Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 mei 2015 om 21:51
vrijdag 22 mei 2015 om 21:51
Ik heb via mijn werk met vanalles rondom jeugd te maken. Wij komen dan in het kader van research ook bij de volwassenenzorg (o.a. GGZ) en ik kan je vertellen dat de meeste hulpverleners in de volwassenenzorg alleen kijken naar de hulpvraag van de ouder(s) en verder niet kijken wat voor impact de problematiek van de ouders op de kinderen heeft. Daar ligt nl. niet hun priotiteit.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 22 mei 2015 om 21:52
vrijdag 22 mei 2015 om 21:52
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 21:50:
[...]
Alleen als je om te kopen bent en ik vanaf jouw aanstelling het hele forum mag voorzien van een sticker
Tuurlijk ben ik om te kopen; corrupt is my middle name.
Wat voor sticker? Een lekkere, vette diagnose sticker? Onder iedereens avatar? lachen! Doen we !
[...]
Alleen als je om te kopen bent en ik vanaf jouw aanstelling het hele forum mag voorzien van een sticker
Tuurlijk ben ik om te kopen; corrupt is my middle name.
Wat voor sticker? Een lekkere, vette diagnose sticker? Onder iedereens avatar? lachen! Doen we !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 mei 2015 om 21:53
quote:tbl1966 schreef op 22 mei 2015 @ 21:51:
Ik heb via mijn werk met vanalles rondom jeugd te maken. Wij komen dan in het kader van research ook bij de volwassenenzorg (o.a. GGZ) en ik kan je vertellen dat de meeste hulpverleners in de volwassenenzorg alleen kijken naar de hulpvraag van de ouder(s) en verder niet kijken wat voor impact de problematiek van de ouders op de kinderen heeft. Daar ligt nl. niet hun priotiteit.
Interessant. Krijgen jullie wel info van die volwassenenzorg?
En doen zij iets met de info die jullie aan hen geven? Of zeg jij nu juist dat dat laatste niet gebeurt?
Interessant. Krijgen jullie wel info van die volwassenenzorg?
En doen zij iets met de info die jullie aan hen geven? Of zeg jij nu juist dat dat laatste niet gebeurt?
.
vrijdag 22 mei 2015 om 21:54
quote:tbl1966 schreef op 22 mei 2015 @ 21:51:
Ik heb via mijn werk met vanalles rondom jeugd te maken. Wij komen dan in het kader van research ook bij de volwassenenzorg (o.a. GGZ) en ik kan je vertellen dat de meeste hulpverleners in de volwassenenzorg alleen kijken naar de hulpvraag van de ouder(s) en verder niet kijken wat voor impact de problematiek van de ouders op de kinderen heeft. Daar ligt nl. niet hun priotiteit.Klopt.
Ik heb via mijn werk met vanalles rondom jeugd te maken. Wij komen dan in het kader van research ook bij de volwassenenzorg (o.a. GGZ) en ik kan je vertellen dat de meeste hulpverleners in de volwassenenzorg alleen kijken naar de hulpvraag van de ouder(s) en verder niet kijken wat voor impact de problematiek van de ouders op de kinderen heeft. Daar ligt nl. niet hun priotiteit.Klopt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 22 mei 2015 om 21:55
vrijdag 22 mei 2015 om 21:56
vrijdag 22 mei 2015 om 21:57