Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 00:15
quote:SuzanneSuus schreef op 09 januari 2015 @ 00:09:
[...]
Klopt, dat doe ik ook niet. Al let ik wel een beetje op hygiene
Mascara schijnt, naast een pot crème, wel een bron van infectie te zijn.
Zodra je je mascara ruikt moet ie weg.
En hoe meer je het borsteltje heen en weer "pompt" Hoe eerder bedorven.
Link hoor bedorven mascara gebruiken. Kun je heel nare ooginfecties van krijgen.
[...]
Klopt, dat doe ik ook niet. Al let ik wel een beetje op hygiene
Mascara schijnt, naast een pot crème, wel een bron van infectie te zijn.
Link hoor bedorven mascara gebruiken. Kun je heel nare ooginfecties van krijgen.
vrijdag 9 januari 2015 om 00:18
quote:Bieb2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 00:15:
[...]
Link hoor bedorven mascara gebruiken. Kun je heel nare ooginfecties van krijgen.Mijn mascara houdt het niet eens drie maanden vol volgens mij. Ik gebruik het iedere dag, gewoon normaal en na een paar maanden is hij echt wel leeg.
[...]
Link hoor bedorven mascara gebruiken. Kun je heel nare ooginfecties van krijgen.Mijn mascara houdt het niet eens drie maanden vol volgens mij. Ik gebruik het iedere dag, gewoon normaal en na een paar maanden is hij echt wel leeg.
vrijdag 9 januari 2015 om 00:29
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 00:10:
Feow, je bent niet dom en ook niet slecht!
Ik heb het ook gelezen Wat lief! Maar ik wis vaker berichten die niet handig zijn om te laten staan voor loepers (ogers tegenwoordig). Ik denk niet echt dat ik slecht en dom ben. (Oké, wel een beetje dom)
Feow, je bent niet dom en ook niet slecht!
Ik heb het ook gelezen Wat lief! Maar ik wis vaker berichten die niet handig zijn om te laten staan voor loepers (ogers tegenwoordig). Ik denk niet echt dat ik slecht en dom ben. (Oké, wel een beetje dom)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 januari 2015 om 00:36
vrijdag 9 januari 2015 om 00:48
vrijdag 9 januari 2015 om 00:52
Ik bedoel niet specifiek iemand.
Het is er hier wel eens vaker over gegaan, over nieuwe nicks en geanonimiseerden enzo.
Maar het kan, dat ik me anonimiseer (wat een kakwoord!) en dat er dan 2 dagen later ineens iemand een nick aanmaakt en doet alsof ze eitje is.
Waarom zouden jullie dat niet geloven dan, als ik nog niet terug ben?
Maar als je er dan achter komt, krijgt die ander die zich dus voordoet als mij dan ook een ban, of mag dat? Dat is mijn vraag...
Het is er hier wel eens vaker over gegaan, over nieuwe nicks en geanonimiseerden enzo.
Maar het kan, dat ik me anonimiseer (wat een kakwoord!) en dat er dan 2 dagen later ineens iemand een nick aanmaakt en doet alsof ze eitje is.
Maar als je er dan achter komt, krijgt die ander die zich dus voordoet als mij dan ook een ban, of mag dat? Dat is mijn vraag...
vrijdag 9 januari 2015 om 00:53
vrijdag 9 januari 2015 om 01:02
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 00:52:
Lijkt mij echt banwaardig, Ama. Het lijkt me niet de bedoeling dat je de identiteit, ook al is 't virtueel, van een ander over gaat nemen.
Hier loopt het forum steeds spaak. Elke keer Guru Meditation.
Lijkt mij echt banwaardig, Ama. Het lijkt me niet de bedoeling dat je de identiteit, ook al is 't virtueel, van een ander over gaat nemen.
Hier loopt het forum steeds spaak. Elke keer Guru Meditation.