Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 september 2020 om 14:57
Helaatje!!!
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 30-09-2020 15:22
3.42% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 30 september 2020 om 15:18
Hela! Hoho!
Geen idee wie je bent, maar welkom terug en je bent vast heel fijn, want fijne mensen vinden jou fijn. (Dan ben je geen groepje, maar val je in mijn hokjesdenkgeest in het hokje ‘vastfijn’.
Geen idee wie je bent, maar welkom terug en je bent vast heel fijn, want fijne mensen vinden jou fijn. (Dan ben je geen groepje, maar val je in mijn hokjesdenkgeest in het hokje ‘vastfijn’.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 september 2020 om 15:46
Wij houden van iedereen hè.
Hela
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 30 september 2020 om 16:30
Je moet eerst zeggen wie je was en een toelatingsexamen met 199 vragen maken.Helaholalala schreef: ↑30-09-2020 16:27Hoe zit het ook alweer met plaatjesplakrechten?
Ik kan het niet vinden en baal er een beetje van dat het nu ff niet meer kan![]()
En daarna kan je plaatjes plakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 september 2020 om 16:32
Haaaaai Hela! 200 keer 'Hoi' posten en je kan plaatjes plakken
overig/haal-hier-je-200-berichten/list_ ... /382418/88
Of hier losgaan.
Of hier losgaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 30 september 2020 om 16:32
Oudblond schreef: ↑30-09-2020 16:32Haaaaai Hela! 200 keer 'Hoi' posten en je kan plaatjes plakken![]()
Of hier losgaan.
Crosspost: Sorry Feow!
woensdag 30 september 2020 om 16:33
Ik heb hier een geschiedenis van tig duizend berichtenOudblond schreef: ↑30-09-2020 16:32Haaaaai Hela! 200 keer 'Hoi' posten en je kan plaatjes plakken![]()
Of hier losgaan.
woensdag 30 september 2020 om 16:34
Dan even je haar in vlechtjes doen en aan de mod vragen of je meteen mag plakken.Helaholalala schreef: ↑30-09-2020 16:33Ik heb hier een geschiedenis van tig duizend berichtenen ben altijd....nou ja, bijna altijd...,.het braafste meisje van de klas geweest!
(Kennen wij elkaar?)
woensdag 30 september 2020 om 18:47
woensdag 30 september 2020 om 18:53
woensdag 30 september 2020 om 19:03
Nee, die hadden taco's..doornroosje9 schreef: ↑30-09-2020 18:53De rest van het gezin houdt van spruitjes?
Zo niet, niet meer kopen.
Boete doen, blijkbaar. hahaha..
Wat is er zo erg aan het klein restaurant?
woensdag 30 september 2020 om 19:12
Zit in mijn allergie. Ligt vast aan mij.
Zelf kookgek en in ondernemersland.... de manier van 'ondernemen' en eerst pretenderen dat het een bloeiend 'bedrijf' wordt. En dan verbouwen met de onkunde en gesukkel en geknoei en onwetendheid. En eerste keer 'proefkoken' waarna het niet lekker blijkt en blijkt dat de kok niet zelf eerder proefde en zelfs een simpel gerechtje nooit gemaakt heeft en nog nooit voor veel mensen - laat staan verschillende gerechten tegelijk - gekookt heeft (hier moest vragen wat ze zou gaan koken). En dat was voor vrienden... En dan een betaalde opdracht voor een kookworkshop (online) voor een bedrijf. Maar ja, hoeveel reken je dan? Nog voor 'wat doe ik dan'. En moeilijk moeilijk want weekend weg met vriendinnen en timing is niet zo maar het toch maar doen want tja, een kans maar dat vakantietje mag er niet onder lijden. En oh... er komt een ruimte vrij: Zal ik er die maar bij huren? Want veel mogelijkheden enzo....
Alles in mij komt in opstand bij dit verhaal. Maar gelukkig blijkt het allemaal niet erg te zijn, want TO hoeft geen plan te volgen. Lekker op haar eigen tempo. Good for her. Maar noem het dan je hobby terwijl je leert koken.
oudblond wijzigde dit bericht op 30-09-2020 19:14
3.60% gewijzigd
woensdag 30 september 2020 om 19:13
Mocht je nou maar een mondkapje op hè, konden de spruitjes er niet door.
Hutspot met gehakt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 30 september 2020 om 19:25
Nee snap ik, soms kan iets wat heel dichtbij komt gewoon heel erg irriteren.Oudblond schreef: ↑30-09-2020 19:12Zit in mijn allergie. Ligt vast aan mij.![]()
Zelf kookgek en in ondernemersland.... de manier van 'ondernemen' en eerst pretenderen dat het een bloeiend 'bedrijf' wordt. En dan verbouwen met de onkunde en gesukkel en geknoei en onwetendheid. En eerste keer 'proefkoken' waarna het niet lekker blijkt en blijkt dat de kok niet zelf eerder proefde en zelfs een simpel gerechtje nooit gemaakt heeft en nog nooit voor veel mensen - laat staan verschillende gerechten tegelijk - gekookt heeft (hier moest vragen wat ze zou gaan koken). En dat was voor vrienden... En dan een betaalde opdracht voor een kookworkshop (online) voor een bedrijf. Maar ja, hoeveel reken je dan? Nog voor 'wat doe ik dan'. En moeilijk moeilijk want weekend weg met vriendinnen en timing is niet zo maar het toch maar doen want tja, een kans maar dat vakantietje mag er niet onder lijden. En oh... er komt een ruimte vrij: Zal ik er die maar bij huren? Want veel mogelijkheden enzo....
Alles in mij komt in opstand bij dit verhaal. Maar gelukkig blijkt het allemaal niet erg te zijn, want TO hoeft geen plan te volgen. Lekker op haar eigen tempo. Good for her. Maar noem het dan je hobby terwijl je leert koken.
Ik probeer meestal gewoon mijn mond te houden, maar soms lukt het echt niet.
Het is sowieso al een verbetering met toen ik 20 was. Toen zat ik op elke kast.