Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:03
Solomio schreef: ↑01-10-2020 10:56Hier werd het: achterlijf vastgeklemd tussen mijn dijen, linkerarm om kattenlijf en flink aandrukken, linkerhand om het bekje en openduwen en met rechts dat pilletje achterin dat bekje mikken.
Met twee handen bekje dicht duwen, met één duim over het keeltje wrijven en zo 10 minuten blijven zitten.
Simpel.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:04
Wat denk je wat er in de maag gebeurt met die pil als ie wel heel naar binnen gaat?
donderdag 1 oktober 2020 om 11:06
Daarom de vraag, misschien is afgifte tijd belangrijk.PoezzinBoots schreef: ↑01-10-2020 11:04Wat denk je wat er in de maag gebeurt met die pil als ie wel heel naar binnen gaat?
donderdag 1 oktober 2020 om 11:17
Hier ga ik dus ook voorSolomio schreef: ↑01-10-2020 10:56Hier werd het: achterlijf vastgeklemd tussen mijn dijen, linkerarm om kattenlijf en flink aandrukken, linkerhand om het bekje en openduwen en met rechts dat pilletje achterin dat bekje mikken.
Met twee handen bekje dicht duwen, met één duim over het keeltje wrijven en zo 10 minuten blijven zitten.
Simpel.
Borstelen vind ie dan weer wel fijn, vreemd beest
donderdag 1 oktober 2020 om 11:17
donderdag 1 oktober 2020 om 11:19
Lap, dacht er voor huisdieren een uitzondering gemaakt werd.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:22
Allerlei toeren? Even met een lepel over de pil en zo onder het eten.
Maar jij bent meer van de pleisters, heb ik begrepen.
Geeft het voldoening om je kat zo in bedwang te houden?
donderdag 1 oktober 2020 om 11:42
Bedoeling, maar met komische ondertoon.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:42
Dat ligt er toch aan hoor. Bij mensen iig. Sommige medicatie mag je absoluut niet verpulveren.PoezzinBoots schreef: ↑01-10-2020 11:08Of het nou in de maag uiteenvalt of het is 1 minuut eerder al uit elkaar.. wat is het verschil?
En medisch advies vragen/geven mag hier niet![]()
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:43
Ik vind prakken in smurrie en verder geen omkijken naar, toch wel weer fijner dan met de oudste kat. Ben gewoon liever lui dan moe/ een punt hebben.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:46
doornroosje9 schreef: ↑01-10-2020 11:42Dat ligt er toch aan hoor. Bij mensen iig. Sommige medicatie mag je absoluut niet verpulveren.
Maar dan staat het op het doosje.
Voor een wormtablet maakt dat echt niks uit.
donderdag 1 oktober 2020 om 11:51
Over wormtabletten weet ik niets.PoezzinBoots schreef: ↑01-10-2020 11:46Maar dan staat het op het doosje.
Voor een wormtablet maakt dat echt niks uit.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 oktober 2020 om 12:33
Dat lijkt sterk op hoe ik het doe. Tussen de benen, tegen de grond aanduwen, vinger in de zijkant van de bek proppen, kop omhoog, met andere hand pil helemaal achterin gooien, bek dicht, keertje wrijven en klaar. Als beloning een lekker bakje gourmet.Solomio schreef: ↑01-10-2020 10:56Hier werd het: achterlijf vastgeklemd tussen mijn dijen, linkerarm om kattenlijf en flink aandrukken, linkerhand om het bekje en openduwen en met rechts dat pilletje achterin dat bekje mikken.
Simpel.
donderdag 1 oktober 2020 om 12:35
Haha, mijne oudste kat hield dan gewoon die pil nog even achterin zijn bekje en dan kwam die er een half uur later als nog uit. Na wat gekoor.
donderdag 1 oktober 2020 om 12:37
donderdag 1 oktober 2020 om 12:37
Daarom geef ik dus nadien gourmet.Luci_Morgenster schreef: ↑01-10-2020 12:35Haha, mijne oudste kat hield dan gewoon die pil nog even achterin zijn bekje en dan kwam die er een half uur later als nog uit. Na wat gekoor.![]()
![]()