Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 september 2020 om 22:08
Ok dan moet je maar meteen een beurt krijgen, wat jij wil
woensdag 30 september 2020 om 22:32
Pilletje is er inmiddels in.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 30 september 2020 om 22:57
Pleisters en liedjes in mijn hoofd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 september 2020 om 23:12
Arme solo. Ik hoop dat de pleisters leuke plaatjes hebben. Met panda's, tijgers en lieveheersbeestjes.
Hoe heb je het nu gedaan solo, dat pilletje geven? Een van mijn katten is ook zo'n felle angsthaas die, als je niet kalm en efficiënt te werk gaat, je openkrabt en vervolgens wegvlucht.
donderdag 1 oktober 2020 om 00:48
Ken je dat verhaal: hoe geef ik mijn kat een pil?VANTA schreef: ↑30-09-2020 23:12Arme solo. Ik hoop dat de pleisters leuke plaatjes hebben. Met panda's, tijgers en lieveheersbeestjes.
Hoe heb je het nu gedaan solo, dat pilletje geven? Een van mijn katten is ook zo'n felle angsthaas die, als je niet kalm en efficiënt te werk gaat, je openkrabt en vervolgens wegvlucht.
voor het geval het antwoord nee is, heb ik hem even opgezocht voor je, hij blijft leuk
1. Pak uw kat op en leg hem in de ronding van uw arm alsof u een baby
vasthoudt. Zet uw rechter wijsvinger en duim aan beide zijden van het
snoetje van de kat en oefen voorzichtig wat druk uit terwijl u de pil >
in
andere hand gereed houdt. Zodra uw kat het bekje opent gooit u de pil >
naar
binnen en geeft u de kat de gelegenheid om te slikken.
2. Zoek de pil op de vloer en haal de kat achter de bank vandaan. Leg >
de kat opnieuw in de ronding van uw arm en herhaal het proces.
3. Haal de kat van de slaapkamer en gooi de inmiddels vies en vochtig
geworden pil weg.
4. Neem een nieuwe pil uit het doosje, pak de kat weer in uw arm
terwijl u beide voorpoten stevig vasthoudt. Duw de kaken van elkaar en duw de pil naar binnen met de rechter wijsvinger. Houdt het bekje tenminste tien tellen dicht.
5. Vis de pil uit het aquarium en haal de kat van de bovenkant van de >
kast. Roep uw echtgeno(o)t(e) uit de tuin.
6. Kniel op de vloer en dwing uw kat tussen uw knieën, neem de
pootjes in een ferme greep. Negeer het lage gebrom. Laat uw partner het kopje stevig vasthouden en dwing met een houten liniaal de bek open. Gooi de pil via de liniaal naar binnen en wrijf de kattenkeel stevig om het slikken te stimuleren.
7. Haal uw kat van de gordijnrail en neem een nieuwe pil uit het doosje.
Maak een notitie om een nieuwe liniaal te kopen en de gordijnen te
laten repareren. Veeg de kapotte beeldjes en vaasjes aan de kant om later op te ruimen of eventueel te lijmen.
8. Draai uw kat in een grote handdoek en laat uw partner op de kat
liggen, zodanig dat net de kattenkop zichtbaar is van onder zijn oksel. Zuig de pil met een rietje op en forceer de bek open. Blaas de pil door het rietje in de kattenkeel.
9. Controleer de bijsluiter om zeker te zijn dat deze pillen onschadelijk
zijn voor mensen en neem een biertje om de smaak weg te spoelen. Ontsmet de arm van uw partner en doe er een verband om.
Verwijder de bloedvlekken uit de vloerbedekking.
10. Haal uw kat van de schuur van de buurman. Pak een nieuwe pil en
neem nog een biertje. Zet uw kat in het keukenkastje zodanig dat het
kattenkopje net naar buiten steekt. Forceer de bek open en schiet de pil binnen met een elastiekje.
11. Haal de schroevendraaier uit de garage en hang het deurtje van de keukenkast weer terug in zijn scharnieren. Zoek de whiskyfles. Neem een
flinke teug en leg een koud whiskykompres op uw wangen om te ontsmetten. Controleer of uw tetanus injectie nog geldig is. Gooi uw gerafelde trui weg en trek een nieuwe aan.
12. Bel de brandweer om de kat uit de boom te halen. Maak uw
verontschuldiging bij de buurman die, terwijl hij uw kat ontweek door zijn
eigen schutting reed. Neem de laatste pil uit het doosje.
13. Tape de beide voorpoten van het ettertje tezamen helemaal in en bind hem stevig aan de poot van de eettafel. Pak uw zware werkhandschoenen en trek deze aan. Duw de pil naar binnen en een stuk vlees erachteraan. Pak vervolgens een glas water. Houdt de kop van het huftertje verticaal en giet het water naar binnen om hem zo te dwingen te slikken.
14. Neem het laatste beetje whisky, vraag uw partner u naar de eerste
hulp te rijden. Laat daar uw vingers en onderarm hechten en de restanten van de pil uit uw rechteroog verwijderen. Bel onderweg naar huis de meubelzaak om een nieuwe eettafel te bestellen.
15. Bel het dierenasiel of ze een gemuteerde hellekat willen ophalen en
informeer bij de dierenwinkel of ze hamstertjes hebben.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 1 oktober 2020 om 01:13
Je bedoelt dat we net 1.5 à 2 jaar héérlijk hebben kunnen slapen en dat de miserie nu start
(Het land is blijven draaien, elke ambtenaar is betaald, er is nergens een brug ingestort of nog grotere putten in de weg ontstaan, ...
Waarom zou je een regering nodig hebben
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 1 oktober 2020 om 02:58
Ik probeerde het eerst snel en ongemerkt, maar daar is ie te slim voor.VANTA schreef: ↑30-09-2020 23:12Arme solo. Ik hoop dat de pleisters leuke plaatjes hebben. Met panda's, tijgers en lieveheersbeestjes.
Dus uiteindelijk kalm en efficiënt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning