou geen enkele forummer als angel willen eigenlijk. Liever een neutraal iemand van buitenaf, en betaald.
quote:feeks schreef op 25 oktober 2010 @ 13:30:

Ik ben ook tijdelijk ontband, ik stond alleen niet in het bantopic

Ik lees hier op eerbiedige afstand mee, maar even een vraag:... is dit nu dezelfde Naomi?

"1. Afhankelijk van de hoeveelheid vragen/opmerkingen die komen is het mogelijk dat ik niet alle vragen persoonlijk kan beantwoorden (maar ik ga mijn best doen!). Het is ook mogelijk dat ik op een bepaalde dag wél reageer in 'Vragen en problemen', maar níet in dit topic. Dat is dan geen onwil van mijn kant, maar heeft te maken met het feit dat ik slechts parttime voor Libelle beschikbaar ben en soms moet werken op basis van prioriteiten. Tot slot zal ik geen uitspraak doen over vragen als 'Heeft Jantje een ban?' of 'Klopt het dat Marie een waarschuwing heeft ontvangen?'

Met vriendelijke groet,

Naomi

Libelle Moderator "

...Dan zou ze het wel erg druk hebben.

Ook beterschap gewenst van mij.
-.
anoniem_6491bdc7537f8 wijzigde dit bericht op 25-10-2010 14:27
Reden: Laat maar, heeft te weinig zin.
% gewijzigd
quote:Dana schreef op 25 oktober 2010 @ 12:29:

Ik ben voor betaalde moderators, die zelf niet mee-forummen.

Ik ook.

We kunnen echt beter angels hebben die hier niet mee forummen.

Geen persoonlijke banden met forummers, want tot nu toe is gebleken dat het behalve vriendjespolitiek ook haat, nijd en gekonkel oplevert als de vriendschapsbanden 'down the tube' gaan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
bashen, toe maar. Is dat nou bashen? ik heb zelf toch een iets andere definitie van bashen.
Thee welkom terug!

Blijf het heel raar vinden dat jij een ip-ban had. Naomi was toch de enige die dit kon?
Beigen, vrij naar DGK.
Ik mis DGK
wie is DGK?
De Gauwe Keaui?...
"Thee heeft 14 uur tegoed" , balen maar dat had ze zelf al voorspelt. Bij tegoed denk ik aan iets krijgen, positief. Van een tegoed op mijn rekening word ik altijd wel blij. Tekorten of gekort worden dan weer niet.

Nou Thee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 oktober 2010 @ 17:46:

"Thee heeft 14 uur tegoed" , balen maar dat had ze zelf al voorspelt. Bij tegoed denk ik aan iets krijgen, positief. Van een tegoed op mijn rekening word ik altijd wel blij. Tekorten of gekort worden dan weer niet.

Nou Thee.

Je hebt gelijk, ik heb het iets ongelukkig geformuleerd.

Ik zal het aanpassen.
Nou de redelijkheid is tenminste weer terug. Althans, bij Thee dan. Nog even uitzitten Thee....tot morgen!
Ach, vergeleken met hoe het er eerst voorstond, is 'nog veertien uur' peanuts.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven