Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 oktober 2020 om 07:58
donderdag 1 oktober 2020 om 08:05
donderdag 1 oktober 2020 om 08:21
zo at ik als kind stiekem sinaspril (we kregen niet veel snoep, en de verbanddoos (inclusief pillen) lag voor het grijpen, als ik op de achterbank van de auto zat
donderdag 1 oktober 2020 om 08:22
donderdag 1 oktober 2020 om 08:35
Ja, dat was hier ook: de ontworming.Sabbieehhhh schreef: ↑01-10-2020 08:22Bah, bedenk me net dat die van mij zn ontworming weer moet. Kijk er nu al naar uit![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 1 oktober 2020 om 08:43
Helaas vind die van mij dit soort dingen dus ook smerig
donderdag 1 oktober 2020 om 08:55
2 paar handen. In keukenhandschoenen. Pil in een kattensnoepje proppen en dan er in stoppen. Bekje vasthouden. Ongeveer een half uur, een het bekje en aaien. Vooral onder de kin. De ander houdt de kat vast (en die wil dat echt niet)..en dan hopen dat hij echt slikte.. anders gewoon nog een keer.
Andere kat trapt wel in pilletjes in worst of snoepjes en die smurrie die iemand al plaatste.
Andere kat trapt wel in pilletjes in worst of snoepjes en die smurrie die iemand al plaatste.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:32
Zo leuk...Katten.Sabbieehhhh schreef: ↑01-10-2020 08:43Helaas vind die van mij dit soort dingen dus ook smerigen door natvoer pletten dan eet ie het natvoer gewoon niet. De draak.
Die van ons hebben we uit het asiel. Een is langharig en zit vol klitten. We mogen niet kammen.
Dus eens in de zoveel tijd gaat kat naar trimmer. Ziet er niet uit..
donderdag 1 oktober 2020 om 10:36
Hah. Mijn langharige komt aanrennen als ik de kam pak en met mijn vinger langs de tanden van de kam ga.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:44
Zo fijn dat mijn katten ook zo handzaam zijn! En als ik een keer dat kusje vergeet.... dan wordt mij dat luidkeels duidelijk gemaakt en blijft er 6 kg kat op me springenPoezzinBoots schreef: ↑01-10-2020 10:35Hier kat op schoot. Pilletje naar binnen frotten en klaar.
Mijne zijn zo makkelijk.
Net als met nageltjes knippen (ik ben zuinig op mijn bank) Op schoot, knippen, kusje en een snoepje en klaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 1 oktober 2020 om 10:46
Wat heerlijk. Kat kwam bij ons toen ze 11 was, dus ik heb geen idee wat er daarvoor met haar is gebeurt en hoe (on)aardig de andere baasjes waren.Hah. Mijn langharige komt aanrennen als ik de kam pak en met mijn vinger langs de tanden van de kam ga.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:56
Hier werd het: achterlijf vastgeklemd tussen mijn dijen, linkerarm om kattenlijf en flink aandrukken, linkerhand om het bekje en openduwen en met rechts dat pilletje achterin dat bekje mikken.Luci_Morgenster schreef: ↑01-10-2020 08:552 paar handen. In keukenhandschoenen. Pil in een kattensnoepje proppen en dan er in stoppen. Bekje vasthouden. Ongeveer een half uur, een het bekje en aaien. Vooral onder de kin. De ander houdt de kat vast (en die wil dat echt niet)..en dan hopen dat hij echt slikte.. anders gewoon nog een keer.
Andere kat trapt wel in pilletjes in worst of snoepjes en die smurrie die iemand al plaatste.![]()
Met twee handen bekje dicht duwen, met één duim over het keeltje wrijven en zo 10 minuten blijven zitten.
Simpel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning