Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Moiren_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:10:

[...]

Ik vind het helemaal niet grappig.

Ik zie ook totaal geen verband met het melden van een hengelaar en roepen dat ik aan het roddelen ben.

Hou maar gewoon op met dit soort "grapjes" mbt tot mij.

Je zegt toch zoiets van ik zou me aan de overige pb's maar niet wagen...

Plus overdrijven is ook een vak hoor. Jeetje he. Er worden de gekste dingen geroepen hier.
quote:Dadel_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:11:

[...]

Je zegt toch zoiets van ik zou me aan de overige pb's maar niet wagen...Ah zo. Grappig dat jouw brein dat koppelt aan roddelen. Daar heeft het dus helemaal niets mee te maken.
quote:Moiren_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:10:

[...]

Ik vind het helemaal niet grappig.

Ik zie ook totaal geen verband met het melden van een hengelaar en roepen dat ik aan het roddelen ben.

Hou maar gewoon op met dit soort "grapjes" mbt tot mij.Wat je zegt.
Ik zeg wel niets meer tegen je. Plus Yasmijn op negeer. Geen zin om die te lezen meer.
quote:Dadel_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:15:

Ik zeg wel niets meer tegen je. Plus Yasmijn op negeer. Geen zin om die te lezen meer.Laat die "grapjes" over mij inderdaad maar gewoon achterwege. Na een paar keer ben ik wel klaar mee.
quote:Amaqanda schreef op 13 maart 2016 @ 14:34:

[...]

ik vraag me wel eens af hoe jij tot dit soort conclusies komt...Hieruit gezogen denk ik

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 maart 2016 @ 15:16:

[...]

Hieruit gezogen denk ik

[img]http://www.jouwpagina.nl/fotos4/duimlee ... erduim.jpg[/img]Ik ging gelijk proberen of ik mijn duim ook zo kan buigen. . Niet dus.
quote:Dadel_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:15:

Ik zeg wel niets meer tegen je. Plus Yasmijn op negeer. Geen zin om die te lezen meer.Wordt het wel een saai forum voor je.
quote:ana_isabel schreef op 13 maart 2016 @ 15:18:

[...]

Ik ging gelijk proberen of ik mijn duim ook zo kan buigen. . Niet dus. +1
quote:Peacy schreef op 13 maart 2016 @ 15:19:

[...]

+1 jij ook?!
quote:Moiren_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:16:

[...]

Laat die "grapjes" over mij inderdaad maar gewoon achterwege. Na een paar keer ben ik wel klaar mee.Wil je geen leugens vertellen over mij? Ik heb al een hele poos niets tegen je gezegd. Laat staan grapjes gemaakt over je.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 maart 2016 @ 15:16:

[...]

Hieruit gezogen denk ik

[afbeelding]Oh, jij hebt de foto's van King!
Je bent zelf een theepot
quote:Peacy schreef op 13 maart 2016 @ 15:18:

[...]

Wordt het wel een saai forum voor je.Gelukkig zijn er nog heel veel leuke mensen op het forum.
quote:ana_isabel schreef op 13 maart 2016 @ 15:18:

[...]

Ik ging gelijk proberen of ik mijn duim ook zo kan buigen. . Niet dus. Gelukkig maar. Het is een duim met een afwijking Een hamerduim.
Wat Moi zegt.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Oh, jij hebt de foto's van King!Yep. Wie ze ook wil geef maar een gil
quote:Dadel_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Wil je geen leugens vertellen over mij? Ik heb al een hele poos niets tegen je gezegd. Laat staan grapjes gemaakt over je.Ik vertel feiten en dat zijn nu ineens leugens? Jij vertelt bullshit over mij en dan is het ineens een grapje.
quote:ana_isabel schreef op 13 maart 2016 @ 15:19:

[...]

jij ook?!Ja. En ik heb al een gehandicapte duim (overblijfsel aan ongelukje op de basisschool). Zelfs die kan het niet.
quote:Dadel_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Gelukkig zijn er nog heel veel leuke mensen op het forum.Ja, ik
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 maart 2016 @ 15:21:

[...]

Yep. Wie ze ook wil geef maar een gil *gil*
quote:Kia-Ora schreef op 13 maart 2016 @ 15:22:

[...]

Ja, ik En ik!
quote:Peacy schreef op 13 maart 2016 @ 15:22:

[...]

En ik!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Wat een topic over die ruzie met vriend. Ik heb een off-topic reactie gegeven en daarvoor een waarschuwing gekregen. Ik vind het stom, want dat hele topic staat her en der met off-topic reactie en veel onaardigere reacties dan die van mij

Ik zou die ook allemaal kunnen staffen, maar dat zou ik heel flauw van mijzelf vinden. Vandaar hier maar stoom afblazen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 maart 2016 @ 15:21:

[...]

Gelukkig maar. Het is een duim met een afwijking Een hamerduim.weer wat geleerd!
quote:Moiren_ schreef op 13 maart 2016 @ 15:21:

[...]

Ik vertel feiten en dat zijn nu ineens leugens? Jij vertelt bullshit over mij en dan is het ineens een grapje.Ach jij vat het zo op. Maar vertel eens welke grapjes heb ik allemaal tegen je gemaakt? Ben heel benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven