Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ana_isabel schreef op 13 maart 2016 @ 19:05:

[...]

Als het nummer steeds hetzelfde is, is anoniem ook relatiefJe weet dat ik niet jouw nummer bedoelde hè?
quote:Star schreef op 13 maart 2016 @ 19:38:

[...]

Compli? Xander?

Die zijn toch ook eeuwen oud inmiddels.

Xander zie ik overigens nog wel eens volgens mij.
Ben in het bantopic aan het lezen vanaf mei 2015. Ik weet dat ik hem ergens (met anderen) voor gestaft heb, dat toen ook gemeld heb en dat hij nog een bericht plaatste met iets van 'dag, dit wordt waarschijnlijk mijn afscheid/ondergang' of zoiets.
Thee, bedoel je misschien Jaap?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nee Kia, die ook niet. Kom in het bantopic allen Markovic tegen (man toch?) maar die bedoel ik volgens mij ook niet. Heb pag 10 t/25 daar doorgespit. Ik geef het op.
Ik wilde Markovic zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:thee schreef op 13 maart 2016 @ 19:55:

Nee Kia, die ook niet. Kom in het bantopic allen Markovic tegen (man toch?) maar die bedoel ik volgens mij ook niet. Heb pag 10 t/25 daar doorgespit. Ik geef het op.Happy Daddy kom ik ook nog tegen. Was ook zo'n gezelligerd.
quote:Star schreef op 13 maart 2016 @ 19:58:

[...]

Happy Daddy kom ik ook nog tegen. Was ook zo'n gezelligerd.Die Websurfer was net zo'n zonnestraaltje. Heeft die ook een perma?
quote:hatsetats schreef op 13 maart 2016 @ 19:30:

[...]

Huize Tats. Ik vertik het.
quote:Kia-Ora schreef op 13 maart 2016 @ 19:53:

Thee, bedoel je misschien Jaap?

Oh ja, Jaap.

Dé reden dat ik een account heb aangemaakt en het lijdend voorwerp van m'n allereerste reactie hier.
Websurfer vond ik, na zijn wat rare binnenkomst hier, wel redelijk normaal/weloverwogen reageren.

Gevoelsmatig was het een langere naam dan Markovic.
Jeetje ik kan me die namen niet eens meer herinneren, wat goed dat jullie dat nog zo oplepelen.

Ik weet van jullie ook niet allemaal meer wie jullie in een vorig leven waren. Iemand hier zal bijv wel Murdoch zijn, maar ik heb geen idee wie. Zijn maar weinigen van wie ik me de oude Nick kan herinneren.

Als ik mezelf teruglees herken ik me inderdaad ook altijd, ook wel eens in tweede instantie na de eerste 'ja, die heeft gelijk!'
Rob-uit-Zeist bedoel je niet denk ik, die had vast geen ban.
quote:thee schreef op 13 maart 2016 @ 20:02:

Websurfer vond ik, na zijn wat rare binnenkomst hier, wel redelijk normaal/weloverwogen reageren.

Gevoelsmatig was het een langere naam dan Markovic.Serieus? Overal waar ik hem tegen kwam was hij hysterisch aan het flippen en mensen in de negeer aan het zetten.
quote:Marana_ schreef op 13 maart 2016 @ 20:03:

Rob-uit-Zeist bedoel je niet denk ik, die had vast geen ban.Dat is onmogelijk
Murdoch is er volgens mij niet meer. Die zou ik zo herkennen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 maart 2016 @ 20:04:

Murdoch is er volgens mij niet meer. Die zou ik zo herkennen.Onze eigen she-male.
quote:Nouschi schreef op 13 maart 2016 @ 20:04:

Murdoch is er volgens mij niet meer. Die zou ik zo herkennen.Dat was een zij toch.
Ja Murdoch was een zij die op t laatst zei dat zij een hij was, en ik kan me niet voorstellen dat ze nooit meer is teruggekomen. Iemand hier moet het toch zijn?
quote:Ttass28 schreef op 13 maart 2016 @ 19:37:

Ik vindt een forummer hilarisch het begint met p eindigt op een a.

En consuela de meest zachte oprechte forumster vind het altijd fijn om haar te lezen.Wie?
quote:Star schreef op 13 maart 2016 @ 20:06:

[...]

Onze eigen she-male.
[quote]Kia-Ora schreef op 13 maart 2016 @ 19:53:

Thee, bedoel je misschien Jaap?[/quote

Jaap was de bom!
Badmeester!
quote:ThunderassMan schreef op 13 maart 2016 @ 20:01:

[...]

Oh ja, Jaap.

Dé reden dat ik een account heb aangemaakt en het lijdend voorwerp van m'n allereerste reactie hier.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Best surrealistisch, zo'n verdwenen man raadspelletje.

Ik denk niet dat ik dit als 'situatieschets', bij zo'n spel waarbij je met vragen waarmee je alleen een antwoord met ja of nee kunt krijgen, zou kunnen achterhalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven