Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:10
zaterdag 3 januari 2015 om 00:14
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 00:10:
[...]
Christine (de TS) is een nick van galaxy waarvan ze heeft gezegd dat het de hare is. In dat topic zegt snarfie dat ze de TS is.Juist. GG heeft in de vorige napraat de nick van die TO gebruikt, was een oude nick van haar.
[...]
Christine (de TS) is een nick van galaxy waarvan ze heeft gezegd dat het de hare is. In dat topic zegt snarfie dat ze de TS is.Juist. GG heeft in de vorige napraat de nick van die TO gebruikt, was een oude nick van haar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 3 januari 2015 om 00:15
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 23:58:
Fluim, voor jou zal ik een update proberen.
De dochter van Anna was jarig vandaag
We gaan de ex van Istar op schiphol in mekaar meppen, omdat haar zoon een kut oud en nieuw had op vakantie.
Iets over darten, maar daar wil ik het niet over hebben.
Bella droomt van sex met poetin. Ook een keer met Rutte geloof ik
Veel nieuwjaarswensen over en weer
MrsSW heeft een zakenborrel verpest door teveel port te drinken en de auto beschadigd door dramatisch uit te willen stappen, maar stan is niet meer boos.Volgens mij is de dochter van Anna pas morgen jarig.
Fluim, voor jou zal ik een update proberen.
De dochter van Anna was jarig vandaag
We gaan de ex van Istar op schiphol in mekaar meppen, omdat haar zoon een kut oud en nieuw had op vakantie.
Iets over darten, maar daar wil ik het niet over hebben.
Bella droomt van sex met poetin. Ook een keer met Rutte geloof ik
Veel nieuwjaarswensen over en weer
MrsSW heeft een zakenborrel verpest door teveel port te drinken en de auto beschadigd door dramatisch uit te willen stappen, maar stan is niet meer boos.Volgens mij is de dochter van Anna pas morgen jarig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:15
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 00:06:
Je mag hier linkjes plaatsen Jawel maar niet op eerdere nicknames doelen en hinten toch? Waarom ben je hier zo mee bezig?
Je mag hier linkjes plaatsen Jawel maar niet op eerdere nicknames doelen en hinten toch? Waarom ben je hier zo mee bezig?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:17
zaterdag 3 januari 2015 om 00:17
quote:GalaxyGuardian schreef op 03 januari 2015 @ 00:10:
[...]
Nee het gaat over mij. Bente noemde mijn oude nick in 1 naam met een nick die gemene dingen zei en nu is er weer een leuke klopjacht geopend geloof ik. Als ik het ontken wordt het niet geloofd. Zucht. Het gezeik blijft maar doorgaan. En men heeft geen respect voor het feit dat ook ik maar een mens ben en even met hele serieuze issues loop waar ik nogal wakker van lig. So be it. Je weet hoe het gaat als men eenmaal bloed ruikt op dit forum.Dat je serieuze issues hebt, wil niet zeggen dat je anderen met evenzeer serieuze issues mag gaan liggen kutten en er nog over gaan liegen ook. Maar goed, je hebt jezelf verraden, had je ons niet voor nodig.
[...]
Nee het gaat over mij. Bente noemde mijn oude nick in 1 naam met een nick die gemene dingen zei en nu is er weer een leuke klopjacht geopend geloof ik. Als ik het ontken wordt het niet geloofd. Zucht. Het gezeik blijft maar doorgaan. En men heeft geen respect voor het feit dat ook ik maar een mens ben en even met hele serieuze issues loop waar ik nogal wakker van lig. So be it. Je weet hoe het gaat als men eenmaal bloed ruikt op dit forum.Dat je serieuze issues hebt, wil niet zeggen dat je anderen met evenzeer serieuze issues mag gaan liggen kutten en er nog over gaan liegen ook. Maar goed, je hebt jezelf verraden, had je ons niet voor nodig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 3 januari 2015 om 00:18
Hier kom ik ook even voor uit de meeleesstand.
[...]
Dat jij geen permaban hebt gekregen na je misselijke post naar Bente toe, is onbegrijpelijk. Jij houdt toch zo van een schop onder je kont? Dat doet jou toch zóveel goed, dat iedereen het zou moeten ervaren, [...]?
Nou, hier heb je je schop en je spiegel in één: je bent een schijnheilig stuk vreten en je zou je dood moeten schamen.
Meelijden met jou? Ja, dat zou ik hebben als je zelf niet meermaals keihard om je heen geschopt had omdat jij beweert dat mensen die het moeilijk hebben dat nodig hebben.
Respect voor jou? Nadat je hier gewoon zit te liegen en ontkennen? No way.
Bente had jou snel door. Intelligente meid.
[...]
Dat jij geen permaban hebt gekregen na je misselijke post naar Bente toe, is onbegrijpelijk. Jij houdt toch zo van een schop onder je kont? Dat doet jou toch zóveel goed, dat iedereen het zou moeten ervaren, [...]?
Nou, hier heb je je schop en je spiegel in één: je bent een schijnheilig stuk vreten en je zou je dood moeten schamen.
Meelijden met jou? Ja, dat zou ik hebben als je zelf niet meermaals keihard om je heen geschopt had omdat jij beweert dat mensen die het moeilijk hebben dat nodig hebben.
Respect voor jou? Nadat je hier gewoon zit te liegen en ontkennen? No way.
Bente had jou snel door. Intelligente meid.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2015 11:25
Reden: Verwijzing naar nick verwijderd
Reden: Verwijzing naar nick verwijderd
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 00:20