Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 22:59
donderdag 1 januari 2015 om 23:01
donderdag 1 januari 2015 om 23:02
quote:GalaxyGuardian schreef op 01 januari 2015 @ 22:57:
En joh ik spoor ook niet maar mijn vriend is regelmatig tot tranen toe geroerd hoe cool ik ben met zijn kids en hij is overtuigd dat als het ons gegeven is om zelf nog een leuke liefdesbeeb te klussen ik een super kickass leuke lieve moeder ga zijn.Bedoel je nou gewoon dat je wilt baren?
En joh ik spoor ook niet maar mijn vriend is regelmatig tot tranen toe geroerd hoe cool ik ben met zijn kids en hij is overtuigd dat als het ons gegeven is om zelf nog een leuke liefdesbeeb te klussen ik een super kickass leuke lieve moeder ga zijn.Bedoel je nou gewoon dat je wilt baren?
donderdag 1 januari 2015 om 23:04
donderdag 1 januari 2015 om 23:06
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 23:00:
[...]
Ja, je herkent me aan mijn opgetrokken lippen en schuimende mondhoeken.
Bij het Landhuis hebben trouwens we een nieuwe waakhond nodig nu Brutus er niet meer is.
(Is ook zoiets, komt Watzalhetnuweerzijn langs voor het Landhuis, ga ik daar de boel laten afstoffen en is ze gewoon nog steeds bij haar schoonouders. En GrannyWeatherwax en Heksie laten zich er ook niet zien. On the bright side, is de drank alleen voor mij. En hoeven we geen dips op Sjors te roepen.)
Terug naar het georganiseerde misdrijf.
[...]
Ja, je herkent me aan mijn opgetrokken lippen en schuimende mondhoeken.
Bij het Landhuis hebben trouwens we een nieuwe waakhond nodig nu Brutus er niet meer is.
(Is ook zoiets, komt Watzalhetnuweerzijn langs voor het Landhuis, ga ik daar de boel laten afstoffen en is ze gewoon nog steeds bij haar schoonouders. En GrannyWeatherwax en Heksie laten zich er ook niet zien. On the bright side, is de drank alleen voor mij. En hoeven we geen dips op Sjors te roepen.)
Terug naar het georganiseerde misdrijf.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 1 januari 2015 om 23:07
quote:linjmh schreef op 01 januari 2015 @ 23:06:
Istar ik heb geen diagnose, enzo, maar heb wel een paardenzweep en kan daar aardig mee overweg (omdat we daar vroeger mee zeaardvechten speelden, niets spannenders dan dat maar was wel de beste). Hoe laat en welke gate maandag?Zaterdag.
Istar ik heb geen diagnose, enzo, maar heb wel een paardenzweep en kan daar aardig mee overweg (omdat we daar vroeger mee zeaardvechten speelden, niets spannenders dan dat maar was wel de beste). Hoe laat en welke gate maandag?Zaterdag.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar