Napraattopic 2026.2 met geklets
zondag 19 april 2026 om 15:56
Beste forummers,
Welkom in napraat 2026.2 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Welkom in napraat 2026.2 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 19 april 2026 om 16:55
Nee, da’s prima. Maar wees dan ook consistent in je beleid en wis alle posts NA die waarschuwing/post van de mods.Grobbekuiken_ schreef: ↑19-04-2026 16:53Mods hadden al gezegd dat het daar wel klaar was, dus zo raar is dat dan niet als jij, of wie dan ook, dan toch vindt dat je nog iets te zeggen wil hebben daar.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 19 april 2026 om 16:56
zondag 19 april 2026 om 16:58
zondag 19 april 2026 om 16:59
Jij ook steeds met die toiletbezoekenLady*Voldemort schreef: ↑19-04-2026 16:59Dat ben ik met je eens hoor. Er zal wel wat tussen gekomen zijn![]()
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 19 april 2026 om 17:02
De discussie vanmorgen gevolgd te hebben moet ik hier wel om lachen
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 19 april 2026 om 17:03
Jii bent wakker hè.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 april 2026 om 17:08
En dan ben ik nog verbaasd dat ze me een zeikerd vinden
Graftak!
zondag 19 april 2026 om 17:58
O, was het weer zo laat?Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2026 17:39Nee hoor, nergens voor nodig. Straks kom jij er ook nog achter dat Solo en ik stiekem de mods zijn.
zondag 19 april 2026 om 18:03
En dat wij ook de enigen zijn die nog op napraat posten.Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2026 17:39Nee hoor, nergens voor nodig. Straks kom jij er ook nog achter dat Solo en ik stiekem de mods zijn.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
zondag 19 april 2026 om 18:08
Hahaha, zat nog even de laatste pagina van het vorige topic door te lezen, maar nu kan ik dus echt helemáál niks meer geloven van wat er op het internet staat
. LV werkt helemaal niet in de wasserij en Solo heeft helemaal geen last van haar rug. En ze waren ook niet zwanger en zijn niet verhuisd.
Ik moet dit even gaan verwerken hoor.
Ik moet dit even gaan verwerken hoor.
zondag 19 april 2026 om 18:12
Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2026 16:59Dat ben ik met je eens hoor. Er zal wel wat tussen gekomen zijn![]()
De mod was even tv kijken. Geen idee wat daar nou zo belangrijk aan kan zijn trouwens.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in