Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wij vieren geen kerst, in ieder geval niet dit jaar. Maar ik heb wel stiekem boodschappen gedaan om een dessert in elkaar te flansen, dat dan weer wel.
De td zal wel niet in die twee weken de tijd hebben om een app te ontwikkelen he??
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 19:52:

Buut vrij
Stoerie je bent zelf zozo..
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 19:52:

Wij vieren geen kerst, in ieder geval niet dit jaar. Maar ik heb wel stiekem boodschappen gedaan om een dessert in elkaar te flansen, dat dan weer wel. Waarom vier je geen kerst?
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 19:37:

[img]http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angry047.gif[/img]Haha
quote:elfje12 schreef op 22 december 2014 @ 19:41:

Lekker RS aan het kijken vanaf de bank. Hoe is het hier?

RS?

Geen goede dag voor zangers op leeftijd vandaag. Vanochtend werd ook al bekend gemaakt dat Udo Jürgens overleden is (even terugverwijzend naar ons vorige deel).
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 19:54:

[...]

Waarom vier je geen kerst?

Het had de eerste kerst met z'n drietjes moeten zijn, in plaats daarvan gaan we maar een keer extra langs bij het graf. Dat verplichte gezellig doen kan ik er niet zo bij hebben. Nog niet. Vooral niet door een aantal opmerkingen die de laatste tijd gemaakt zijn.

Maar da's weer een heel ander verhaal.
En kom ik er nu achter dat hij het lied heet geschreven dat gezongen werd (door de ex van partner) tijdens het tekenen!
Dystania
Life is short. Eat dessert first.
Dystania, sterkte
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:00:

[...]

Het had de eerste kerst met z'n drietjes moeten zijn, in plaats daarvan gaan we maar een keer extra langs bij het graf. Dat verplichte gezellig doen kan ik er niet zo bij hebben. Nog niet. Vooral niet door een aantal opmerkingen die de laatste tijd gemaakt zijn.

Maar da's weer een heel ander verhaal. Ik wil geen rottige vragen stellen dus als je niet wil antwoorden is dat prima, maar wie ben je verloren?
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:00:

[...]

Maar da's weer een heel ander verhaal.

Ahh dat spijt me oprecht voor je!

Dystania
Haha SR bedoel ik!
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 20:03:

[...]

Ik wil geen rottige vragen stellen dus als je niet wil antwoorden is dat prima, maar wie ben je verloren?

Mag hoor. Onze dochter is in januari (te vroeg) geboren en gestorven.

Jullie zijn lief.
Sterkte, Dystania. Wat verdrietig
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:08:

[...]

Jullie zijn lief. trek je niks aan van rotopmerkingen!! Die komen altijd van mensen met te weinig inlevingsvermogen!
quote:elfje12 schreef op 22 december 2014 @ 20:07:

Haha SR bedoel ik! Ohhhhhhh!!
Wat verdrietig Dystania.
Ik mag nog geen plaatjes posten met deze Nick nog dus dan maar zo:

http://31.media.tumblr.co ... gwebbBbw1r6mv99o1_400.gif
Dystania
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:08:

[...]

Jullie zijn lief.

Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte de komende tijd en zeker ook volgende maand.

En opmerkingen, laat ze maar lullen. Iemand in mijn omgeving heeft zoiets meegemaakt, jaren geleden. Doet nog steeds pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven