Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 december 2014 om 20:42
quote:elfje12 schreef op 22 december 2014 @ 20:34:
Ik kreeg ook rot opmerkingen na mijn miskraam. Mensen kunnen heel harteloos zijn. Maar mij lijkt nare opmerkingen in jouw situatie nog erger.
Bah, wat vreselijk voor je.
Droeftoeters zijn het...
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 20:38:
[...]
Oh bah. Twintig dagen tussen hoop en vrees, en dat het dan zo afloopt . Wat afschuwelijk. Ik wou dat ik wat beters in de aanbieding had, maar bij gebrek daaraan dan maar een dikke .Da's lief van je. Een knuffel is mij al enorm veel waard.
Ik kreeg ook rot opmerkingen na mijn miskraam. Mensen kunnen heel harteloos zijn. Maar mij lijkt nare opmerkingen in jouw situatie nog erger.
Bah, wat vreselijk voor je.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 20:38:
[...]
Oh bah. Twintig dagen tussen hoop en vrees, en dat het dan zo afloopt . Wat afschuwelijk. Ik wou dat ik wat beters in de aanbieding had, maar bij gebrek daaraan dan maar een dikke .Da's lief van je. Een knuffel is mij al enorm veel waard.
maandag 22 december 2014 om 20:44
quote:ThunderassMan schreef op 22 december 2014 @ 20:32:
Even wat anders: mijn kerstster voor het raam doet 't maar half. Jeweetwel zo'n ijzeren frame met daaraan getywrapped zo'n lint met lampjes erin. Het rare is: de eerste helft doet het niet. Terwijl daardoorheen de stroom moet om bij de wél werkende lampjes te komen.
Is hier toevallig een natuurkundige technische slimmerik in de zaal?
Amaqanda hoeft niet te antwoorden.
De lampjes zijn, denk ik, parallel geschakeld, dus daarom kan de helft het wel doen en de andere helft niet. Ik vind het alleen wel toevallig dat alle lampjes aan een kant kapot zijn...
Even wat anders: mijn kerstster voor het raam doet 't maar half. Jeweetwel zo'n ijzeren frame met daaraan getywrapped zo'n lint met lampjes erin. Het rare is: de eerste helft doet het niet. Terwijl daardoorheen de stroom moet om bij de wél werkende lampjes te komen.
Is hier toevallig een natuurkundige technische slimmerik in de zaal?
Amaqanda hoeft niet te antwoorden.
maandag 22 december 2014 om 20:47
quote:MissJodiF schreef op 22 december 2014 @ 20:44:
[...]
De lampjes zijn, denk ik, parallel geschakeld, dus daarom kan de helft het wel doen en de andere helft niet. Ik vind het alleen wel toevallig dat alle lampjes aan een kant kapot zijn...
Dat snap ik dus ook niet.
Het is een lampjeslint en de eerste helft doet het niet en de tweede helft wel.
[...]
Dat snap ik dus ook niet.
Het is een lampjeslint en de eerste helft doet het niet en de tweede helft wel.
maandag 22 december 2014 om 20:51
maandag 22 december 2014 om 20:56
maandag 22 december 2014 om 20:57
maandag 22 december 2014 om 20:57
maandag 22 december 2014 om 20:58
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 20:55:
Nee, maar ik heb nog steeds problemen dat het forum zo langzaam reageert. Net kwam ik er niet meer in.
En waarom zou ik een ban krijgen, ik ben zo'n engeltje hier, altijd positief en aardig [img]http://www.freesmileys.org/smileys/smil ... lic010.gif[/img]Je maakte de mods boos.. Zie modtopic..
Nee, maar ik heb nog steeds problemen dat het forum zo langzaam reageert. Net kwam ik er niet meer in.
En waarom zou ik een ban krijgen, ik ben zo'n engeltje hier, altijd positief en aardig [img]http://www.freesmileys.org/smileys/smil ... lic010.gif[/img]Je maakte de mods boos.. Zie modtopic..