Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 11 november 2025 om 12:38
Courage schreef: ↑11-11-2025 12:29Even uitzoomend; ik denk dat gezien de stijgende leeftijd op het forum, dit in de toekomst vaker zal voorkomen. Misschien zinvol voor ons forummers om toch ergens vast te leggen, hier dan wel 'thuis' wat te doen in geval van overlijden. Wel of niet melden op fora?
Ik vind het niet erg dat Solomio het noemt, zo gaan die dingen, zo is het leven.
Ik ga dat niet vastleggen hoor. Zo belangrijk vind ik Viva dan weer niet.
dinsdag 11 november 2025 om 12:40
dinsdag 11 november 2025 om 12:47
Jezus jongens, er is een (voor mij dierbare) forummer overleden, dat is al verdrietig genoeg. Zullen we elkaar met respect blijven benaderen alsjeblieft?
Als Solo het nu niet gemeld had, maar pas over een paar maanden, omdat zeer waarschijnlijk meerdere mensen zich zouden afvragen waar [...] nou toch zit, dan was daar weer gezeik over geweest waarschijnlijk. 'Waarom nu pas melden?'
En haar bericht staffen vind ik echt onnodig.
Als Solo het nu niet gemeld had, maar pas over een paar maanden, omdat zeer waarschijnlijk meerdere mensen zich zouden afvragen waar [...] nou toch zit, dan was daar weer gezeik over geweest waarschijnlijk. 'Waarom nu pas melden?'
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2025 21:45
Reden: Privacy
1.38% gewijzigd
Ook een Pluviofiel
dinsdag 11 november 2025 om 12:50
Djessy schreef: ↑11-11-2025 12:47Jezus jongens, er is een (voor mij dierbare) forummer overleden, dat is al verdrietig genoeg. Zullen we elkaar met respect blijven benaderen alsjeblieft?
Als Solo het nu niet gemeld had, maar pas over een paar maanden, omdat zeer waarschijnlijk meerdere mensen zich zouden afvragen waar [..] nou toch zit, dan was daar weer gezeik over geweest waarschijnlijk. 'Waarom nu pas melden?'
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2025 21:45
1.07% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 11 november 2025 om 13:16
Hetzelfde, ik lees nog mee, vaak niet de energie om te schrijven, maar geen probleem als het gemeld wordt hier. Ik miste [..] in mijn topic ook al. Ze reageerde altijd na een update, maar al een tijdje niet meer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2025 21:46
1.89% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 11 november 2025 om 15:55
dinsdag 11 november 2025 om 16:12
Dat geldt voor mij ook, maar ook ik ben niet erg terughoudend. Geen idee wat [...] gevonden zou hebben, kende haar alleen van hier en niet echt goed, dus daar heb ik niet zo'n mening over.SirDidymus schreef: ↑11-11-2025 11:43Wat een verdrietig nieuws....
Ik heb verder geen mening over het delen van haar overlijden hier aangezien het alleen een, voor mij, anonieme forumnaam betreft.
En, zoals Merys ook zegt, ik heb het ook niet op een lijstje staan voor kennisgeving. Als iemand mij persoonlijk kent hier, mag diegene dat best melden onder de bekende forumnaam van mij.
Ik schrik er wel van, van het bericht. Geen moment bedacht dat er daarom geen posts meer waren. Verdrietig dit.
(Mocht ik omvallen en iemand ziet dat ergens, prima als het gemeld wordt. Maar dat is mijn persoonlijke keuze).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2025 21:47
0.53% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 11 november 2025 om 16:16
[...]
Hier is het St Maarten en kind is gaan werken zonder de zakjes snoep die ik had besteld in huis achter te laten…
Snel alle 1 euro muntstukken bijekaar gezocht die ik kon vinden: 11 stuks!
Laat ze maar komen, want dat redt ik wel.
Was ik nb vanmorgen zelf nog bij de ah geweest met de auto met nog een herstellende breuk aan mn sleutelbeen.
Ging best goed
Solo, heb geen foto’s ontvangen, doen ze dus niet hier.
Nog wel zelf een foto kunnen maken van het beeldscherm toen ik bijna 2 weken geleden bij de arts voor controle was.
Joppie hoe gaat het met man?
Hier is het St Maarten en kind is gaan werken zonder de zakjes snoep die ik had besteld in huis achter te laten…
Snel alle 1 euro muntstukken bijekaar gezocht die ik kon vinden: 11 stuks!
Laat ze maar komen, want dat redt ik wel.
Was ik nb vanmorgen zelf nog bij de ah geweest met de auto met nog een herstellende breuk aan mn sleutelbeen.
Ging best goed
Solo, heb geen foto’s ontvangen, doen ze dus niet hier.
Nog wel zelf een foto kunnen maken van het beeldscherm toen ik bijna 2 weken geleden bij de arts voor controle was.
Joppie hoe gaat het met man?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2025 21:51
Reden: Privacy en ongepast
Reden: Privacy en ongepast
2.56% gewijzigd
Pieremachochel
dinsdag 11 november 2025 om 16:32
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in