Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:WD-40 schreef op 13 maart 2016 @ 15:57:

[...]

Dit, ik krijg bijna de indruk dat een echtscheidingsadvocaat op zoek is naar nieuwe klanten of zo.

Ik word zo verdrietig van topics van vrouwen in, tja hoe noem je dat, onderdanige posities. Afhankelijk, scheve relaties.

En dat zijn er op het ogenblik nogal wat.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 maart 2016 @ 16:09:

[...]

Niet elk raar topic is automatisch een trolltopic. Dat is voor mij één van de redenen om maar niet te reageren, je weet maar nooit of het niet per ongeluk toch waar is. Een andere reden om niet te reageren is voor mij dat het toch geen zin heeft. Juist om wat ik hierboven al schreef: zulke TO's zitten helemaal niet te wachten op constructieve adviezen, ze willen alleen maar zielig gevonden worden. En dan kun je lullen als Brugman maar daar schiet niemand iets mee op.Nou ja, dit bedoel ik dus, maar dan beter omschreven
quote:Grobbekuiken schreef op 13 maart 2016 @ 15:55:

[...]

Eerlijk gezegd vond ik die post over 'vermaak' ook over het randje.

Kreeg gisteren in de loop van dat topic ook twijfels, maar weet natuurlijk niet echt zeker of dat terecht is. Dan reageer ik liever maar niet meer.

Er zijn meer mensen die gehint hebben dat dit niet te geloven is. Waarbij ik bij 1 of 2 zoiets had, wat een lullige trollhintreactie. Maar goed, ik twijfelde er niet aan dat het echt is. Ik hoop oprecht dat mijn lullige reactie haar aan het denken zet: wat is het ook belachelijk allemaal. Zit hier 2 uur boven, in mijn nachthemd, zwanger, heel nodig plassen en heb net een emmer gevraagd aan vriend (die nog eens niet echt sensitief reageert) om in te kunnen plassen omdat ik niet naar beneden durf.

COME ON! Meid, word wakker zeg! Dit is ook gewoon te belachelijk voor woorden en ik heb echt niet smakelijk lopen lachen om het topic, want ik vind het gewoon in en in diep triest dat zij het gevoel heeft dat wat ze nu deed de oplossing is.

Is btw niet naar jou toe Grobbiee of iemand anders in het bijzonder. Zo'n TO en hoe zo'n topic verloopt is gewoon een trigger.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 maart 2016 @ 16:11:

[...]

Dat zal het wel zijn ja, maar dan nog. Na zoveel vrijwel dezelfde reacties, tips, medeleven, medelijden en wat niet meer, zouden er toch wat luiken op z'n minst op een kier moeten staan. Maar deze to's blijven stug volhouden. Maar goed, ik hou er niet zo van dat iemand medelijden met me heeft (medeleven is weer wat anders), dus ik kan daar niet helemaal bij denk ik.Wie weet hebben ze nog nooit zoveel aandacht gehad..?
Voel me ook niet aangesproken of beledigd.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 maart 2016 @ 16:12:

[...]

Ik word zo verdrietig van topics van vrouwen in, tja hoe noem je dat, onderdanige posities. Afhankelijk, scheve relaties.

En dat zijn er op het ogenblik nogal wat.Ik wordt zo verdrietig van de eerste reacties dan ga je toch scheiden. Al staat het 1 seconde.

[...]

En dat zijn er op het ogenblik nogal wat.Dat dus. Dan ga ik twijfelen.
Huisvrouw in een Hopeloze situatie

Als dit serieus is, dan praat je toch met je man waarom hij zo vaak naar de huisarts gaat?

In plaats van hier zielig zitten doen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 maart 2016 @ 16:05:

[...]

Is ook wel logisch natuurlijk. Ik gok erop dat dergelijke TO's een topic openen om medeleven te krijgen, niet om overladen te worden met 'kritiek' op hun eigen handelen. Je eigen (gebrek aan handelen) proberen te verklaren is dan een hele begrijpelijke stap, om dat gewenste medeleven alsnog te krijgen.Precies. Dat lijkt me best hard, dat hadden ze niet verwacht natuurlijk. Ik vind het sneu, echt heel sneu, het zijn immers geen bewuste kuezes ( goh, laat ik eens iets beginnen met een lapzwans).
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 13 maart 2016 @ 16:14:

[...]

Wie weet hebben ze nog nooit zoveel aandacht gehad..?

Zou zomaar kunnen. Dat is dan wel intriest.

Als ik voor mezelf spreek, ik ben zelf van het doorpakken en heb dan weinig geduld met mensen die ergens in blijven hangen, ondanks wat voor hulp dan ook. Hier of in rl. Hou niet zo van zelfmedelijden.

[...]

En dat zijn er op het ogenblik nogal wat.

Maar het is nog steeds de huidige tijd, vrouwen werken gewoon minder of niet, hebben de zorgtaken, doen aan mantelzorg er ook bij.

Daar is niets nieuws aan.
quote:yasmijn schreef op 13 maart 2016 @ 16:17:

[...]

Dat dus. Dan ga ik twijfelen.Oh er zullen best fakers tussen zitten maar ik denk dat IRL er genoeg ongelijke relaties zijn.
Je bent zelf een theepot
quote:WD-40 schreef op 13 maart 2016 @ 16:19:

[...]

Maar het is nog steeds de huidige tijd, vrouwen werken gewoon minder of niet, hebben de zorgtaken, doen aan mantelzorg er ook bij.

Daar is niets nieuws aan.Bovendien hoef je ook dan niet je oren laten hangen naar de nukken van je partner lijkt me.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 maart 2016 @ 16:21:

[...]

Bovendien hoef je ook dan niet je oren laten hangen naar de nukken van je partner lijkt me.Nee, natuurlijk niet. Maar het is gewoon wel realiteit.
quote:WD-40 schreef op 13 maart 2016 @ 16:19:

[...]

Daar is niets nieuws aan.True. Het is er nog steeds en zal ook niet zomaar rechtgetrokken worden.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 maart 2016 @ 16:20:

[...]

Oh er zullen best fakers tussen zitten maar ik denk dat IRL er genoeg ongelijke relaties zijn.Ben ik van overtuigd.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 maart 2016 @ 16:21:

[...]

Bovendien hoef je ook dan niet je oren laten hangen naar de nukken van je partner lijkt me.Blijkbaar zijn er best veel vrouwen die slecht voor zichzelf durven op te komen en zijn er best veel horken van mannen
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 13 maart 2016 @ 16:17:

[...]

Dat dus. Dan ga ik twijfelen.Ik twijfel regelmatig. Zolang het er niet duimendik bovenop ligt, reageer ik dan liever niet meer. Dat het voor mij niet echt geloofwaardig meer is, betekent niet dat het dus ook niet waar is. En dan vind ik het niet nodig de to nog verder de grond in trappen.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 maart 2016 @ 16:23:

[...]

Blijkbaar zijn er best veel vrouwen die slecht voor zichzelf durven op te komen en zijn er best veel horken van mannen

We waren gisteren in de dierentuin, daar waren verschillende vaders alleen met de kinderen op stap, en eerlijk gezegd, je kon zien dat ze niet echt wisten hoe ze er mee om moesten gaan zo op hun vrije dag.

Er zat een grote speeltuin bij, maar je merkte dat het behoorlijk klungelig ging. Ik zat zo vanaf een terrasje te kijken. En eigenlijk vind ik dat wel jammer.
Eens met Moiren.

(In dadel-gate)

Bôh: ik adem nog steeds knoflook.

[...]

Blijkbaar zijn er best veel vrouwen die slecht voor zichzelf durven op te komen en zijn er best veel horken van mannenIn mijn omgeving godzijdank niet.

[...]

Blijkbaar zijn er best veel vrouwen die slecht voor zichzelf durven op te komen en zijn er best veel horken van mannenBen het met jullie eens hoor. Denk zelfs dat het nog wel gekker kan.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 maart 2016 @ 16:11:

[...]

Dat zal het wel zijn ja, maar dan nog. Na zoveel vrijwel dezelfde reacties, tips, medeleven, medelijden en wat niet meer, zouden er toch wat luiken op z'n minst op een kier moeten staan ....Niks moet, in forumland. Als iemand heeft besloten alleen maar medelijden te willen en geen adviezen en al helemaal geen adviezen om maar meteen te gaan scheiden kun je hem of haar niet dwingen om de (ongevraagde!) de situatie nog eens op kritische wijze onder de loep te nemen en de adviezen ter harte te nemen.
quote:yasmijn schreef op 13 maart 2016 @ 16:28:

[...]

In mijn omgeving godzijdank niet.Dat weet je niet. Ik kan me indenken dat er niet veel vrouwen zullen zijn die jou vertellen dat hun man buitenshuis weliswaar heel sympathiek en geëmancipeerd overkomt en zo maar dat ie eigenlijk stiekem een hork is van het zuiverste water en dat ze compleet onder de plak zitten.
quote:yasmijn schreef op 13 maart 2016 @ 16:28:

[...]

In mijn omgeving godzijdank niet.Ik hoop het maar toch... Achter de voordeur spelen soms rare dingen af. Ik heb mij bijv danig vergist in mijn bovenburen. Dat kwam naar boven tijdens de renovatie
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven