Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Anna ik plak hem wel even voor je:

Wat triest Dystania
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fangtasia schreef op 22 december 2014 @ 20:12:

Anna ik plak hem wel even voor je:

[img]http://31.media.tumblr.com/80f86b95469a ... o1_400.gif[/img]Dank je!
Ik wens je heel veel sterkte. Wat vreselijk om zoiets mee te maken. Ging wat fout bij mijn vorige post.
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:08:

[...]

Mag hoor. Onze dochter is in januari (te vroeg) geboren en gestorven.

Jullie zijn lief. Wat ontzettend verdrietig . Ik kan me helemaal voorstellen dat dat hele kerstgedoe je dan een rooie rotzorg zal zijn. Heel veel sterkte in deze tijd, en trek je alsjeblieft niks aan van die opmerkingen. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze geboren zijn als botte horken .
SeptemberGirl is terug!! Ik las haar zooo graag vroeger toen ik net op het forum meelas!!
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:08:

[...]

Mag hoor. Onze dochter is in januari (te vroeg) geboren en gestorven.

Jullie zijn lief. Wat erg. Dikke
Het gaat me niet lukken om op jullie allemaal te reageren, maar jullie zijn allemaal lief.

Rotopmerkingen probeer ik inderdaad zoveel mogelijk langs me heen te laten gaan, had het van sommigen alleen niet verwacht. Maar dat houd je altijd, denk ik.

Zo, nu weer iets leuks/vies/irritants/etc.
@Dystania sterkte, ook voor je man
Wat verdrietig, Dystania.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dystania, sterkte....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoeveel weken was je dochter, Dystania?
Dystania, 💐
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:00:

[...]

Het had de eerste kerst met z'n drietjes moeten zijn, in plaats daarvan gaan we maar een keer extra langs bij het graf. Dat verplichte gezellig doen kan ik er niet zo bij hebben. Nog niet. Vooral niet door een aantal opmerkingen die de laatste tijd gemaakt zijn.

Maar da's weer een heel ander verhaal.

Sterkte, dit zijn dan extra lastige momenten hè?

Maar zijn er rotopmerkingen gemaakt nav jullie verlies?

( hoef je natuurlijk niet op te antwoorden)
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 december 2014 @ 20:27:

[...]

( hoef je natuurlijk niet op te antwoorden)Daar kan ik me ook niets bij voorstellen....
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 20:22:

Hoeveel weken was je dochter, Dystania?

Ik ben met 26 weken (en een paar dagen) bevallen. Ze heeft twintig dagen geleefd.

Had er nog een heel verhaal over het verloop bijgezet, maar is misschien ook beter om niet te posten.
Even wat anders: mijn kerstster voor het raam doet 't maar half. Jeweetwel zo'n ijzeren frame met daaraan getywrapped zo'n lint met lampjes erin. Het rare is: de eerste helft doet het niet. Terwijl daardoorheen de stroom moet om bij de wél werkende lampjes te komen.

Is hier toevallig een natuurkundige technische slimmerik in de zaal?

Amaqanda hoeft niet te antwoorden.
Ik kreeg ook rot opmerkingen na mijn miskraam. Mensen kunnen heel harteloos zijn. Maar mij lijkt nare opmerkingen in jouw situatie nog erger.
Dystania, sterkte! Wat een verdriet...
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:31:

[...]

Ik ben met 26 weken (en een paar dagen) bevallen. Ze heeft twintig dagen geleefd.

Had er nog een heel verhaal over het verloop bijgezet, maar is misschien ook beter om niet te posten.Oh bah. Twintig dagen tussen hoop en vrees, en dat het dan zo afloopt . Wat afschuwelijk. Ik wou dat ik wat beters in de aanbieding had, maar bij gebrek daaraan dan maar een dikke .
Zit met tranen in mijn ogen Dystania.
Dystania wat droevig!
quote:SuzanneSuus schreef op 22 december 2014 @ 20:27:

[...]

( hoef je natuurlijk niet op te antwoorden)

Pfoe, heb je even?

- 'Nouja, ergens maar beter zo, want een gehandicapt kind is ook weer zoiets...' (Ze heeft in het ziekenhuis een hersenbloeding gehad en door een combinatie van dat en zuurstoftekort na de bevalling waren de hersenen hoogstwaarschijnlijk beschadigd. Dat was op dat moment niet te zien, zou pas later tot uiting komen (of niet, want er was een kleine kans dat de schade minimaal was en dat ze alleen iets langzamer zou rennen, bijvoorbeeld). Maar we gingen uit van het ergste.)

- 'Nouja, gelukkig zijn jullie nog jong, heb je alle tijd om een nieuwe te maken.'

- 'ach mevrouw, u bent nog zo jong, u bent zo weer zwanger en dan is het allemaal zo weer vergeten.'

- (Na minder dan een week) 'En, heeft het inmiddels al een plekje gekregen?'

- 'Er was vast iets mis met haar, anders gebeurt zoiets toch niet.'

- 'En, zou *naam man* binnenkort vader willen worden, denk je?' (Door m'n stiefmoeder, dus niet iemand die niets van de situatie af weet)

Pareltjes van schoonmoeder:

- (Ging over het toenemende gebruik van computers e.d.) 'Ja, da's voor jullie ook belangrijk, want ooit krijgen jullie ook kinderen.'

(Na onze opmerking dat we al een kind hebben en ooit WEER een kind krijgen, HOPELIJK (je weet immers maar nooit))

- 'Ja, ik bedoel levende kinderen. Bij *Naam dochter* doet dat er allemaal niet meer toe.'

- 'Het lijkt me zo leuk om oma te worden.'

ach, ik kan langer doorgaan dan me lief is...
quote:ThunderassMan schreef op 22 december 2014 @ 20:32:

Even wat anders: mijn kerstster voor het raam doet 't maar half. Jeweetwel zo'n ijzeren frame met daaraan getywrapped zo'n lint met lampjes erin. Het rare is: de eerste helft doet het niet. Terwijl daardoorheen de stroom moet om bij de wél werkende lampjes te komen.

Is hier toevallig een natuurkundige technische slimmerik in de zaal?

Amaqanda hoeft niet te antwoorden.
quote:Dystania schreef op 22 december 2014 @ 20:31:

[...]

Had er nog een heel verhaal over het verloop bijgezet, maar is misschien ook beter om niet te posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven