Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 23:20
donderdag 1 januari 2015 om 23:21
quote:valentinamaria schreef op 01 januari 2015 @ 23:20:
nee, ik moet dit gaan doen, mijn laatste date is al 1,5 jaar geleden.
straks eindig ik nog als een kluizenaar die dagelijks Star Wars kijkt.Ik zeg maar niks.
nee, ik moet dit gaan doen, mijn laatste date is al 1,5 jaar geleden.
straks eindig ik nog als een kluizenaar die dagelijks Star Wars kijkt.Ik zeg maar niks.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 1 januari 2015 om 23:22
donderdag 1 januari 2015 om 23:22
donderdag 1 januari 2015 om 23:23
quote:Thordis2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 23:22:
[...]
Ik ben halverwege het diagnosetraject gestrand, zodat ze officieel niks mochten vaststellen, dus op papier ben ik volstrékt normaal. Dus ook geen pilletjes? En geen halve diagnose?
[...]
Ik ben halverwege het diagnosetraject gestrand, zodat ze officieel niks mochten vaststellen, dus op papier ben ik volstrékt normaal. Dus ook geen pilletjes? En geen halve diagnose?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
donderdag 1 januari 2015 om 23:24
quote:Thordis2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 23:19:
[...]
Oh echt? Wat!?!?!?Het eerste jaar: aambeien, lekke tieten, plofpens, een permanente vlek op een van je schouders op al je kleding, spuitpoepluiers, een jongetje zeikt altijd minimaal één keer in je gezicht, slapeloze nachten, een knorrige vent, (schoon)moeders die alleen nog maar "koetsiekoetsie" zeggen, niemand meer die "hallo" tegen jou zegt als je binnenkomt met je spruit... Moet ik doorgaan?
[...]
Oh echt? Wat!?!?!?Het eerste jaar: aambeien, lekke tieten, plofpens, een permanente vlek op een van je schouders op al je kleding, spuitpoepluiers, een jongetje zeikt altijd minimaal één keer in je gezicht, slapeloze nachten, een knorrige vent, (schoon)moeders die alleen nog maar "koetsiekoetsie" zeggen, niemand meer die "hallo" tegen jou zegt als je binnenkomt met je spruit... Moet ik doorgaan?
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 1 januari 2015 om 23:25
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 23:24:
[...]
Het eerste jaar: aambeien, lekke tieten, plofpens, een permanente vlek op een van je schouders op al je kleding, spuitpoepluiers, een jongetje zeikt altijd minimaal één keer in je gezicht, slapeloze nachten, een knorrige vent, (schoon)moeders die alleen nog maar "koetsiekoetsie" zeggen, niemand meer die "hallo" tegen jou zegt als je binnenkomt met je spruit... Moet ik doorgaan?Oh wacht, je vergat het verliezen van je halve vriendenkring omdat ze kinderen eng vinden, maar wél tien jaar later horen 'oh wacht, nu snappen we jullie veel beter!'
[...]
Het eerste jaar: aambeien, lekke tieten, plofpens, een permanente vlek op een van je schouders op al je kleding, spuitpoepluiers, een jongetje zeikt altijd minimaal één keer in je gezicht, slapeloze nachten, een knorrige vent, (schoon)moeders die alleen nog maar "koetsiekoetsie" zeggen, niemand meer die "hallo" tegen jou zegt als je binnenkomt met je spruit... Moet ik doorgaan?Oh wacht, je vergat het verliezen van je halve vriendenkring omdat ze kinderen eng vinden, maar wél tien jaar later horen 'oh wacht, nu snappen we jullie veel beter!'