Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Guru? Snap er weer niets van .

Hoeveel mag je hier zeggen/vragen? Heb een vraag over iemand die hier was maar toen niet meer was en er toen wel weer was maar er weer snel niet meer was (kun je nog volgen, want ik kan het niet meer ).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik denk dat ik weet over wie je het hebt. Bans mag je hier bespreken, je mag hier over dingen die op het forum gebeurd zijn bespreken. Je mag alleen niet hinten naar de oude nick van nieuwe forummers. Dus voor de zekerheid geen nicks gebruiken, dan zit je vast safe!
O en als het forum raar doet, krijg je soms een melding met 'guru meditation'

Dat is de guru.
Guru meditation

Er is zelfs een wikipediapagina over
Oh dat error gedoe. Ja, word ik ook zot van!
Vroeg me af wat er met die kat gebeurde die toen een robot werd die toen verdween (of is dit hinten naar nicks?).
Dat mag ik denk ik wel vertellen, aangezien het meer dan uitgebreid besproken is.

Die ging weg, uit zichzelf omdat ze vond dat ze een forumpauze nodig had, als kat. Ineens was er een 'snarfie' (dat is een gebande, dus die mag vast genoemd worden ) die hele nare dingen zei op Bente haar topic. Iets over dat Bente jaloers was op haar zus omdat die misbruikt was en Bente niet.. Echt naar. Toen kwam kat weer terug als een andere forummer om daarna de robotnick aan te maken. Mensen verdachten haar er van snarfie te zijn, ze zei van niet. Toen was er bewijs, om de nick snarfie te koppelen aan 1 van de nicks waarvan ze zelf gezegd had dat die van haar was.

Kwam een heel lulverhaal omheen, dat haar jaloerse ex de posts met de nick snarfie geplaatst zou hebben (sommigen geloven het, anderen niet, waarheid is niet bekend). Als laatste adem kwam snarfie nog even hier, schelden en zogenaamde NAW gegevens neerplempen, daarna volgde een perma.
Raar. Vond de kat wel grappig. Kon met haar over mijn games en all stars obsessie praten.

Maar wat een verhaal. En wat een opmerking ivm Bente's topic.
Maar haar ex kwam hier dan posten? Misschien moet ik mijn wachtwoord ook maar eens veranderen.
quote:DorothyParker schreef op 09 januari 2015 @ 02:33:

Maar haar ex kwam hier dan posten? Misschien moet ik mijn wachtwoord ook maar eens veranderen.

Dat zegt ze. Ik persoonlijk geloof er niet zo in. Als mijn ex dat soort dingen post met een oude nick, is het eerste wat ik doe dat account als de sodemieter anonimiseren. Dat gebeurde niet want een week later kwam die nick hier ineens een telefoonnummer neerplempen en rondschelden.

Ook vind ik het meer dan curieus dat die ex dan precies in Bente haar topic zoiets post en dan blijkbaar goed meegelezen had moeten hebben om dat soort uitspraken te doen. Ook wist de bediener van de nick zonder enige moeite napraat te vinden, dus dondersgoed wist dat er hier trammelant om was en feilloos posts neerzet en weer net zo snel weghaalt. Het is mij te toevallig, maar dat is natuurlijk gewoon mijn mening, geen vaststaand feit.
Wist ze dan dat haar ex zaken onder haar nick zat te posten? En is dat dan die man waar ze vorige maand mee samen was? Zou het raar vinden als mijn ex van 5 jaar geleden mij zwart probeert te maken. Hoewel raar, meer zielig voor hem eigenlijk.
Ja dat wist ze, want ze wist dat die postings in Bente haar topic gedaan waren, meteen al. Dus dan had ze dat meteen kunnen zeggen. En het ging om een ex van een tijd terug.
Als het haar ex dan was.
quote:DorothyParker schreef op 09 januari 2015 @ 02:45:

Als het haar ex dan was.Dat is de grote vraag in dit verhaal
Raar. Hoop dat mijn ex me niet zo hard haat om mijn account te hacken. (Al weet hij niet dat ik hier post, en zou hij waarschijnlijk niet slim genoeg zijn om de naam aan me te linken )
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 02:47:

[...]

Dat is de grote vraag in dit verhaal Zo goed kende ik haar ook niet. Maar vond haar wel grappig.
Ach, het maakt niet veel uit. Haar schrijfwijze (toen ze onder de robot nick postte) was me opgevallen. En ze heeft me zelfs gevraagd of ik wist wie ze was. Vond het raar om haar 2 dagen later alweer op anoniem te zien staan.
Het forum draait gewoon door.

Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit wie er gaan, de één mis je misschien meer dan de ander, maar niemand is onmisbaar. Uiteindelijk.
Vandaag toch al een wijze les geleerd: Blijf weg uit actueel! (al kan ik het dan weer niet laten )
Haha, actueel is echt horror! Ik blijf daar ver weg.
Zou het beter ook niet meer lezen. Wat ik daar vandaag allemaal heb gelezen
Ik maakte gister de fout om dat topic over wat er in Parijs gebeurd is te lezen. Brrr.
quote:O.L.L.A schreef op 08 januari 2015 @ 22:39:

Ik mis Steinbeck... Weer op zoek naar een nieuwe nick hehe

OLLA, wat fijn dat je er weer bent!

Gisteren een baaldag, dus ik was hier niet veel.

Hoe is het met je? Fijne feestdagen gehad enzo?
Goedemorgen iedereen en fijne dag gewenst.
Mogge

Laat de rellen maar komen vandaag, het is toch naar weer en ik heb een vrije dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven