Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
01-10-2020 12:34
*komt even buurten*

Hallo dames (en Shifty), hoe is het hier?

Waarom zijn er twee Napraten? Is dat eentje voor mensen mét humor en eentje voor zonder?
Nee, eentje voor mensen mét avondeten en eentje voor hongerlijders.

Haaai Rik :cheer:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
*komt even buurten*

Waarom zijn er twee Napraten? Is dat eentje voor mensen mét humor en eentje voor zonder?

Haaai!!!

En ja, ik denk dat dat een mooie observatie is.
RikM schreef:
*komt even buurten*

Hallo dames (en Shifty), hoe is het hier?

:cheer: welkom terug!
Moirmel schreef:
01-10-2020 11:22
Allerlei toeren? Even met een lepel over de pil en zo onder het eten.
Maar jij bent meer van de pleisters, heb ik begrepen. :-D
Geeft het voldoening om je kat zo in bedwang te houden?
Enorm.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
PoezzinBoots schreef:
01-10-2020 11:39
Wat een raar toontje. Of zit dat in mijn hoofd?
In mijn hoofd hetzelfde toontje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
lilalinda schreef:
01-10-2020 12:38
je kon niet zonder ons he??

Sommige wat meer dan andere. ;)
Haai Rik! Welkom terug.
Hai!
VANTA schreef:
01-10-2020 12:37
Daarom geef ik dus nadien gourmet. ;)
En volgens mij presteren ze het dan nog om rond die pil te eten. Geen doortrapter beest dan een kat (daarom zijn ze zo leuk)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
01-10-2020 16:12
En volgens mij presteren ze het dan nog om rond die pil te eten.
Absoluut. Dan heb je die pil verstopt in een hapje waar poes werkelijk een moord voor doet en altijd meteen als een dolle van begint te schrokken, maar zelfs dan presteert poes het om een brandschoon gelikt voerbakje achter te laten waarin precies in het midden de al eveneens brandschoon gelikte pil ligt te prijken.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 16:16
Absoluut. Dan heb je die pil verstopt in een hapje waar poes werkelijk een moord voor doet en altijd meteen als een dolle van begint te schrokken, maar zelfs dan presteert poes het om een brandschoon gelikt voerbakje achter te laten waarin precies in het midden de al eveneens brandschoon gelikte pil ligt te prijken.
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 16:16

Wij hadden vroeger een hond, die dat ook tot een kunst verheven had. Maar honden hebben gelukkig een wat stugger lijf en niet zulke enorme nagels, dus die zijn wat makkelijker.
Later is nu
Rik :cheer2:
Pil verpulveren en door het voer mengen. En dan maar hopen dat het niet zo’n type is die ook dat door heeft en het hele bakje verontwaardigd aan de kant schuift.
Door voer, al dan niet verpulverd, werkt niet. Enige wat werkt: dagen van te voren pil uit strip, strategisch klaarleggen, kat besluipen als ze slaapt, onder ene arm klemmen en met andere hand pil tot halverwege haar slokdarm duwen en dan maken dat je wegkomt.
ik geloof dat ik een doetje heb als kat. Pillen zijn eigenlijk geen probleem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
01-10-2020 18:36
ik geloof dat ik een doetje heb als kat. Pillen zijn eigenlijk geen probleem
Dit is echt het moment om jezelf eigenschappen als rust, doortastendheid en kattenfluisterkennis toe te schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dreamer schreef:
01-10-2020 17:00
Wij hadden vroeger een hond, die dat ook tot een kunst verheven had. Maar honden hebben gelukkig een wat stugger lijf en niet zulke enorme nagels, dus die zijn wat makkelijker.
Wij doen de wormenkuur voor de poes altijd met zijn tweeën. Of met zijn drieën, als poes per ongeluk in een recalcitrante bui is. In je eentje is geen optie bij onze poes, dat leidt onverwijld tot onverkwikkelijkheden.
Ik doe het ook met bruut geweld bij alledrie. Klem onder linkerarm, met linkerhand mondhoeken/kaken opendrukken terwijl ik de kop in bedwang houdt, met rechterhand pil in de keel, met linkerhand bek dichtknijpen en met rechterhand keeltje aaien totdat er geslikt is....
En dan belonen met snoepjes

Het zijn niet eens mijn katten!
*
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:36
0.00% gewijzigd
feow schreef:
01-10-2020 18:40
Dit is echt het moment om jezelf eigenschappen als rust, doortastendheid en kattenfluisterkennis toe te schrijven.
ah ja dat is het natuurlijk! Door mijn rust en doortastendheid en dat ik haar helemaal begrijp en zo, zijn pilletjes geen probleem, want ze vertrouwt me volledig :lightbulb:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
01-10-2020 18:43
ah ja dat is het natuurlijk! Door mijn rust en doortastendheid en dat ik haar helemaal begrijp en zo, zijn pilletjes geen probleem, want ze vertrouwt me volledig :lightbulb:
Omdat dieren je karakter aanvoelen.
:whistle:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
rosanna08 schreef:
Precies. En alle mensen die er geen kat op na houden die bij het ontwaren van een pilletje juichend aan komt hollen zijn dierenmishandelaars die het bezit van een kat niet waard zijn.
*Pauze* schreef:
Je kent mijn kat lees ik? :proud:
Ik heb nu tegen wormen, vlooien en teken een spuitje dat in d'r nek moet. Dat lukt nog net...
Hier ook, maar dan is ze wel drie weken boos.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 18:54
Hier ook, maar dan is ze wel drie weken boos.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven