Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ja, dat herken ik ook. :-D :-D Mijn oude kat kon dan gerust weken na de dierenarts wel in mijn aura komen maar altijd met rug naar me toe en dan mocht ik ook niet aaien.

Was ook altijd na een weekendje weg of vakantie. Wel lief doen tegen katsitter maar ons echt negeren. Altijd met rug naar ons toe zitten.

Die kat heeft ook echt weken gemokt toen mijn oudste kind mee kwam uit het ziekenhuis. Pas vanaf een jaar 3 vond hij het kindje leuk daarvoor blazen en boos doen soms.

Maar nu is het een oude man en wil bij ze zitten de hele dag. Al dan niet mopperend en soms kauwend op hun hand ofzo.
Solomio schreef:
30-09-2020 20:12
Mijn kat moet een pilletje.
En mijn kat wil dat pilletje niet.
Ik zit inmiddels volledig bepleisterd nog steeds met dat pilletje.
Morgen eerst nieuwe pleisters kopen, dan weer een poging.

Kutkat.
:cat:
Easy pill, te koop bij dierenarts. Is soort worst waar je de pil in kunt verstoppen. Paté, smeerleverworst of vocking werkt ook.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 18:54
Hier ook, maar dan is ze wel drie weken boos.
Eerlijk is eerlijk, als iemand bij mij een plaksmurrie in m'n nek smeert of met geweld een pil achter m'n huig duwt, dan zou ik ook chagrijnig zijn.
Ik heb geen kat.
Ik heb wel een kat maar die van mij laat zich alles aansmeren als je doet alsof het een snoepje van jezelf is dat ‘per ongeluk’ valt. Moet alleen altijd uitkijken dat de honden hem niet te snel af zijn.
Te lui om bij watjeniethardopmagzeggen te beginnen over de Chinees.

Ik ben een kat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
01-10-2020 20:07
Ik heb geen kat.
Je weet niet wat je mist. Zo heerlijk rustgevend die beesten, vooral als ze een pilletje moeten :love:
Bedankt Rik om je aan te kondigen, weer een mysterie opgelost want dan ben je niet één van die andere pseudoniemen.
Dacht dat je al lang terug was, ja Vanta, ik kijk naar jou.
Lucieanders schreef:
01-10-2020 19:25
Easy pill, te koop bij dierenarts. Is soort worst waar je de pil in kunt verstoppen. Paté, smeerleverworst of vocking werkt ook.

We willen alleen klagen ja. geen oplossingen.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 20:16
Je weet niet wat je mist. Zo heerlijk rustgevend die beesten, vooral als ze een pilletje moeten :love:
Nee, ik vind er verder niet veel aan. Katten zijn onvoorspelbaar en ik hou niet van onvoorspelbaar. Ik hou wel van koekjes.
Betty_Slocombe schreef:
01-10-2020 20:26
Nee, ik vind er verder niet veel aan. Katten zijn onvoorspelbaar en ik hou niet van onvoorspelbaar. Ik hou wel van koekjes.
Heerlijk.
Betty_Slocombe schreef:
01-10-2020 20:26
Buiten onze kippen is onze kat het meest voorspelbare gezinslid.
Om 6u 's ochtends komt ze miauwen om eten, en dit herhaalt ze tegen zes uur 's avonds.
Verder zie je haar enkel als ze knuffels komt vragen.
Ik ben niet overtuigd. Ik heb nog steeds liever een mokka lady, een mergpijp of een lunettasprits dan een kat.
rosanna08 schreef:
01-10-2020 18:43
ah ja dat is het natuurlijk! Door mijn rust en doortastendheid en dat ik haar helemaal begrijp en zo, zijn pilletjes geen probleem, want ze vertrouwt me volledig :lightbulb:
Ik heb blijkbaar een meervoudige persoonlijkheid: mijn ene kat eet het pilletje gewoon op, de andere kat moet met brute kracht overmeesterd worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
PoezzinBoots schreef:
01-10-2020 20:23
We willen alleen klagen ja. geen oplossingen.
:high5:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Moirmel schreef:
01-10-2020 20:22
Bedankt Rik om je aan te kondigen, weer een mysterie opgelost want dan ben je niet één van die andere pseudoniemen.
Dacht dat je al lang terug was, ja Vanta, ik kijk naar jou.
Haha, jeetje dan heb je zitten slapen hoor! Heb je mij nooit horen zingen in die zangtopics? Zeer zeker geen man!
Luci_Morgenster schreef:
01-10-2020 19:20
Ja, dat herken ik ook. :-D :-D Mijn oude kat kon dan gerust weken na de dierenarts wel in mijn aura komen maar altijd met rug naar me toe en dan mocht ik ook niet aaien.

Was ook altijd na een weekendje weg of vakantie. Wel lief doen tegen katsitter maar ons echt negeren. Altijd met rug naar ons toe zitten.

Die kat heeft ook echt weken gemokt toen mijn oudste kind mee kwam uit het ziekenhuis. Pas vanaf een jaar 3 vond hij het kindje leuk daarvoor blazen en boos doen soms.

Maar nu is het een oude man en wil bij ze zitten de hele dag. Al dan niet mopperend en soms kauwend op hun hand ofzo.
Geen kat maar een keer een kuur toegediend bij mijn hond drama met een hoofdletter D. Heeft ook wekenlang gemokt :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
VANTA schreef:
01-10-2020 21:06
Haha, jeetje dan heb je zitten slapen hoor! Heb je mij nooit horen zingen in die zangtopics? Zeer zeker geen man!
Ik mijd de zangtopics, vrees dat ik jullie nooit meer als dezelfde zal zien.
What happens in the karaoke, stays in the karaoke.
Moirmel schreef:
01-10-2020 21:13
Ik mijd de zangtopics, vrees dat ik jullie nooit meer als dezelfde zal zien.
What happens in the karaoke, stays in the karaoke.
Ik ben toch blij dat je erachter bent gekomen dat ik niet Rik ben. ;)
En heb mijn bijdrage geleverd.
RikM schreef:
01-10-2020 12:34
*komt even buurten*

Hallo dames (en Shifty), hoe is het hier?

Waarom zijn er twee Napraten? Is dat eentje voor mensen mét humor en eentje voor zonder?

Hey gozer :cheers:

Leuk je weer te zien.
Bijna de hele nacht plafonddienst gehad en zometeen een lange dag scholing.
Feest! :sheep:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Sterkte vandaag Aeon!
charlottew88 schreef:
01-10-2020 21:08
Geen kat maar een keer een kuur toegediend bij mijn hond drama met een hoofdletter D. Heeft ook wekenlang gemokt :proud:
Heerlijk. :-D
Owww Aeon, dat is rot. Succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven