Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 496 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik verwar filodeeg en fimoklei, dus beter niet aan beginnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh wij hebben hier geen moeite met de filodeeg, we eten dit regelmatig met spinazie en feta kaas (en dan zoet/zuresaus).
Wij bakken ze in de airfryer.
noglangnietjarig schreef:
11-11-2025 16:16
RIP Noushi 🌹

Hier is het St Maarten en kind is gaan werken zonder de zakjes snoep die ik had besteld in huis achter te laten…

Snel alle 1 euro muntstukken bijekaar gezocht die ik kon vinden: 11 stuks!
Laat ze maar komen, want dat redt ik wel.

Was ik nb vanmorgen zelf nog bij de ah geweest met de auto met nog een herstellende breuk aan mn sleutelbeen.
Ging best goed 😇

Solo, heb geen foto’s ontvangen, doen ze dus niet hier.
Nog wel zelf een foto kunnen maken van het beeldscherm toen ik bijna 2 weken geleden bij de arts voor controle was.

Joppie hoe gaat het met man?
Ja dat gaat niet echt zoals onze verwachting was. Beetje veel complicaties die wel van tevoren worden genoemd maar waarvan je denkt dat het 'de ander' overkomt of zo.
Wel verbetering tov van gisteren dus we gaan voor volledig herstel. Man is ook wel echt een ras optimist hoor😀
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Joppie schreef:
11-11-2025 19:23
Ja dat gaat niet echt zoals onze verwachting was. Beetje veel complicaties die wel van tevoren worden genoemd maar waarvan je denkt dat het 'de ander' overkomt of zo.
Wel verbetering tov van gisteren dus we gaan voor volledig herstel. Man is ook wel echt een ras optimist hoor😀
Sterkte Joppie :hug:

Idd denk je dan dat het een ander overkomt.
Mooi dat man een rasoptimist is 💪
Pieremachochel
Joppie schreef:
11-11-2025 19:23
Je begrijpt dat ik alleen de meevallers wil horen hè?

David Dunning
Solomio schreef:
11-11-2025 19:36
Je begrijpt dat ik alleen de meevallers wil horen hè?
Die meevallers gaan er nog komen😀
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Ik weet niet zo goed wat ik nu wel en niet kan zeggen, maar een stille herinnering kan vast altijd.

Om gelijk onbeschoft verder te gaan: waarom haten forummers Sint Maarten toch zo?
Si abra la puerta hay lobos.
Dag Nous! :rose:
Solo, fijn dat je het hebt laten weten.
Rabarbara schreef:
11-11-2025 20:17
Ik weet niet zo goed wat ik nu wel en niet kan zeggen, maar een stille herinnering kan vast altijd.

Om gelijk onbeschoft verder te gaan: waarom haten forummers Sint Maarten toch zo?

Snap ik ook niet zo goed?

Mooiste was dat ik ergens las (niet hier) dat "toen de kinderen klein waren was het leuk om snoep op te halen, maar nu heb ik geen zin in kinderen aan de deur"

Okee dus jij ging wel vroeger alle deuren af, als het voor jouw kinderen maar leuk is, andermans kinderen hebben dan maar dikke pech?

Beetje hypocriet. Nou ja, beetje veel.
Rabarbara schreef:
11-11-2025 20:17

Omdat haten het nieuwe normaal is.

David Dunning
Joppie schreef:
11-11-2025 19:53
Die meevallers gaan er nog komen😀
:) Alleen je man is een rasoptimist?
Vervelend als je ineens merkt dat ook jij/je man behoort tot de mensen die last van de tegenvallers kunnen hebben, dat snap ik! Maar als we nou met z'n allen goede energie jullie kant op sturen, dan moet het toch heel snel omkeren en het herstel met een razende vaart inzetten?
Sterkte, voor jou en voor man!
Hoezo haten, dat lees ik niet zo. Ik ken het verhaal, van de mantel middendoor enzo. De traditie was er niet in het Nederland waar ik woonde ZO Brabant. In ieder geval niet in onze omgeving. Het is daar vandaag 11-11 snap ik net zomin, maar doe maar met je alaaf enzo.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
11-11-2025 20:28
Hoezo haten, dat lees ik niet zo. Ik ken het verhaal, van de mantel middendoor enzo. De traditie was er niet in het Nederland waar ik woonde ZO Brabant. In ieder geval niet in onze omgeving. Het is daar vandaag 11-11 snap ik net zomin, maar doe maar met je alaaf enzo.
Ik lees het wel. Elk jaar weer.
Ik vind dat feest natuurlijk ook vooral zo leuk omdat ik het smaakpalet van een kleuter heb.
Rabarbara schreef:
serieus? daar snap ik niks van. Maar goed ik ga wel naar het topic. Hoe kun je nou zoiets haten?
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:

Ja 11-11 was ook weer volop vandaag. Genoeg verklede mensen gezien en vgm in de stad behoorlijk druk.

Ook een leuke traditie als je helemaal van de carnaval bent.
Rabarbara schreef:
Maar dat is toch maar een enkeling in dat topic?

David Dunning
Solomio schreef:
11-11-2025 20:35
Maar dat is toch maar een enkeling in dat topic?
Iedereen moet hetzelfde vinden als ik.
Jeetje Solo, wat een naar bericht en wat een rare gewaarwording om er op die manier achter te komen.
RIP Nouchi en sterkte voor een ieder die haar gaat missen :rose: 7
Ga ik over nadenken.
Rabarbara schreef:
11-11-2025 20:41
Iedereen moet hetzelfde vinden als ik.

:hihi:
Wij hebben ook nog altijd op 3 november "Hupkes" dag. Moet zo'n broodje eten want ja, stel dat ik anders toch gek wordt...

(En ook omdat die gesuikerde gewoon errug lekker zijn...)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven