Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 mei 2015 om 21:57
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:55:
[...]
Het wordt steeds gekker ja.Zoals ik eerder ook al aangaf nadat dat 3 jaar oude topic over Mein Kampf ineens werd verwijderd; elimineren is blijkbaar het nieuwe beleid. Verwijderen, dan kan er tenminste ook niet meer over gepraat worden. Alsof het dan allemaal ineens niet meer bestaat ofzo.
[...]
Het wordt steeds gekker ja.Zoals ik eerder ook al aangaf nadat dat 3 jaar oude topic over Mein Kampf ineens werd verwijderd; elimineren is blijkbaar het nieuwe beleid. Verwijderen, dan kan er tenminste ook niet meer over gepraat worden. Alsof het dan allemaal ineens niet meer bestaat ofzo.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 22 mei 2015 om 21:57
We vragen niets over hun cliënten, meer over hoe zij de hulpverlening inrichten. Wij doen ook geen meldingen over kinderen.
De hulpverlening voor volwassenen kijkt meestal niet naar de rest van het gezin, zij richten zich voornamelijk op de hulpvrager.
De hulpverlening voor volwassenen kijkt meestal niet naar de rest van het gezin, zij richten zich voornamelijk op de hulpvrager.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 22 mei 2015 om 22:00